Soul Skrevet 31. juli 2004 #521 Del Skrevet 31. juli 2004 Kos deg masse på tur Betty! Og husk solkrem! Vet så altfor godt hvordan det er å være solbrent...i og med at jeg er melkehvit, så og si. Så jeg sender deg en stor flaske aloe vera gel og litt trøst! :trøste: Ha en fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 31. juli 2004 #522 Del Skrevet 31. juli 2004 Ønsker deg en riktig god tur .. og skitt fiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 31. juli 2004 #523 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg ville bare stikke innom og takke for mange hyggelige hilsener og innlegg i dagboken min. Jeg setter veldig stor pris på den omtanken du viser! Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. august 2004 #524 Del Skrevet 1. august 2004 Ble det mer enn ansjos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 1. august 2004 #525 Del Skrevet 1. august 2004 Ha en fortreffelig tur Betty :-) Skitt fiske *forsyner seg med litt svenskesnop* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 1. august 2004 #526 Del Skrevet 1. august 2004 Håper du koser deg og kanskje dupper litt i vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2004 #527 Del Skrevet 1. august 2004 Aaaahhh, fisking er gøy.Og får man ikke fisk kan man jo alltids kose seg med en Kvikk lunsj, og da er det jo uansett værdt alt strevet Skitt fiske fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. august 2004 #528 Del Skrevet 2. august 2004 Innom fra Malta for aa si hei! Ekkelt tastatur og ekkel M$ Internet Exploder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2004 #529 Del Skrevet 2. august 2004 Hei! En liten hilsen fra meg til deg! Har vært litt "borte" pga masse dagbokrot her inne Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 3. august 2004 #530 Del Skrevet 3. august 2004 Bare innom for å ønske deg en fin dag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. august 2004 #531 Del Skrevet 5. august 2004 Natta og sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. august 2004 #532 Del Skrevet 6. august 2004 Heisann. Stikker innom og hilser på og ønsker deg samtidig en fortreffelig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. august 2004 #533 Del Skrevet 6. august 2004 Så var denne alven hjemme igjen. Er alt bra med fruen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. august 2004 #534 Del Skrevet 6. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #535 Del Skrevet 6. august 2004 Svinger innom og ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. august 2004 #536 Del Skrevet 7. august 2004 En liten snartur innom for å ønske deg en riktig god helg. Med dette været bør det jo være muligheter for å nyte havedammen på en yppelig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 9. august 2004 Forfatter #537 Del Skrevet 9. august 2004 Så er atter fruen hjemme igjen, og innhyllet i en dunst av Eurax(hjelper mot kløende myggstikk) har hun nå sittet og lest alle hilsner og klemmer som har strømmet inn gjennom uken fra dere, damer. Tusen takk til dere alle . Vi har hatt en herlig uke på fjellet, gått turer i Jotunheimen og fisket i fjellvann. For og komme litt nærmere inn på fiske så har det jo som kjemt vært herren som er den største fantasten. Noe han fremdeles er Etter 2.fisketur greier da selvfølgelig hannkjønnet og knekke sin splitter nye teleskopstang, og krisen er utløst.... :o Mor må da rase inn til Vinstra for og få tak på ny stang, for dette var jo uhørt.... Men selv med enda en ny stang og store forhåpninger blir fiskelykken om mulig enda magrere på denne turen, ikke en ansjos engang ............... Og det hjalp jo heller ikke på herrens humør at han traff på en par søte tenåringsjenter med en kasse fjellørret på turen hjem..............de hadde riktignok tatt de i båt med oter, men alikevel..... Herren har fått en alvorlig brist på selvtilliten :trøste: Fruen har greid og bli oppspist av mygg.....eneste i familien som har fått noe særlig myggstikk er meg ja Har prøvd diverse myggpreparater, men den har stukket like herlig.... :evil: Så nå har jeg hevelser overalt, for jeg er den i familien som ikke tåler noe særlig myggstikk (hovner så innmari opp) :-( Nei, jeg får vel sette igang med litt , så får heller det bli flere reisehistorier etterpå Setter frem litt forskjellige spekepølser idag jeg, kjøpt på Vinstra av en luring Her er elgpølse, reinsdyrspølse, mårpølse og rødvinspølse. Og sammen med litt flatbrød blir dette deilig sommerlunsj Ha en solbrent dag videre folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. august 2004 #538 Del Skrevet 9. august 2004 Nam! Spekemat! :D Så det ble ikke en ansjos en gang på mannen. Bare ødelagt utstyr og knekk på hans mannlighetsfølelse. Får sende han litt trøst fra denne kanten også da. Kos deg i dag, Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. august 2004 #539 Del Skrevet 9. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 9. august 2004 #540 Del Skrevet 9. august 2004 Skjønner at mannen din ikke var helt fornøyd da Men høres ut som dere har hatt en artig tur, mygg og manglende ansjos til tross Ønsker deg en solrik og fin sommer videre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå