Gå til innhold

Hetsen bloggere opplever fra KG-brukere og andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå snakker jo jeg om de verste stalkerne, og de tror jeg seriøst det er noe galt med ja. Normale mennesker holder ikke på sånn.

Det er ganske langt fra det du skiriver nå til det du skrev her om dagen om psykisk syke kvinner, bitre og uføre og fordi de ikke har jobb kan de sitte på KG hele dagen og spre ondskapen sin.

Jeg ser rett og slett ikke poenget med å lage et konkret bilde av gruppen som hetser bloggere på KG og andre steder. Forøvrig tror jeg at det er flest "normale" som hetser, og de gjør det fordi de ikke klarer å forholde seg til bloggerne som vanlige mennesker. Det er på samme måte for "normale" som beundrer og forsvarer en blogger som det skulle vært en storsøster eller annen nærstående. Disse klarer heller ikke å forstå at de ikke er venner med bloggerne, og de klarer ikke eller vil ikke forstå at det ikke er virkelig og sant alt som formidles på en kommersiell blogg. Men man kan ikke av den grunn påstå at de er psykisk ustabile kvinner som sitter hjemme hele dagen og leser blogger (og forsvarer dem på KG) kan man vel?

Anonymous poster hash: 409a4...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...