Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Hei Betty

Jeg må le når jeg leser dagboken din :ler: ser alt levende for meg.

Håper vi får se bilder av denne dammen din etterhvert som den begynner å ta form ... jeg skal ta noen bilder fra hagen min også ... selvom den er på langt nær så spennende som din høres ut til å være :)

Ha en fin lørdag :)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for både natta hilsen fra Soul, jo takk jeg har sovet meget godt......når jeg endelig fikk lagt meg da :oops: .

Og herren er på full fart opp på selvtillitskurven, passerer vel snart de himmelske høyder, fortsetter denne fiskelykken :ler:

( om han setter mer pris på madammen uten en tråd, Saeria...............jo det bør han :sjarmor: , ellers så kan han jo gjerne overnatte i dammen :ler:

Det må jo kunne kalles en fuktig drøm :sjarmor::ler:

Skal prøve og få lagt ut noen bilder av herlighetene etter hvert Esther, har hvertfall skaffet meg digitalt kamera, og da skulle jo mulighetene være store, selv for et tekninsk geni som meg :ler:

Kan jo evt spørre herren, det er igrunn han som ordner med slikt :wink:

Når våtmarken blir skikkelig ferdig får jeg ta meg sammen og legge ut bilde av fruens prosjekt :)

Før det kan skje har jeg vel endel stein-sanke turere igjen........... :roll: , du verden så mye stein det går til denne dammen :roll:

Vel-vel, bare og brette opp armene og ta seg en liten kjøretur, så ordner nok det seg, tenker jeg :sjarmor:

Storfiskeren ventes hjem engang iløpet av dagen, og siden fruen har intet hørt siden igår, er jo spenningen høy på hva far kommer hjem med......

Sevtilliten vet vi som kjent har steget, men hva med et deilig fiske-måltid :P .

Vi får se etter hvert.

Blir spennende og se hva slag forfatning herren er i også, karnsje formen er så dårlig at han tror det er jeg som står og vaker i dammen og ikke jomfruen :ler:

Det skulle vært et syn ja, synes jeg kan høre han, "mooooooooor hva gjør du i dammen med fisken min over hode" :hoho::hoho:

( her må legges til at jomfruen holder en fisk, som det kommer vann ut av :wink: )

Nei, slutte og tulle nå, Betty-mor. Her skal arbeides, på med maleuniformen og ut på veggen :ler:

Mer igjen i gottebollen, damer er det slankekurer her :o

forsyn dere, husk vi har bare 1. liv :wink: (som vi vat om da :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snop er jeg alltid for :P Tusen takk :P

Takk for hilsen i dagboka, kjempe koselig.

Vesla sovna igjen etter noen runder med div sanger. Fatter ikke hvorfor ho må våkne flere ganger hver natt, samtidig skal det sies at jeg foretrekker synging *les:gauling* fremfor hyling :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte, bare innom å snoke litt mer godteri. Joda, sov godt jeg. Ho underholdt en times tid, sa:"natta!"-og sloknet stående i senga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stående i sengen :ler: , jeg synes jeg ser henne :ler: ...........

Godt og se at gotteskåla er blitt tatt av, fruen har ikke godt av alt selv, så det er flott med litt hjelp :wink::ler:

Jomfruen er nå blitt tilkoblet vann, så nå pipler det vann ut av henne både her og der :ler: .

Har båret ennå mer stein idag, så nå er det like før fruen har fått like lange armer som en gorilla :sjarmor:

PLanter er blitt innkjøpt og satt ned, så det ser bedre og bedre ut.

Tenkte jeg skulle ta meg en liten tur ut for og fange rompetroll, de er så festlige :ler:

Herren har ankommet heimen, og de 2 abborene som behørig ble fortalt om i går pr telefon, var nok dessverre i ansjos str :ler::ler: .

En litt slukøret herremann måtte innrømme det da han kom innenfor døren og så fruen sto klar til og ta imot fangsten og tilbrede et nydelig fiskemåltid.. :hoho::hoho:

Vel, han fikk da fisk........og gutta hadde hatt det morro på turen, så da skal man ikke klage.

Herren var til og med kjørbar ved hjemreise, og det er slett ikke værst................. :wink:

Nei, nå skal fruen finne frem glass og håv å gå på rompetrolljakt :sjarmor:

Spis godt, jenter, hiver oppi en pose container-snadder også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe herremåltid med de nye ansjosene, altså. :ler: Stakkar mannen din. Fisk av respektabel størrelse er visst ikke interessert i å bite på hans krok.

Kose dere i kveld, da. Uten fisk. Kanskje blir det to nøgende damer på ha i kveld? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karnsje det Saeria :sjarmor: , karnsje det, ja..............

Tror han forresten må greie seg med en nøgen kvinne, han har ikke godt av mer...........selvtilliten hans kan gå gjennom taket, og det vil vi vel ikke ha noe av :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for After Eight Betty! Det er nam! :blomst_opp: Kanskje du har lyst på noen blå stenfrie druer? De er kjempegode.

Som du sikkert skjønner koser jeg meg veldig i helga og gjør i grunn ikke så mye produktivt. Deilig og avslappende.

:oops: Var på byen i går, og det er jeg så og si aldri. Man må jo ha litt moro her i livet! :)

Kanskje du skulle begynne å fiske om kapp med Bettymannen? :sjarmor:

Ha en fin lørdagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karnsje det Saeria :sjarmor: , karnsje det, ja..............

Tror han forresten må greie seg med en nøgen kvinne, han har ikke godt av mer...........selvtilliten hans kan gå gjennom taket, og det vil vi vel ikke ha noe av :hoho:  :hoho:

:hoho: Nei, det kan vi ikke ha noe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok hverken nøgen jomfru eller frue på herren i kveld.........han har fredfullt sovnet i godstol etter kveldsmaten. Sliten av både fisking og litt for mange øl igår :ler:

Ja-ja fruen får beholde klærne på og tusle til sengs alene........... :ler::ler: ( vel, karnsje han kvikkner til etter hvert :wink: )

*Trøste spiser litt druer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper å trøstespise litt druer! ;) Også er det jo sunt til og med!

Så nå pipler den nøgne jomfru! :ler: Ser nok flott og passe uanstendig ut! :sjarmor:

Du må ha det artig på rumpetrolljakt, håper du får mange sprellende små troll! Også hadde det vært gøy om du la ut bilde av den dammen din tilslutt, den høres så stilig ut! :)

Ha en kjempefin søndag Betty! Har mannen kommet seg etter øl og fiske forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsner, damer :)

Joda, herren våknet tilslutt inatt, fullstendig forvirret og på full fart inn i dusjen for og gå på jobb :o , kl 02.00 inatt :o ................... :ler:

Etter en liten diskusjon på hvem dag det var og hvor mye klokken faktisk var, kom han til den konklusjonen at det var best og gå til sengs :ler::ler:

Snakk om og være trøtt og bortreist.....

Den nøgende jomfru pipler og renner livlig i solen, og fruen maler som vanlig vegger...........har snart tatt hele huset ett strøk nå..

Rompetrolljakten gikk heller dårlig, ikke et troll og oppdrive :roll: , karnsje jeg har arvet herrens fiskelykke :ler:

Men undertegnede gir ikke opp ig ikveld er det på`n igjen :sjarmor: . Rompetroll skal jeg ha :sjarmor:

Herren har tatt med seg sine to engler på badestranden og ligger nok og vaker i vannskorpa nå.

Fruen derimot kan styre sin begeistring for overfylte strender hvor man får naboens solkrem på seg..........så hun har heller valgt og være hjemme.

Deilig med litt ro rundt seg når man skal jobbe :wink:

Bilder av dammen kommer nok etterhvert når den blir helt ferdig.Mangler fremdeles stein til siste side, men regner med en kamerat kommer med de imorgen :)

Vannmelon folkens......det blir dagens go`bit.

Forsyn dere og ha en herlig dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...