studenten Skrevet 4. september 2014 #1761 Del Skrevet 4. september 2014 HURRA FOR GUUUUTTT!!!!!! 💙💙💙💙 (selv om jeg trodde jente!) Nå kan våre gutter bli kompissjompiser! 😁😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. september 2014 #1762 Del Skrevet 4. september 2014 Så herlig å se! Og jeg hadde rett, wohoo! Blir det shopping av blått og biler og traktorer og fly nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 4. september 2014 #1763 Del Skrevet 4. september 2014 Åååh ♡ gratulerer ♡ fantastisk følelse å ha vært på UL ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. september 2014 #1764 Del Skrevet 4. september 2014 Gratuleeeereeer så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 4. september 2014 #1765 Del Skrevet 4. september 2014 Gratulerer med at du blir guttemamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 4. september 2014 #1766 Del Skrevet 4. september 2014 Gratulerer! Leser, men legger nesten aldri igjen spor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. september 2014 #1767 Del Skrevet 4. september 2014 Han skal hete Birger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 4. september 2014 #1768 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg VET jeg sa gutt et sted... Men jeg var ikke med på tippelisten. Så koselig! Hva hadde du følt på selv ang kjønn? Jeg var så sikker på at det var gutt i magen min at jeg sa "Hæ? Men jeg var så sikker på gutt" da jeg fikk vite det var jente. Jordmoren som tok UL på meg ble litt gretten og sa at jenter er bra de også. Måtte forklare henne da at det ikke var sånn at jeg håpte på gutt i stedet for jente, men at magefølelsen min hadde sagt at babyen på innsiden hadde tut. Jeg gikk helt automatisk og kikket på guttetøy, blått sengetøy og slikt... Hodet og hormoner som surra. Så for meg gikk det noen dager før jeg klarte å "forsone meg" med at det var jente jeg skulle ha. På tross av at jeg innerst inne har sett for meg et liv med flere døtre... snarere enn et liv som "multi-guttemamma"... Men etter at vi fikk vite kjønn så føltes også ting litt mer ekte. Det var HUN. Ikke "Den". Navnedebattene våre ble litt mer aktuelle og shoppingen mye mer morsom! Gratulerer med kommende odelsgut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronkake Skrevet 4. september 2014 #1769 Del Skrevet 4. september 2014 Så bra at alt så fint ut! Og hurra, du skal få en fin liten gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #1770 Del Skrevet 4. september 2014 Seee, det var det jeg saaa! Fiine guttebebisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. september 2014 #1771 Del Skrevet 4. september 2014 Endelig tippet jeg rett på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. september 2014 #1772 Del Skrevet 4. september 2014 Gratulerer med gutt! =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 4. september 2014 #1773 Del Skrevet 4. september 2014 Gratulerer så mye, vakre du! Jeg var så sikker når det kom til kjønn når jeg var på ultralyd at når jordmor sa at det var en jente så så jeg på henne og svarte "ja, men det vet jeg da!" Hadde en sterk følelse på deg. Dior har guttebaby i magen. Sånn er det bare! Gratulerer så mye! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 4. september 2014 #1774 Del Skrevet 4. september 2014 Gratulerer med en liten og frisk gutt i magen! Guttebabyer er herlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. september 2014 #1775 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg var jo heeelt sikker på at du fikk jente! Gratulerer sååå mye med gutt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 4. september 2014 #1776 Del Skrevet 4. september 2014 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 4. september 2014 #1777 Del Skrevet 4. september 2014 Hurra for en nydelig guttebebis! Skulle nok holdt meg til magefølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 #1778 Del Skrevet 4. september 2014 UL overstått, og ALT var fint! Jeg var så utrolig nervøs, men jordmor var veldigveldig hyggelig, og forklarte ALT hun så på og hva som skjedde. Babyen vår er en liten tullebukk, for den ville ikke ligge i ro, så vi ble litt lenger så hun fikk målt alt hun skulle. Alt er normalt, og babyen vår har "flotte ben og en vakker ryggrad" Fikk noen bilder også, de var ikke så klare for babyen ville altså ikke ligge i ro.. Ble flyttet fire dager bakover, og har nå termin 7.februar. Jeg har sett på en engelsk app, så terminen min var aldri 31.januar, men 3.februar. Uansett, så jeg er 18+2 i dag. Må vel endre tickeren Og heeer kan dere se hva vi får for noe slags lurt... DET ER EN LITEN GUTT!! (sorry lillevenn for at mamma legger ut bilde av penisen din på nett ) Søøøøt liten sprellegutt Godt å høre alt så bra ut, I TOLD YOU SO Gratulerer så mye, vakre du! Jeg var så sikker når det kom til kjønn når jeg var på ultralyd at når jordmor sa at det var en jente så så jeg på henne og svarte "ja, men det vet jeg da!" Hadde en sterk følelse på deg. Dior har guttebaby i magen. Sånn er det bare! Gratulerer så mye! <3 Kan du bruke synskheten din på meg ogsååå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #1779 Del Skrevet 4. september 2014 Søøøøt liten sprellegutt Godt å høre alt så bra ut, I TOLD YOU SO Kan du bruke synskheten din på meg ogsååå? Hallooo jeg har sagt det er jente, da er det jente!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 #1780 Del Skrevet 4. september 2014 Hallooo jeg har sagt det er jente, da er det jente!!! I så fall, kanskje bebisen min og gutten til MissDior blir schæster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg