LaToya Skrevet 14. juli 2004 #341 Del Skrevet 14. juli 2004 Heisann ! Kjedelig med gravemaskiner. Misunner deg ikke naboen..... håper han snart blir ferdig slik at freden og stillheten kan senke seg. Det er få ting som er mer Grrrr enn å bli vekket av en gravemaskin :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #342 Del Skrevet 14. juli 2004 *tar et rundstykke og gnasker på det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #343 Del Skrevet 14. juli 2004 Hva skulle jeg ha gjort uten dere mine trofaste våpendragere . Her sitter en utrolig irritert frue, for nå har de jammen greid og blokkere utkjørslen min også, så jeg ikke kommer meg på venninnekaffe..............Er det mulig :o . Kjenner snart at halspulsåren er i ferd med og sprekke av sinne *gulper ned litt kaffe fra Soul* Nei ,nå er det like før jeg flytter............er det noen som har et fredfylt nabolag til salgs eller bare et lite rom og leie ut for en uke eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2004 #344 Del Skrevet 14. juli 2004 Dumme naboen! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 14. juli 2004 #345 Del Skrevet 14. juli 2004 Dumme nabo altså! setter meg ned og tar et rundstykke og holder deg med selskap i mens jeg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 14. juli 2004 #346 Del Skrevet 14. juli 2004 Uff så mye mat det var her når jeg skulle slanke meg da Ikke lett for en stakkar som skal holde seg unna slikt! Hadde de blokkert innkjørselen min hadde det blitt månelyst! sniker til meg litt mat og gjemmer meg i min egen dagbok mens jeg smatter fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juli 2004 #347 Del Skrevet 14. juli 2004 Kommer innom med forsterkninger til rundstykkefatene, og noen digre kanner nytrukket te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juli 2004 #348 Del Skrevet 14. juli 2004 Hva skulle jeg ha gjort uten dere mine trofaste våpendragere . Her sitter en utrolig irritert frue, for nå har de jammen greid og blokkere utkjørslen min også, så jeg ikke kommer meg på venninnekaffe..............Er det mulig :o Men... Men... Men! De kan da ikke gjøre slikt! Glett om jeg hadde blitt forykende forbanna hadde jeg vært deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 14. juli 2004 #349 Del Skrevet 14. juli 2004 Hei Betty... for en nabo du har... :o Hadde blitt gal jeg! Siden jeg ikke rakk frokosten i dag, så tar jeg med meg en stor bolle med jordbær på kveldsbesøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 14. juli 2004 #350 Del Skrevet 14. juli 2004 Sove godt Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 14. juli 2004 Forfatter #351 Del Skrevet 14. juli 2004 Dere er fantastiske , klemmer ,te og jordbær, og ikke minst støtte. Jeg gir dere alle en kjempeklem tilbake, mine `er Jeg kom meg omsider ut idag, hadde hele min innkjørsel full av gravemaskiner og lastebiler, og fruen var såpass sint at bilene ble flyttet på rekordtid Nå er gravearbeidene straks ferdig, og da kommer vi til erstatningen , den blir nok ikke liten nei ............. Skal ring rundt til anleggsgartnere til uken for og få anbud på hva som må gjøres.... Endelig kommer det fruen har gledet seg til...............naboen må betale Ellers har fruen handlet litt idag, bl.a et vifteblodlønnetre (det var da et utrolig langt og vanskelig navn ). Og det skal behørig plantes i helgen tenker jeg.... Nei, undertegnede er nærmest utslitt og overtrøtt etter og ha blitt dratt opp kl syv i dag tidlig , så her blir det nok en tidlig kveld, kjenner jeg Sette frem litt natt mat, jordbær fra AloVera og te fra Saeria også litt winerbrød fra fruen Ha en drømmefull natt damer og nok en gang tusen takk til dere alle for hilsner :klem2: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 14. juli 2004 #352 Del Skrevet 14. juli 2004 Nå håper jeg du har lagt deg, sover godt og drømmer noe fint... Så må du våkne uthvilt og med et smil i morgen! Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #353 Del Skrevet 15. juli 2004 *stikker innom og tar et winerbrød og en kopp te fra natten til frokost* noen kalorier må jeg ha å gå på når jeg skal trene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 #354 Del Skrevet 15. juli 2004 God morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. juli 2004 #355 Del Skrevet 15. juli 2004 Morn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 15. juli 2004 #356 Del Skrevet 15. juli 2004 *kvitre kvitre* God morgen! Like mye bråk i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #357 Del Skrevet 15. juli 2004 God morgen, damer Fruen har faktisk fått sove til kl 9 30 idag, og da skal man ikke klage, gavegutta har heldigvisikke vært rett under mitt soveromsvindu denne morgnen.......... Også må jeg starte dagen med en god morgen til Fredslilja, Mylian, Bille, Saeria og katte-mor Fruen kjenner seg absolutt lettere til sinns idag, utrolig hva litt søvn kan gjøre for sjelen Idag er jeg på jakt etter arbeidslyst (ser liksom ut som jeg har mistet den et eller annet sted :o ), så hvis noen har noe og dele eller finner min egen....Så tre frem og meld dere, her er det nå kritisk. Hybelkaninene er i fred med og danne gjenger under sofaen, og med dagens voldstendenser så er det klart at frue er sterkt bekymret Videre tror jeg skittentøyet kloner seg selv............... :o det vokser jo i rekordfart Nei her må noe gjøres,og idag skal det skje , tror jeg Så damer ,meld dere har dere litt arbeidslyst til en stakkars frue...........jeg venter spent Frokost må vi ha, (mylian, tenke seg til winerbrød til frokost.............. ) idag blir det en kyllingsalat med hvitløksdressing og chilisaus ...........Da tenker jeg kroppen våkner, jeg Ha en støvfri dag damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 15. juli 2004 #358 Del Skrevet 15. juli 2004 Heisann Betty Fruen har faktisk fått sove til kl 9 30 idag, og da skal man ikke klage, gavegutta har heldigvisikke vært rett under mitt soveromsvindu denne morgnen.......... Ingen gavegutter utenfor vinduet ditt, altså ? Jeg for min del er syk idag - har sovet omtrent 2 timer inatt og er steintrøtt. Kan det rett og slett være mangel på gavegutter ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. juli 2004 #359 Del Skrevet 15. juli 2004 Hadde tenkt til å tilby deg husrom for noen dager, men siden gravinga har opphørt, så er det kanskje ikke nødvendig? Dessuten holder innkjørslen vår også på å bli blokkert av en gravemaskin og en lastebil...de BØR være forbi den innen lørdag når vi skal reise på ferie, ja! Ha en fin dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. juli 2004 #360 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei Betty. Se hva jeg fant på tax-free'n i går. Anton Bergs Vanilje-fudge-karameller!! Og det er nok til alle, bare hogg innpå. Finner fram en stor skål jeg og så setter jeg den på bordet her hos deg, så blir ikke jeg frista til å spise opp alle selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå