Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡


missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :blomst: Snikleser som melder seg. Har lyst på baby selv og har vært så koselig å følge deg, nå er han endelig her! :hjerte: Du skriver så fint, han høres herlig ut :) Blir enda mer babysyk nå, haha. Farlige greier, disse dagbøkene. Vil gjerne ha tilgang til bloggen din, hvis det er greit for deg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du kalle dagboken din for Ønskebarnet har kommet :)

Går alt bra med dere?

Endret av blomst12
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også må jeg bare, i tilfelle jeg ble glemt. Men blogg? Vil så gjerne se et bilde av mini-deg :)

Kaster meg på denne! :fnise: Vil også se bloggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for fine tilbakemeldinger på fødselshistorien! Det var absolutt heftig og jævlig vondt, men som dagene går så forsvinner minnene om hvor forbaska vondt det var også. Selv om jeg ropte at DET BLIR IKKE FLER ENN HAN HER under fødselen, så blir det sikkert en til om tre-fire år.. :ler:

Jeg skal få sett på blogg-greiene snart, jeg bare gidder ikke (sorry!) bruke så mye tid på det nå i disse dager. Har liksom en liten gutt som trenger meg :nigo:

I går hadde vi økedøgn her i huset, jeg ammet seriøst hver halvtime gjennom hele dagen og kvelden. Til gjengjeld sov lillingen fra 01-08! Wuhu! Da fikk han mat, også stod jeg og han opp. Mrdior sov til ca 10, for da tissa M på meg under et skift, og jeg trengte skikkelig skift sjøl :ler: I dag har vi bare kost oss med å se på masterchef, amme og sove :nigo: Nå får jeg servert stekt gris med fløtepoteter og fløtesaus! OMNOM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine tilbakemeldinger på fødselshistorien! Det var absolutt heftig og jævlig vondt, men som dagene går så forsvinner minnene om hvor forbaska vondt det var også. Selv om jeg ropte at DET BLIR IKKE FLER ENN HAN HER under fødselen, så blir det sikkert en til om tre-fire år.. :ler:

Jeg skal få sett på blogg-greiene snart, jeg bare gidder ikke (sorry!) bruke så mye tid på det nå i disse dager. Har liksom en liten gutt som trenger meg :nigo:

I går hadde vi økedøgn her i huset, jeg ammet seriøst hver halvtime gjennom hele dagen og kvelden. Til gjengjeld sov lillingen fra 01-08! Wuhu! Da fikk han mat, også stod jeg og han opp. Mrdior sov til ca 10, for da tissa M på meg under et skift, og jeg trengte skikkelig skift sjøl :ler: I dag har vi bare kost oss med å se på masterchef, amme og sove :nigo: Nå får jeg servert stekt gris med fløtepoteter og fløtesaus! OMNOM!

Godt du bruker tiden på lillegutt :) Bloggen kommer når den er klar ;)

Heftig med hver halvtime, men HURRA :strix: for 7 timer-i-strekk-søvn! Det hørtes deilig ut :)

Kos deg med middagen ;) Blir det noe fastelavnsboller på deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst at man glemmer hvor vondt det var etterhvert, da :jepp:

Døh, ikke stress med bloggen! ^^

Høres litt slitsomt ut med økedøgn, man får vel ikke gjort annet enn å funke som melkemaskin de dagene? :fnise: Men så FLOTT at han sov så godt på natta, da :jepp: Snilt av deg å la MrDior sove til klokka 10, synes jeg, og høres bra ut at du fikk servert middag i dag :)

Ser forresten at du har fått endret signaturen/tickeren :nigo:

Og du, jeg hadde tenkt til å si at du bare må si ifra når du føler at du har lyst på besøk, meeen... Nå håper jeg på en måte at jeg snart er opptatt sjøl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil også komme på besøk. Lilleninja du må gjerne komme du og, har ikke sett deg siden bittelille julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du bruker tiden på lillegutt :) Bloggen kommer når den er klar ;)

Heftig med hver halvtime, men HURRA :strix: for 7 timer-i-strekk-søvn! Det hørtes deilig ut :)

Kos deg med middagen ;) Blir det noe fastelavnsboller på deg?

Jeg har prøvd igjen nå, men får opp error! Tekolaaaaa, can you fix this :nigo:

Gikk overraskende greit å amme såpass ofte, men foretrekker å ta det hver tredje-fjerde time altså :P

Ingen boller her! Men litt sjokkis!!

Ikke verst at man glemmer hvor vondt det var etterhvert, da :jepp:

Døh, ikke stress med bloggen! ^^

Høres litt slitsomt ut med økedøgn, man får vel ikke gjort annet enn å funke som melkemaskin de dagene? :fnise: Men så FLOTT at han sov så godt på natta, da :jepp: Snilt av deg å la MrDior sove til klokka 10, synes jeg, og høres bra ut at du fikk servert middag i dag :)

Ser forresten at du har fått endret signaturen/tickeren :nigo:

Og du, jeg hadde tenkt til å si at du bare må si ifra når du føler at du har lyst på besøk, meeen... Nå håper jeg på en måte at jeg snart er opptatt sjøl ;)

Var litt slitsomt, men ferdig nå, så da går det fint, haha : p Ja, måtte endre tickeren, han er jo født lizm :D

Døh, besøk nå... haha, jeg gidder ikke rydde! :plystre: Kan kanskje ta det etter din lillemor har kommet til verden? Så kan vi drite i hvor rotete det er da :nigo:

Ja jeg vil også komme på besøk. Lilleninja du må gjerne komme du og, har ikke sett deg siden bittelille julaften.

Hehe, besøk blir ikke riktig enda kjenner jeg, er for rotete her til at jeg kan ta dere i mot!!! :ler:

7 timers søvn høres veldig deilig ut, virkelig et eksemplarisk individ dere har fått dere :nigo:

Det var virkelig helt greit med såpass mye sammenhengende søvn. Han er eksemplarisk, bortsett fra at han tisser på oss hver gang vi bytter bleie. Men så fjertesmiler han og alt er fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare legg en klut på tissen hans så slipper dere å bli tisset ned hele tiden. Evt. La den bleien som skal skiftes av ligge løst over, mens dere pludrer litt med han før dere tar på ny bleie. Da får tissen

vært i friluft lenge nok til at han tisser seg ferdig før dere skifter videre. ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har prøvd igjen nå, men får opp error! Tekolaaaaa, can you fix this :nigo:

Gikk overraskende greit å amme såpass ofte, men foretrekker å ta det hver tredje-fjerde time altså :P

Ingen boller her! Men litt sjokkis!!

Var litt slitsomt, men ferdig nå, så da går det fint, haha : p Ja, måtte endre tickeren, han er jo født lizm :D

Døh, besøk nå... haha, jeg gidder ikke rydde! :plystre: Kan kanskje ta det etter din lillemor har kommet til verden? Så kan vi drite i hvor rotete det er da :nigo:

Hehe, besøk blir ikke riktig enda kjenner jeg, er for rotete her til at jeg kan ta dere i mot!!! :ler:

Det var virkelig helt greit med såpass mye sammenhengende søvn. Han er eksemplarisk, bortsett fra at han tisser på oss hver gang vi bytter bleie. Men så fjertesmiler han og alt er fint :D

Ooh, sjokolaaadeeee :nigo: Skjønner godt at du foretrekker hver tredje til fjerde time :fnise: Bare det å gå på do er vel vanskeligere når man har økedøgn? :P

Skjønner deg veldig godt :) Du har viktigere ting å tenke på :laugh: Ja, vi får kose oss i rotet når min lille også har kommet :nigo:

Ååh, fjertesmiler :fnise::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Tusen takk for fine tilbakemeldinger på fødselshistorien! Det var absolutt heftig og jævlig vondt, men som dagene går så forsvinner minnene om hvor forbaska vondt det var også. Selv om jeg ropte at DET BLIR IKKE FLER ENN HAN HER under fødselen, så blir det sikkert en til om tre-fire år.. :ler:

Jeg skal få sett på blogg-greiene snart, jeg bare gidder ikke (sorry!) bruke så mye tid på det nå i disse dager. Har liksom en liten gutt som trenger meg :nigo:

I går hadde vi økedøgn her i huset, jeg ammet seriøst hver halvtime gjennom hele dagen og kvelden. Til gjengjeld sov lillingen fra 01-08! Wuhu! Da fikk han mat, også stod jeg og han opp. Mrdior sov til ca 10, for da tissa M på meg under et skift, og jeg trengte skikkelig skift sjøl :ler: I dag har vi bare kost oss med å se på masterchef, amme og sove :nigo: Nå får jeg servert stekt gris med fløtepoteter og fløtesaus! OMNOM!

Ååååå! Håper min baby blir en sovebaby på natten*Drømme* Og helt til 08.00! da kan jeg til og med jogge før småen våkner :fnise:

Godt å høre at dere koser dere og har det bra :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine tilbakemeldinger på fødselshistorien! Det var absolutt heftig og jævlig vondt, men som dagene går så forsvinner minnene om hvor forbaska vondt det var også. Selv om jeg ropte at DET BLIR IKKE FLER ENN HAN HER under fødselen, så blir det sikkert en til om tre-fire år.. :ler:

Jeg skal få sett på blogg-greiene snart, jeg bare gidder ikke (sorry!) bruke så mye tid på det nå i disse dager. Har liksom en liten gutt som trenger meg :nigo:

I går hadde vi økedøgn her i huset, jeg ammet seriøst hver halvtime gjennom hele dagen og kvelden. Til gjengjeld sov lillingen fra 01-08! Wuhu! Da fikk han mat, også stod jeg og han opp. Mrdior sov til ca 10, for da tissa M på meg under et skift, og jeg trengte skikkelig skift sjøl :ler: I dag har vi bare kost oss med å se på masterchef, amme og sove :nigo: Nå får jeg servert stekt gris med fløtepoteter og fløtesaus! OMNOM!

Etter fødselen tenkte jeg at jeg ALDRI i VERDEN skulle ha flere, men nå 3 måneder etterpå, tenker jeg at det sikkert kommer flere om noen år :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...