AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #1 Del Skrevet 12. juni 2014 Har seg slik at jeg skal til sydenland! derfor har jeg laget en pakkeliste. Ser dette greit ut? Noie jeg har glemt? Blir borte en uke! Håndbagasje: Våtservietter Antibac Pass Kamera Lommebok Biletter Ørepropper Shorts og en tskjorte Solbriller Koffert: 10 truser/string Shortser Bikinier Topper (singlet, tskjorte whatevah) Sokker Gensere Bh’er Cardigan Sko (sandaler, ballerina, converse) Toalettsaker: Ppiller Betakaroten Allergipiller Paracet/ibux Solkrem Sminkefjerner Bodylotion Diverse: Mobillader + kameralder Deo Hårbørste Håndkle Solbriller Leppepomade Sminke Rettetang Hårbøyle Blomsterkrone Tannbørste + tannkrem Smykker (kjeder, øredobber) Parfyme Klokke Anonymous poster hash: 1cc24...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #2 Del Skrevet 12. juni 2014 Kondomer <3 Anonymous poster hash: 4f17e...807 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #3 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg er ganske sikker på at du ikke trenger 10 truser for en uke. Anonymous poster hash: e8f9b...d58 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. juni 2014 #4 Del Skrevet 12. juni 2014 Du skulle være borte en uke, skrev du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 12. juni 2014 #5 Del Skrevet 12. juni 2014 Hang meg opp i hvorfor du trenger 10 underbukser på 7 dager, og hvorfor du ikke satte deo, hårbørste, sminke, leppomade, tannbørste + tannkrem, parfyme og rettetang under toalettsaker, men ellers så det helt fint ut. En langbukse er forresten lurt også, plutselig dårlig vær eller kjølig på kvelden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 12. juni 2014 #6 Del Skrevet 12. juni 2014 Shampo og balsam, det som finnes på hotellene pleier å være noe herk lykke til i syden da heldig som skal til syden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #7 Del Skrevet 12. juni 2014 Hvis du skal til Tyrkia, så må du ikke glemme kondom! Anonymous poster hash: aae9e...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 12. juni 2014 #8 Del Skrevet 12. juni 2014 Har seg slik at jeg skal til sydenland! derfor har jeg laget en pakkeliste. Ser dette greit ut? Noie jeg har glemt? Blir borte en uke! Håndbagasje: Våtservietter Kjøpes på apotek eller butikk der nede. Antibac Det samme som over Pass Kamera Lommebok Biletter Ørepropper Shorts og en tskjorte Kle deg tynt før avreise og unngå ekstra vekt i håndbagasjen. Solbriller Koffert: 10 truser/string 3-4 truser bør være nok Shortser 2-3 stk bør være nok Bikinier Topper (singlet, tskjorte whatevah) Sokker Kun dersom du virkelig trenger det i skoene dine. Gensere En genser bør være nok Bh’er Du skal jo bruke bikinier hele dagen vel? Cardigan Kun dersom du ikke skal ha med genser. Sko (sandaler, ballerina, converse) Flipflops og ett par gode sandaler som du kan gå langt med bør være nok. Toalettsaker: Ppiller Betakaroten Virkelig? Du skal til syden jente.. Allergipiller Fornuftig, ikke glem det! Og få gjerne vaksiner før du reiser. Paracet/ibux Solkrem Fås kjøpt på apoteket der nede. Sminkefjerner Bodylotion Diverse: Mobillader + kameralder Bør pakkes i håndbagasje, og aldri i kofferten. Deo Hårbørste Håndkle Solbriller Du får ikke bruk for mer enn ett par solbriller. Leppepomade Sminke Rettetang Glem det. Håret vil bli bruset pga luften. Hårbøyle Blomsterkrone Hva er det? Skal du ikke kjøpe souvernirer der nede? Hvis det er hårpynt så selges det der. Tannbørste + tannkrem Smykker (kjeder, øredobber) Hold det til et minimum. I den varmen er det begrenset hvor mye dill du vil orke å ha på deg. Og igjen, du får kjøpt souvernirer. Parfyme Nei. Parfyme vil lage varige merker i huden din. du bør unngå parfyme i solen. Et alternativ er å spraye på klærne dine istedenfor. Klokke Har du ikke klokke på mobilen? Anonymous poster hash: 1cc24...d18 Kjøp deg små reiseflasker på H&M til shampo osv. Kjøp deg en liten norsk spansk lommeparlør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 12. juni 2014 #9 Del Skrevet 12. juni 2014 Kjøp deg en liten norsk spansk lommeparlør. TS har ikke skrevet noe om hvilket "sydenland" hun skal til . 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 12. juni 2014 #10 Del Skrevet 12. juni 2014 TS har ikke skrevet noe om hvilket "sydenland" hun skal til . Ånei Men av en eller annen grunn følte jeg på meg at det var GC hun skulle til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #11 Del Skrevet 12. juni 2014 Kjøp deg små reiseflasker på H&M til shampo osv. Kjøp deg en liten norsk spansk lommeparlør. Jeg ville ikke anbefalt ts å kle seg tynt før avreise. Det kan ofte bli kaldt på flyet, og da er kjipt å sitte der i shorts og t-skjorte. Anonymous poster hash: e8f9b...d58 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #12 Del Skrevet 12. juni 2014 Synes den ser grei ut jeg, men ville ikke hatt med 10 truser. Jeg bruker alltid å ta med en ny truse for hver dag. Ihvertfall jeg dusjer hver dag når jeg er i syden, få av all sanden osv, og da liker jeg å ha rent undertøy Anonymous poster hash: 1fed5...7f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #13 Del Skrevet 12. juni 2014 Kjøp deg små reiseflasker på H&M til shampo osv. Kjøp deg en liten norsk spansk lommeparlør. Hun skal da ikke gå i bikini på kvelden? og det er lurt å ha med seg et ekstra "outfit" i håndbagasjen, det er dog viktigst med en ren truse, og en ren t-skjorte, trenger ikke en ekstra shorts. Solkrem burde du også kjøpe i Norge, og ikke der nede, jeg vet jo ikke hvor du skal, men av erfaring er det ofte billigere i Norge. Anonymous poster hash: ca480...0b0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 12. juni 2014 #14 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg ville ikke anbefalt ts å kle seg tynt før avreise. Det kan ofte bli kaldt på flyet, og da er kjipt å sitte der i shorts og t-skjorte. Anonymous poster hash: e8f9b...d58 På flyet får du låne pledd så det er ingen fare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 12. juni 2014 #15 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Hun skal da ikke gå i bikini på kvelden? og det er lurt å ha med seg et ekstra "outfit" i håndbagasjen, det er dog viktigst med en ren truse, og en ren t-skjorte, trenger ikke en ekstra shorts. Solkrem burde du også kjøpe i Norge, og ikke der nede, jeg vet jo ikke hvor du skal, men av erfaring er det ofte billigere i Norge. Anonymous poster hash: ca480...0b0 Det går fint å ha bikini under topper om kvelden. Når jeg reiser, reiser jeg som regel i tskjorte, tynn jakke og cardigan og tynn bukse eller shorts. Dette dekker igrunn basis behovet for påkledning for en uke. Så i tillegg kan en ha ekstra topper, shorts eller skjørt. Å pakke som mange rosabloggere gjør fordi en skal ha diverse outfits hver kveld/dag er bortkastet tid og plass i kofferten. Så er det ofte maksgrense på 15 kg i kofferten og 8-10 kg i håndbagasjen. Og dersom du planlegger å kjøpe noe der nede og ta med hjem, lønner det seg å begrense innholdet i kofferten kraftig. Endret 12. juni 2014 av Evel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 12. juni 2014 #16 Del Skrevet 12. juni 2014 Borte bare 1 uke o.O Hva om du finner noe sommer klær der da? eller andre duppeditter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #17 Del Skrevet 12. juni 2014 Det går fint å ha bikini under topper om kvelden. ... men ikke spesielt behagelig, ihvertfall ikke for dem med store bryster. Jeg syntes det er deilig å bytte til noe med ordentlig støtte om kvelden Men dette kommer helt ann på TS sine bikinier og bryststørrelse. Hun skal dog på en sydentur, og ikke på backpacking, så tenker det er greit å ikke tenke altfor minimalistisk. Anonymous poster hash: ca480...0b0 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 12. juni 2014 #18 Del Skrevet 12. juni 2014 ... men ikke spesielt behagelig, ihvertfall ikke for dem med store bryster. Jeg syntes det er deilig å bytte til noe med ordentlig støtte om kvelden Men dette kommer helt ann på TS sine bikinier og bryststørrelse. Hun skal dog på en sydentur, og ikke på backpacking, så tenker det er greit å ikke tenke altfor minimalistisk. Anonymous poster hash: ca480...0b0 Selv til syden er det vekt krav til koffert og håndbagasje. Jeg har reist en del så akkurat det har jeg litt erfaring på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2014 #19 Del Skrevet 12. juni 2014 Selv til syden er det vekt krav til koffert og håndbagasje. Jeg har reist en del så akkurat det har jeg litt erfaring på. Hmm, det har jeg også, men jeg har da alltids klart å ha med meg både bh og bikini uten å få overvekt Man får ganske mye med seg på de 15+10 kg, spesielt i lette sommerklær! Anonymous poster hash: ca480...0b0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evel Skrevet 12. juni 2014 #20 Del Skrevet 12. juni 2014 Hmm, det har jeg også, men jeg har da alltids klart å ha med meg både bh og bikini uten å få overvekt Man får ganske mye med seg på de 15+10 kg, spesielt i lette sommerklær! Anonymous poster hash: ca480...0b0 Ja, det kan du, men så spørs det hva du tror er viktigst av andre ting også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå