Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God ettermiddag, er vel på sin plass nå :sjarmor: .

Takker for natta hilsner, håper dere har sovet godt både ,Bille, Mylian, Fighter og Soul :)

Tross varmen har fruen vært merkelig aktiv, her har det blitt både malt husvegg utendørs, rengjort inne og fortsatt med damprosjektet, som nå virkelig har tatt form.

Fikk lagt damduk og fylt i vann igår, så dagens gjøremål blir og få gjort kantene fine.....det var visst ikke bare-bare... :roll:

Kunsten er jo og skjule damduken helt, men jeg får fintenke litt til på det så finner jeg nok en løsning tilslutt.. :sjarmor:

Ungene har ligget og vaket i dammen i hele dag, for inntil pumpe og planter er på plass, så kan det jo brukes til badebasseng....noe som passer bra i denne varmen :ler:

Er blitt så vant til og svette liter på liter at jeg ikke synes dvarmen er like ille lenger. Er vel blitt avklimatisert :kul:

Nå sitter undertegnede og funderer på hva hun skal servere herren, karnsje fisk :ler: , nei jeg får vel være litt snill med han i varmen :sjarmor::ler:

Herren skal forøvrig på ny fisketur i helgen, denne gang guttetur, og nå med hel stang :hoho: .

Så får vi se om fiskelykken stå den uheldige fisker i bi denne gangen :ler:

Fruen har vel ikke helt troren på det, men....

Gutteturer pleier helst og ende med et vondt hode når herren kommer hjem nemlig, men jeg slipper hvertfall synging under soveromsvinduet midt på natten, for de skal nemlig sove over i telt ved vannet :wink:

Lurer på om menn noen gang blir voksne jeg :wink:

Vel, imangel på noe bedre blir det sorbet idag også, denne gang med jordbærsmak :P

Ha en fortsatt stekende dag i solen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta, sove godt og drømme søtt Betty! :vinke:

Jeg er så trøtt at jeg sovner nok på et blunk. :Gjesp: Har jobbet kveldsvakt, skal på tidlig i morgen. Nesten synd å jobbe nå som det er så varmt og fint... Men jeg har fri i helga, og det blir første frihelgen i sommer! Deilig. :)

Håper du får en fin dag i heten i morgen! Husk å hvile i varmen. ;)

PS: Menn blir aldri voksne nei, ikke mitt eksemplar i hvert fall he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei...

Tusen takk for hilsningen i dagboken min! Tror det hjalp litt, været har bedret seg litt og solen har vært litt fremme...Bare send flere varme soltanker denne veien du... :ler::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult med dam i hagen!!

Blir sikkert kjempefint når den er ferdig.

Tante og onkel i Danmark hadde dam, med verdens tjukkeste karpe i. De svømte rundt og ble matet konstant når vi niesene og nevøene var på besøk. Utrolig hva vi fikk fiskene til å spise!!

Ellers ønsker jeg deg en flott helg og håper løsningen på duktildekningen er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye besøk :P , Takker og bukker for hilsner, klemmer og koselige ord :)

Fontenepumpen er nå på plass og ungene har vært nødt til og evakuere dammen (med endel protester, ja, Kverula :wink: )

Damkantene begynner og se skapanes ut, har hellegang med skifer rundt og elvegrus helt inntil damkanten.

Nå gjenstår og bære mer stein (utrolig hvor mye stein som skal til :roll: ), også blir det og sette ut planter (og muligens en alligator, ja :sjarmor: .

Jo mer jeg tenker på alligatoren, jo mer kjenner jeg at en slik en må innkjøpes :ler: ....

Herren forbreder seg på fisketur, nok en gang har fiskeutstyret blitt testet og denne gang mer stoooor vekt på fiskestangens evne til og tåle rykk og napp uten og knekke...

Naboene tror vel at det siste vette har forsvunnet her i gården når de ser herren i hagen med alt utstyret :ler:

Det kan jo forresten være det samme, for naboen har vi jo igrunnen sluttet og snakke med etter hans "lille" gravefadese....som forøvrig ser ut til og koste han nesten 70 000 kr og sette istand igjen :sjarmor: ....

Ja-ja sånn går det når vi "leker" med andres tomt :wink::sjarmor:

Blir jo en spennede dag imorgen når herren ankommer heimen med all fisken :hoho::hoho: , (eller karnsje litt mer realistisk....med et digert kuppenhue :sjarmor::ler: )

Vel han får gjøre som grisen.......leve i troa...... :wink:

Nei, nå må denne fruen ut og fortsette med husmalingen, det er nemlig dagens prosjekt frem til kvelden, da fortsetter damprosjektet.( godt og ha noe og ta seg til om dagen :ler: )

Litt snop..............setter frem en diger bolle med smådigg, salte padder, søte bjørner, sure føtter, skumputer, litt småsjokolader, og deilig engelsk konfekt.

Vi får kose oss litt, det er jo freddan :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snop! :D :sikle:

*Saeria slår seg, kanskje ikke helt tilfeldig, ned hos fruen. Hun gir så Bettymor en kasse :perebrus: som kan brukes til nedkjøling i denne varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er Saeria :kysse: , trenger pærebrus jeg som har slept stein nå i to timer :sjarmor:

Dammen tar virkelig form nå, den nøgende damen er på plass i vannet og stein er lagt på to av tre sider.

Tenkte jeg skulle ta en kjøretur for og se om det er vannliljer på noen av vannene rundt meg :sjarmor: (mor ute med kleptoman pølsene sine :ler: )

Kan vel ikke kalles og stjele det, tror jeg heller kaller det og plukke blomster :wink:

Nå skal jeg først ta meg en :perebrus::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles å plukke blomster, ja. :wink:

Er herren fremdeles like fornøyd med den nøgne dame, eller er det bare fiskeutstyret som får oppmerksomhet?

Uff..Lite folk her i dag. Kjeder meg. :(

Kos deg på blomsterplukketur!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herren har ikke sett den nøgnde jomfru i dammen ennå, kun sett henne i garasjen og det blir jo ikke det samme :ler:

Fisketuren trakk nok mye mer enn nakende damer :sjarmor: ......................

Snakket med han for en halv time siden og da hadde han faktisk fått 2 abbor :o , jeg var nærmest sjokkskadet :ler: , men herren var i storform, selvtilliten struttet atter igjen etter den miserable fiskehistorien på fjellet :wink:

Han hørtes til og med edru ut...................karnsje gutta glemte ølen i ren fiskeglede :hoho::hoho:

Vel, morgendagen vil vel vise hvordan gårdsdagen ble :wink:

Har pusen det bra, Mylian........misunner deg litt den lille pusekatten.

Skulle gjerne hatt katt selv, men man får ikke alt her i livet, :wink: rotter og marsvin er kjekt det også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart mannen er glad etter å kun ha fått en ansjos i det siste. :ler:

Håper han setter pris på den nakne dame i dammen, men tror nok han setter større pris på madammen uten en tråd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...