Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om en uke? :klo:

Hva var blodsukkeret før og etter?

Ja, hun sa så! Aner ikke, hun sa at de fikk svarene om en ukes tid, så skulle de ringe hvis det var noe. Er det vanlig å få svar med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok blodprøver fra armen i sånn glass. Så rart! Jeg vil liksom vite om jeg har sv. diabetes nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg skuffa over legekontoret mitt! Jeg vil også ha svar! jeg spurte om svarene da jeg hadde tatt siste blodprøve, og da sa hun at de ble sendt i dag, så kom de til å ringe om svarene var for høye, og det kom til å ta ca en uke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo prøve å ringe på onsdag bare for å høre?

Vet ikke om det er noe "vits", da hun var veldig klar på at VI ringer DEG om det er noe galt :klo:

Kunne de ikke bare gjort begge deler? Tar ikke så lang tid å stikke i fingeren.

Jo, syns jo det!

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er ferdig! Håper det gikk bra :)

Forrige gang jeg målte blodsukker brukte de også en uke før jeg fikk svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er ferdig! Håper det gikk bra :)

Forrige gang jeg målte blodsukker brukte de også en uke før jeg fikk svar.

Ja, deilig å ha det overstått. Aner jo ikke hvordan det gikk, men jeg ble kvalm da jeg drakk gugga. Vet ikke om det indikerer noe. Hun dama som serverte meg glukosen var iallefall fornøyd med at jeg ikke spydde, for det var det visstnok mange som gjorde. Åååja, ok. Men det er teit at de bruker så lang tid da :klo:

--------------

Glemte å si at legen min var veldig hyggelig i dag. Hadde jo ikke noen god kjemi på den første timen etter hun ble vikar, men nå går vi veldig godt overens. Kjempehyggelig dame, og hun hadde tilogmed fiksa en doppler siden sist! Så vi lytte på hjertet til babyen, og hun prøvde å kjenne hvordan han lå, men det var ikke så lett siden han enda er liten og jeg er feeit :lol: Men kjente han sparka nedover da jeg la meg på benken, så da ble vi enige om det. Men gosh så hardt de tar i for å kjenne hvor babyen ligger!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at hun var hyggeligere nå :)

Huff, leste litt på nettet om testen og andres opplevelse og de fleste blir kvalme/spyr så det tror jeg er vanlig.

Godt å være ferdig tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... De må dessverre bruke så lang tid for at man skal få et så sikkert resultat som mulig! Må si at jeg gleder meg ikke akkurat:p teit at de ikke bare kunne ta et stikk i fingeren i tilegg. Da vet jeg i hvert fall at jeg skal be om det når jeg skal:p

Så bra at kjemien var bedre i dag da! Har mye å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å kuppe dagboken din missdior, men hvordan er det med meg? Jeg ligger akkurat på grensen og har gått ned 1 kg til. Dersom jeg går ned 2 til er jeg under grensen, kan jeg da slippe å ta den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kuppe dagboken din missdior, men hvordan er det med meg? Jeg ligger akkurat på grensen og har gått ned 1 kg til. Dersom jeg går ned 2 til er jeg under grensen, kan jeg da slippe å ta den?

Nei, det er startvekt de går utfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.... :( får bare gjøre det da.. Takk for at du svarte :)

Ja, det er kjedelig.. Men greit de passer på da:) hvis det skulle være en fare for diabetes så e det jo greit å vite:) de som får det påvist i svangerskapet har jo lettere for å utvikle diabetes type 2 senere i livet. Da ville jeg forbygget for å unngå det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...