Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

HURRA FOR GUUUUTTT!!!!!! 💙💙💙💙 (selv om jeg trodde jente!)

Nå kan våre gutter bli kompissjompiser! 😁😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg VET jeg sa gutt et sted... :P Men jeg var ikke med på tippelisten. Så koselig!

Hva hadde du følt på selv ang kjønn?

Jeg var så sikker på at det var gutt i magen min at jeg sa "Hæ? Men jeg var så sikker på gutt" da jeg fikk vite det var jente. Jordmoren som tok UL på meg ble litt gretten og sa at jenter er bra de også. Måtte forklare henne da at det ikke var sånn at jeg håpte på gutt i stedet for jente, men at magefølelsen min hadde sagt at babyen på innsiden hadde tut. Jeg gikk helt automatisk og kikket på guttetøy, blått sengetøy og slikt... Hodet og hormoner som surra. Så for meg gikk det noen dager før jeg klarte å "forsone meg" med at det var jente jeg skulle ha. På tross av at jeg innerst inne har sett for meg et liv med flere døtre... snarere enn et liv som "multi-guttemamma"...

Men etter at vi fikk vite kjønn så føltes også ting litt mer ekte. Det var HUN. Ikke "Den". Navnedebattene våre ble litt mer aktuelle og shoppingen mye mer morsom!

Gratulerer med kommende odelsgut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, vakre du! Jeg var så sikker når det kom til kjønn når jeg var på ultralyd at når jordmor sa at det var en jente så så jeg på henne og svarte "ja, men det vet jeg da!" Hadde en sterk følelse på deg. Dior har guttebaby i magen. Sånn er det bare! Gratulerer så mye! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

UL overstått, og ALT var fint! :strix: Jeg var så utrolig nervøs, men jordmor var veldigveldig hyggelig, og forklarte ALT hun så på og hva som skjedde. Babyen vår er en liten tullebukk, for den ville ikke ligge i ro, så vi ble litt lenger så hun fikk målt alt hun skulle. Alt er normalt, og babyen vår har "flotte ben og en vakker ryggrad" :ler: Fikk noen bilder også, de var ikke så klare for babyen ville altså ikke ligge i ro.. Ble flyttet fire dager bakover, og har nå termin 7.februar. Jeg har sett på en engelsk app, så terminen min var aldri 31.januar, men 3.februar. Uansett, så jeg er 18+2 i dag. Må vel endre tickeren :)

1622253_10154583574790311_62336787188661

Og heeer kan dere se hva vi får for noe slags lurt... DET ER EN LITEN GUTT!! :strix: (sorry lillevenn for at mamma legger ut bilde av penisen din på nett :fnise: )

10665362_10154583573645311_4787144002835

Søøøøt liten sprellegutt :nigo: Godt å høre alt så bra ut, I TOLD YOU SO :nigo:

Gratulerer så mye, vakre du! Jeg var så sikker når det kom til kjønn når jeg var på ultralyd at når jordmor sa at det var en jente så så jeg på henne og svarte "ja, men det vet jeg da!" Hadde en sterk følelse på deg. Dior har guttebaby i magen. Sånn er det bare! Gratulerer så mye! <3

Kan du bruke synskheten din på meg ogsååå? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søøøøt liten sprellegutt :nigo: Godt å høre alt så bra ut, I TOLD YOU SO :nigo:

Kan du bruke synskheten din på meg ogsååå? :sjenert:

Hallooo jeg har sagt det er jente, da er det jente!!! :fnise:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo jeg har sagt det er jente, da er det jente!!! :fnise:

I så fall, kanskje bebisen min og gutten til MissDior blir schæster :fnise:

Lenke til kommentar