Teriyaki Skrevet 8. september 2014 #1821 Del Skrevet 8. september 2014 Håper hun dukker opp snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 8. september 2014 #1822 Del Skrevet 8. september 2014 Håper hun dukker opp snart Men virker jo som om noen har tatt henne litt til seg og gir henne mat når hun kommer. Tullefolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 8. september 2014 #1823 Del Skrevet 8. september 2014 Ååååå jeg lurer også på navnet!!!!!!! jeg sier mitt hvis du sier ditt eller......... JAAAA jeg vet!! Dagens zarafavoritter: revegenser, revejakke med øøøøører og revesparkebukse!!! Eh. ja, så liker jeg rev da! Men jeg har ikke ett eneste plagg med rev på. Så synes han burde få det. Men, jeg skakke kjøpe noe mer Kappahl har pysj med rev på, og lue med rev på (og tror jeg så body også) inne nå. Har kjøpt revelue og reve-pysj nylig! Håper du finner katten igjen snart, Missdior! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. september 2014 #1824 Del Skrevet 9. september 2014 Håper pus dukker opp snart Man vet forresten at man har gått lenge uten alkohol når man leser overskriften i dagboka di som "ølreklame på vei" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1825 Del Skrevet 9. september 2014 Tusen takk for ønskninger om at pusi dukker opp! Jeg vet ikke hva jeg tror lenger. Er ekkelt å ikke vite om hun er død eller levende. Også ser jeg for meg at hun har funnet seg et nytt hjem og ikke vil være med hjem til oss, og at hun er sur fordi vi dro på ferie og slapp henne av hos pappa... Bare skjønner det ikke, det har ALDRI vært noe problem før.. Har det ganske dritt om dagen. Føler at mannen overhodet ikke forstår hvor mye jeg savner pusi, og han gjør ikke en dritt her hjemme. Jeg prøver å gjøre litt hver dag, men jeg blir veldig sliten av å være på jobb, og jeg har full jobbuke denne uka og hadde det forrige uke også (mandag-lørdag). Det er jo ikke så mange timer per dag, men det er nok til at man blir sliten, spesielt når man aldri ses, altså jeg og mannen.. Også vil jeg jo veldig gjerne at pusi skal komme hjem.. Tårene triller opptil en million ganger per dag. Det krever kun ett sekunds uoppmerksomhet på omverdenen så tenker jeg på pusi. Kanskje jeg aldri får se henne igjen? Det er helt jævlig å gå her hjemme og støvsuge kattehår. Det føles feil. For vi har jo ikke katt for øyeblikket. Hvem skulle trodd at en katt skulle bety så mye for meg.. På bildet er hun bare 6-7 måneder... pusiii... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1826 Del Skrevet 9. september 2014 Positiv ting: Jeg fikk en koselig pakke i posten! FruN strikket et så utrolig fint Mor Signe teppe til meg, og hun hadde laget ei lita bebylue til lillegutt! Tusen takk, du er så utrolig flink, FruN!!! Også i verdens fineste farge!!! Oker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 9. september 2014 #1827 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg skjønner utrolig godt hvordan du har det, å ikke vite hvor katten er gjør så utrolig vondt. Pusen min stakk en gang av når vi var på hytteferie 6 timer hjemme ifra, vi måtte jo dra hjem, for det var ikke vår hytte. Flere uker senere når vi følte alt håp var ute.. så hadde noen funnet pus! Vi kjørte rett tilbake igjen morgenen etter, pusen hadde fått bo på eget hotellrom over natta der oppe på fjellet, og jeg kommer aldri til å glemme øyeblikket når vi fikk se pusen igjen, så tynn at det gjorde vondt, men fortsatt glad for å se oss. Hun hadde vært stengt inne i en garasje hvor hun ikke kom seg ut. Det kan jo hende at noe lignende har skjedd med pusen din? Syntes du skal ta deg en runde i nabolaget der, og henge opp plakater og spørre litt rundt, plutselig har noen sett pusen ... og for et utrolig fint teppe, og en utrolig fin babylue!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. september 2014 #1828 Del Skrevet 9. september 2014 Positiv ting: Jeg fikk en koselig pakke i posten! FruN strikket et så utrolig fint Mor Signe teppe til meg, og hun hadde laget ei lita bebylue til lillegutt! Tusen takk, du er så utrolig flink, FruN!!! Også i verdens fineste farge!!! Oker! Å, det var bare hyggelig å gjøre! Fint å høre det falt i smak slik det ble Og håper inderlig pusi dukker opp igjen snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. september 2014 #1829 Del Skrevet 9. september 2014 Vet om en som flytta, katta var borte i nesten et år. Plutselig en dag står hun bare på trappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. september 2014 Forfatter #1830 Del Skrevet 9. september 2014 Også er det bare utrolig tungt at mannen sier "mhm" eller stønner når jeg gråter over pusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. september 2014 #1831 Del Skrevet 9. september 2014 Også er det bare utrolig tungt at mannen sier "mhm" eller stønner når jeg gråter over pusi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulzzang Skrevet 10. september 2014 #1832 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Så irriterende ja. Jeg gråt også hver gang katten min ble borte. En gang var jeg helt sikker på at hun ikke skulle komme hjem og hylgråt ute til jeg hørte henne komme. Jeg tok henne i armene mine og var så sur og glad samtidig. Kjefta på katten mens jeg koste med henne . Også har vi hatt en katt som ble borte i hele tre måneder. Katten ble flyttet til faren min men han ville ikke være der så han tok seg turen ned til oss... Og kom frem. Endret 10. september 2014 av Ulzzang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. september 2014 #1833 Del Skrevet 10. september 2014 Det skal ikke være lett for deg for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 10. september 2014 #1834 Del Skrevet 10. september 2014 For et nydelig teppe du har fått!! Likte fargen skikkelig godt! Det er virkelig slitsomt når man føler at mannen ikke forstår, håper det blir bedre. Og vi får bare krysse fingrene for at lille pus kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 10. september 2014 #1835 Del Skrevet 10. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 10. september 2014 #1836 Del Skrevet 10. september 2014 Be mannen ta seg sammen! Menn er så ufølsomme noen ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest me2u Skrevet 10. september 2014 #1837 Del Skrevet 10. september 2014 Husker når katten min forsvant. Utrolig fælt å ikke vite Håper den snart kommer tilbake til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 10. september 2014 #1838 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Åh, jeg har samme farge på mitt teppe! Med heklet brun kant rundt. 😊 Håper pus er rett rundt hjørnet! Endret 11. september 2014 av Maneo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. september 2014 #1839 Del Skrevet 10. september 2014 Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 11. september 2014 #1840 Del Skrevet 11. september 2014 Hørt noe om pusia di enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg