Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Zara har Baby og Mini, to forskjellige avdelinger :opplyser:

aaaaaah, da var det mini jeg snakket om da :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad på dine vegne, missdior :laugh: Har fulgt med på tråden din (uten å kommentere så mye, fy på meg :dry: ) og følt med deg når du har vært trist og frustrert, så jeg blir hoppende glad nå av å se at du har nådd 12 uker! Måtte resten av svangerskapet være godt og fint for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere skriver så mye at jeg ikke henger med her :ler: Kjøpte jerntabletter på apoteket og skal ta en om dagen frem til legetime, for da får jeg vel et mer korrekt svar.

Zara har syyykt mye fine babyklær, akk så upraktiske ja, men fine :hjerte:

I går var jeg skikkelig sliten, også fant mrdior ut at vi skulle gå på fjelltur... Så vi gikk. Tusen mygg, laaang og jævlig tur, den var seriøst blitt lengre enn i fjor..... :cry3: Jeg hadde null krefter, nesten ikke spist, og sippa som en unge når vi endelig kom opp. Herregud jeg var så sliten! Når vi langt om lenge kom oss ned dro vi på gatekjøkkenet og kjøpte oss chips. Totalt usunt, men jeg forbrant sikker 20.000 kalorier på turen :plystre: .

Idag er jeg 12+0!!! :bond: Og det skal vi feire med bryllup! Skal holde det hemmelig enda ei stund, så i kveld er jeg sjåfør, uten noen annen grunn enn at jeg har lyst :Nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...