Gå til innhold

er dette en OK pakkeliste til syden for en uke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du funnet på denne "regelen" selv?

Anonymous poster hash: 01e31...ccd

Det burde være en regel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvor er dette landet/stedet "Syden" der solkrem er dyrt?

Anonymous poster hash: 8d62c...7eb

Tyrkia ihvertfall.

Morsom tråd dette her. Også I "Sydenland" akkurat nå, å er så glad for at vi eier å ikke "leier" :laugh: Lenge leve vaskemaskin, null bekymring for overvekt og dyre solkremer fra apoteket :laugh:

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangel er vel ikke, men forskjellige meninger. Mange truser er visst supernødvendig å ta med seg, men bikini er det ikke så nøye med. Det holder med én, kanskje to. Er det ikke nødvendig å vaske bikinien når man er på ferie? Den blir innsauset med solkrem og salt hver dag. Uappetittlig å ta på seg neste dag, fysj!

Krangel, debatt, diskusjon - samma det! Jeg er enig med den andre ABen at det er meget spesielt å argumentere for å kun ta med tre-fire truser når man skal være borte hele syv dager, særlig når man har plass i kofferten! Truser veier nesten ingenting, og tar minimalt med plass. Hvorfor da ikke legge fire truser til i bagasjen da, slik at man har en ren truse til hver dag? Hvorfor på død og liv fly med halvfull koffert? Greit nok at du ikke vil kalle det en krangel, men du fremstår som svært kverrulerende.

Anonymous poster hash: bd2dd...87f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Krangel, debatt, diskusjon - samma det! Jeg er enig med den andre ABen at det er meget spesielt å argumentere for å kun ta med tre-fire truser når man skal være borte hele syv dager, særlig når man har plass i kofferten! Truser veier nesten ingenting, og tar minimalt med plass. Hvorfor da ikke legge fire truser til i bagasjen da, slik at man har en ren truse til hver dag? Hvorfor på død og liv fly med halvfull koffert? Greit nok at du ikke vil kalle det en krangel, men du fremstår som svært kverrulerende.

Anonymous poster hash: bd2dd...87f

Har jeg vært kverulerende i denne tråden? Jeg har bare tre-fire innlegg alt i alt. Jeg har ikke lagt meg borti hva folk har med seg på en "syden"-ferie, bare sagt at det er fort gjort å skylle opp undertøy i vasken og henge opp til tørk over natten. Jeg er mer forundret over at noen synes det er nødvendig å ha med halve garderoben av kjoler, topper og diverse på en ukes ferie, for å sette det på spissen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangel, debatt, diskusjon - samma det! Jeg er enig med den andre ABen at det er meget spesielt å argumentere for å kun ta med tre-fire truser når man skal være borte hele syv dager, særlig når man har plass i kofferten! Truser veier nesten ingenting, og tar minimalt med plass. Hvorfor da ikke legge fire truser til i bagasjen da, slik at man har en ren truse til hver dag? Hvorfor på død og liv fly med halvfull koffert? Greit nok at du ikke vil kalle det en krangel, men du fremstår som svært kverrulerende.

Anonymous poster hash: bd2dd...87f

Er vel heller du og visse andre her som er både kverulerende, kranglete og trollete! De som har sagt de greier seg med 3-4 truser har holdt seg for god til å bruke slike hersketeknikker du og flere her har lirt av seg!

Har dere ikke bedre ting å foreta seg nå som det er ferie?

Anonymous poster hash: edee1...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Er vel heller du og visse andre her som er både kverulerende, kranglete og trollete! De som har sagt de greier seg med 3-4 truser har holdt seg for god til å bruke slike hersketeknikker du og flere her har lirt av seg!

Har dere ikke bedre ting å foreta seg nå som det er ferie?

Anonymous poster hash: edee1...b92

Jeg forstår virkelig ikke hva du snakker om! Forklar meg gjerne hvilke hersketeknikker du mener jeg har brukt. Det er vel heller du og andre AB-er som leter etter ting å ta folk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Jeg forstår virkelig ikke hva du snakker om! Forklar meg gjerne hvilke hersketeknikker du mener jeg har brukt. Det er vel heller du og andre AB-er som leter etter ting å ta folk for.

Hvis du leser dette innlegget en gang til i kontekst, så tror jeg hun forsvarte deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...