Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kos deg masse på tur Betty! Og husk solkrem! :sjarmor: Vet så altfor godt hvordan det er å være solbrent...i og med at jeg er melkehvit, så og si. Så jeg sender deg en stor flaske aloe vera gel og litt trøst! :trøste:

Ha en fortsatt god helg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker deg en riktig god tur .. og skitt fiske :sjarmor:

Skrevet

Jeg ville bare stikke innom og takke for mange hyggelige hilsener og innlegg i dagboken min. Jeg setter veldig stor pris på den omtanken du viser!

:P

Carpe Diem

Skrevet

Ha en fortreffelig tur Betty :-)

Skitt fiske :sjarmor:

*forsyner seg med litt svenskesnop*

Skrevet

Håper du koser deg og kanskje dupper litt i vannet. :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Aaaahhh, fisking er gøy.Og får man ikke fisk kan man jo alltids kose seg med en Kvikk lunsj, og da er det jo uansett værdt alt strevet :)

Skitt fiske fra meg også :)

Skrevet

Innom fra Malta for aa si hei! Ekkelt tastatur og ekkel M$ Internet Exploder... :vinke:

Gjest gjest1
Skrevet

Hei!

En liten hilsen fra meg til deg! Har vært litt "borte" pga masse dagbokrot her inne :roll:

Klem

Gjest Catwoman
Skrevet

Heisann.

Stikker innom og hilser på og ønsker deg samtidig en fortreffelig dag. :P

Skrevet

Så var denne alven hjemme igjen. Er alt bra med fruen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Svinger innom og ønsker deg en fin helg :P

Skrevet

En liten snartur innom for å ønske deg en riktig god helg. Med dette været bør det jo være muligheter for å nyte havedammen på en yppelig måte.

Skrevet

Så er atter fruen hjemme igjen, og innhyllet i en dunst av Eurax(hjelper mot kløende myggstikk) har hun nå sittet og lest alle hilsner og klemmer som har strømmet inn gjennom uken fra dere, damer.

Tusen takk til dere alle :klem: .

Vi har hatt en herlig uke på fjellet, gått turer i Jotunheimen og fisket i fjellvann.

For og komme litt nærmere inn på fiske så har det jo som kjemt vært herren som er den største fantasten.

Noe han fremdeles er :sjarmor:

Etter 2.fisketur greier da selvfølgelig hannkjønnet og knekke sin splitter nye teleskopstang, og krisen er utløst.... :o

Mor må da rase inn til Vinstra for og få tak på ny stang, for dette var jo uhørt.... :ler:

Men selv med enda en ny stang og store forhåpninger blir fiskelykken om mulig enda magrere på denne turen, ikke en ansjos engang :ler: ...............

Og det hjalp jo heller ikke på herrens humør at han traff på en par søte tenåringsjenter med en kasse fjellørret på turen hjem..............de hadde riktignok tatt de i båt med oter, men alikevel.....

Herren har fått en alvorlig brist på selvtilliten :trøste:

Fruen har greid og bli oppspist av mygg.....eneste i familien som har fått noe særlig myggstikk er meg ja

Har prøvd diverse myggpreparater, men den har stukket like herlig.... :evil:

Så nå har jeg hevelser overalt, for jeg er den i familien som ikke tåler noe særlig myggstikk (hovner så innmari opp) :-(

Nei, jeg får vel sette igang med litt :husarbeid: , så får heller det bli flere reisehistorier etterpå :wink:

Setter frem litt forskjellige spekepølser idag jeg, kjøpt på Vinstra av en luring :ler:

Her er elgpølse, reinsdyrspølse, mårpølse og rødvinspølse. Og sammen med litt flatbrød blir dette deilig sommerlunsj :ler:

Ha en solbrent dag videre folkens :wink:

Skrevet

Nam! Spekemat! :D

Så det ble ikke en ansjos en gang på mannen. Bare ødelagt utstyr og knekk på hans mannlighetsfølelse. :ler:

Får sende han litt trøst fra denne kanten også da. :ler:

Kos deg i dag, Betty!

:klem:

Skrevet

Skjønner at mannen din ikke var helt fornøyd da :ler: Men høres ut som dere har hatt en artig tur, mygg og manglende ansjos til tross :)

Ønsker deg en solrik og fin sommer videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...