Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shit, 31 uker?! Testet ikke du akkurat positivt?!

Og jeg fikk forresten halsbrann om jeg spiste mye bakevarer (nå ble du sikkert glad, siden det hørtes ut som om du koste deg noe innmari med å bake de rundstykkene dine :fnise::cry3:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg gjennom à jour igjen! :danse:

Jeg får fortsatt ikke opp bildene, men så jo fra det du sendte at babymagen er kjempe fin! :strix:

Tenk om ikke mange ukene sitter du der med verdens herligste lille nurk i armene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, 31 uker?! Testet ikke du akkurat positivt?!

Og jeg fikk forresten halsbrann om jeg spiste mye bakevarer (nå ble du sikkert glad, siden det hørtes ut som om du koste deg noe innmari med å bake de rundstykkene dine :fnise::cry3:)..

Nja, sånn ca 28 uker siden jeg testa positivt :nigo:

Vet du, har ikke hatt halsbrann

på flere dager :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er!! Magen er definitivt poppa ut nå, og det er så koselig :) Sitter på legekontoret og venter på timen min, er over 45 minutter forsinka.... Snååårk.. Oppdaterer litt bedre når jeg kommer hjem og kommer meg på pc. Var en liten tur på føden i går... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 100% sykemeldt i to uker. Har gått med vonde kynnere fra fredag, og det har vært skikkelig tak i dem. På søndag ble de nesten regelmessige, så jeg ringte føden bare for å høre. De ville ha meg inn på sjekk. Kom inn og ble dumpa i en stol med sånn hjertelyddings på magen og satt ei stund på måling. Kunne ikke finne noe unormalt der, så tok en urinprøve og ble sendt videre til ul. Hadde +2 på leuk så det ble sendt til dyrking.. Hadde innvendig UL for å sjekke livmorhalsen osv, og den var heldigvis enda lang og lukket, men litt avkortet. Fikk beskjed om å roe ned litt, og "kjeft" for at jeg ikke ringte tidligere :roll: Det var veldig rolig på avdelingen, så vi fikk vanlig ul også og det var veldig koselig å se M igjen. Han lå med hodet godt borra ned i bekkenet, så der har vi forklaringa på nedpressfølelsen jeg har hatt. Han hikka og kosa seg :strix: Ble målt til å være 1% under gjennomsnittet, så da er han sikkert 3% over når han kommer :ler: En skummel opplevelse som ble veldig god. Ikke noe farlig på gang, men må holde meg i ro og ikke stresse rundt (lett å si rett før jul). Fikk sykemelding i dag da, og har stortsett nettopp våknet fra powernap. Skal vaske opp og lage middag i dag, og det er det hele ;)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ble sykemeldt, og at du fikk litt "kjeft". Nå må du høre på jordmor og holde deg mest mulig i ro også ;) Høres ut som om dagen i dag i alle fall har vært i henhold til "resepten" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal definitivt ta det mer med ro nå ja :Nikke: Starter i morgen! Idag måtte jeg handle ferdig noen julegaver, og de skal pakkes inn i kveld, og da er jeg ferdig med julegavene! Best å bare bli kjapt og smertefullt ferdig med det :)

Sov helt til klokka 12 idag, så tror nok kroppen slapper mer av nå som jeg er sykemeldt og slipper å grue meg :sjenert: Jordmortime 12.30, så jeg fikk det litt travelt! Den nye jordmora var skikkelig hyggelig og jeg trivdes veldig godt hos henne. Har litt høyt blodtrykk og +3 på leuk, så jeg skal tilbake neste fredag. Godt at de følger med :)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at du sover litt bedre nå, og at den nye jordmora var trivelig :)

Skal du på treffet i morra, forresten? :)

Litt misunnelig på dere som sover lenge, altså :P Jeg var sååå stolt når jeg sov til klokka 9 en dag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal definitivt ta det mer med ro nå ja :Nikke: Starter i morgen! Idag måtte jeg handle ferdig noen julegaver, og de skal pakkes inn i kveld, og da er jeg ferdig med julegavene! Best å bare bli kjapt og smertefullt ferdig med det :)

Sov helt til klokka 12 idag, så tror nok kroppen slapper mer av nå som jeg er sykemeldt og slipper å grue meg :sjenert: Jordmortime 12.30, så jeg fikk det litt travelt! Den nye jordmora var skikkelig hyggelig og jeg trivdes veldig godt hos henne. Har litt høyt blodtrykk og +3 på leuk, så jeg skal tilbake neste fredag. Godt at de følger med :)

Så bra at du fikk sove ut! Og at den nye jordmora var hyggelig, det er viktig :)

Hva betyr egentlig +3 på "leuk"? Er det proteiner i urinen eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk sove ut! Og at den nye jordmora var hyggelig, det er viktig :)

Hva betyr egentlig +3 på "leuk"? Er det proteiner i urinen eller noe slikt?

Leukocytter er hvite blodceller. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...