Teriyaki Skrevet 22. april 2015 #4741 Del Skrevet 22. april 2015 Så flott med vektnedgang da! Jeg synes nå en yoghurt med litt bær i er alt for lite til lunsj da, men om du klarer det så. Jeg hadde dødd, hehe. Så kjedelig at jeg måtte avlyse i går, men fredag neste uke skal jeg nok til byen. Så vi kan jo prates da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. april 2015 #4742 Del Skrevet 22. april 2015 Det sies at du skal beregne like lang tid som graviditeten tok på å gå ned igjen, så du har goood tid! Enig med Teriyaki, det var en ekstremt liten lunsj. Jeg tar yoghurt som mellommåltid eller "dessert" til et brødmåltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. april 2015 Forfatter #4743 Del Skrevet 22. april 2015 Vi kan jo kanskje møtes på CN i spekematavdelinga eller no? Deeet går an vet du!! Kan gi deg et pip på facebook når jeg er på tur ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 22. april 2015 Forfatter #4744 Del Skrevet 22. april 2015 Så flott med vektnedgang da! Jeg synes nå en yoghurt med litt bær i er alt for lite til lunsj da, men om du klarer det så. Jeg hadde dødd, hehe. Så kjedelig at jeg måtte avlyse i går, men fredag neste uke skal jeg nok til byen. Så vi kan jo prates da. Ja, endeeeeliiig!! Ja, det syns jeg og, men jeg var jo hjemmmefra fra klokka 11.30-16 i går, og spiste ikke noe ute Så yoghurten skulle egentlig være et mellommåltid God ide Det sies at du skal beregne like lang tid som graviditeten tok på å gå ned igjen, så du har goood tid! Enig med Teriyaki, det var en ekstremt liten lunsj. Jeg tar yoghurt som mellommåltid eller "dessert" til et brødmåltid. Men jeg veier jo nå 5 kg mindre enn før graviditeten, så det er ikke de kiloene jeg kjemper mot Jeg hadde gått ned alle graviditetskiloene en uke etter fødsel Ja, det gjør jeg og, men i går ble det litt kluss siden jeg var ute så lenge ^^ Skal være flinkere i dag. Har spist tre rugsprø med magerost og agurk på, OG en blåbæryoghurt med gojibær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 22. april 2015 #4745 Del Skrevet 22. april 2015 Ah, jeg er fremdeles på plussiden i forhold til før graviditeten, derfor jeg tenkte sånn. Bra at du får i deg mer i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. april 2015 #4746 Del Skrevet 22. april 2015 Deeet går an vet du!! Kan gi deg et pip på facebook når jeg er på tur ^^ Å jeg hadde hodepine å sovna, sorry. Vi tar det en annen dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 23. april 2015 Forfatter #4747 Del Skrevet 23. april 2015 Ah, jeg er fremdeles på plussiden i forhold til før graviditeten, derfor jeg tenkte sånn. Bra at du får i deg mer i dag! Ble jo ikke lunsj da, men pytt pytt Å jeg hadde hodepine å sovna, sorry. Vi tar det en annen dag? Vi finner en annen dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 24. april 2015 #4748 Del Skrevet 24. april 2015 Så flink du er med vektnedgang! Jeg kan spise alt jeg kommer over for tida, så hadde jeg bare fått en yoghurt så hadde jeg boksa noen i ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. april 2015 Forfatter #4749 Del Skrevet 24. april 2015 Så flink du er med vektnedgang! Jeg kan spise alt jeg kommer over for tida, så hadde jeg bare fått en yoghurt så hadde jeg boksa noen i ansiktet Hehe, jeg føler meg ikke flink, men går hver eneste dag (men ikke i dag...) og passer kostholdet. Er jo til det beste både for meg og gutten min! At han har ei mor som kan være delaktig Haha, men du spyr vel alt opp? Er det ikke fælt å spise mat da? Håper du blir bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 24. april 2015 Forfatter #4750 Del Skrevet 24. april 2015 Nei, denne uka har ikke vært noe bra uke! Har bare gått 5 km tre ganger... Mandag, tirsdag og onsdag. I går gikk jeg bare 4,8, og i dag har jeg ikke gått i det hele tatt! Lillingen har vært skikkelig klengete i dag, og det ble bare aldri til at jeg kom meg ut. Da han endeeeelig sovna for en liten dupp forta jeg meg å rydde i truseskuffen min og sorterte mannens single sokker. For å si det sånn, da jeg hadde fått over 30 par vanlige sokker, og sikkert like mange par ullsokker så bestemte jeg ene og alene at resten av de svarte sokkene måtte dø. Og det gjorde de. Har ikke sagt noe til han enda, så han finner det aldri ut Nå har vi endelig begynt å se på farger og møbler til gangen og soverommet til lillingen! Jeg får seff lov til å velge farger Pappa kommer i juni for å legge gulvet for oss, siden A) jeg får ikke lov av mrdior B) mrdior har ikke peiling på hvordan han gjør det Så sånn er nå det. Gleder meg helt vilt til å begynne!! Skal ha fargen "Hvit Lin" fra Jotun på rommet til lillingen, og wall stickers fra FERM living på veggen. Har tenkt litt på å ha ei mørkere gråfarge på en vegg, men jeg vet ikke? Hvite lister da, og 2-stavs eikegulv i laminat, litt sånn gråaktig. Kjenner at jeg må ta i bruk bloggen min igjen snart og blogge om oppussing! Faaaader som jeg gleder meg!! Husk å poste masse interiørting her hos meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. april 2015 #4751 Del Skrevet 25. april 2015 Det er veldig pent med en fond vegg, men det må være den riktige veggen. Den trenger vel heller ikke være så veldig mørk, siden det er en markering som skal til. Kanskje en mønstret tapet, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. april 2015 Forfatter #4752 Del Skrevet 25. april 2015 Det er veldig pent med en fond vegg, men det må være den riktige veggen. Den trenger vel heller ikke være så veldig mørk, siden det er en markering som skal til. Kanskje en mønstret tapet, f.eks. Ja, det synes jo jeg også! Og jeg har allerede funnet tapeten jeg vil ha... men mønstret tapet er visst ikke så lett å få pent? Mrdior vil iallefall ikke prøve engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. april 2015 #4753 Del Skrevet 25. april 2015 Ja, det synes jo jeg også! Og jeg har allerede funnet tapeten jeg vil ha... men mønstret tapet er visst ikke så lett å få pent? Mrdior vil iallefall ikke prøve engang Kommer an på mønsteret. Store mønster der mønsteret er midt på "flaket" er ikke noen heksekunst. Man må være nøye ja, men noe mastergrad trenges ikke. Heller ikke der mønsteret er i skjøten så lenge man er nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. april 2015 #4754 Del Skrevet 25. april 2015 En liten fondvegg med litt annen farge eller tapet er veldig fint, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 25. april 2015 #4755 Del Skrevet 25. april 2015 Ææææ! Nå fikk jeg også lyst til å pusse opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 25. april 2015 #4756 Del Skrevet 25. april 2015 Hehe, jeg føler meg ikke flink, men går hver eneste dag (men ikke i dag...) og passer kostholdet. Er jo til det beste både for meg og gutten min! At han har ei mor som kan være delaktig Haha, men du spyr vel alt opp? Er det ikke fælt å spise mat da? Håper du blir bedre snart! Du er fliiink Jaa, alt kommer opp igjen. Eller 90% kommer opp igjen så.. Det håper jeg også! Er sååå lei av å spy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 25. april 2015 #4757 Del Skrevet 25. april 2015 Er sååå lei av å spy Uffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 25. april 2015 #4758 Del Skrevet 25. april 2015 Uffa Takk for trøst! Har bare spydd en gang i dag, og det er faktisk en liten seier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. april 2015 Forfatter #4759 Del Skrevet 26. april 2015 Kommer an på mønsteret. Store mønster der mønsteret er midt på "flaket" er ikke noen heksekunst. Man må være nøye ja, men noe mastergrad trenges ikke. Heller ikke der mønsteret er i skjøten så lenge man er nøye. Hehe, tror ikke tapet er helt for oss... haha. Jeg er så utrolig slørven (jeg fikk et bilde fra barnehagen da jeg gikk ut derfra, med navnet mitt nedover, også stod det adjektiv vedsiden av hver bokstav , og dette beskrev meg. Vedsiden av L'en stod det "likegyldig - er det så nøya da?". Dette stemmer på en prikk!!!) og mrdior er så.. lat... og utrolig IKKE-handy Tror vi går for en vegg i annen farge. Men hvilken vegg, og hvilken farge?.. Skal legge ut bilder på bloggen min (Den ordentlige) så kan dere hjelpe meg å bestemme En liten fondvegg med litt annen farge eller tapet er veldig fint, synes jeg! Jaa, det syns jeg og! Mrdior syns ikke det, tror det handler mest om at han da må male to forskjellige farger.. men han skal slippe å male, for det syns jeg er gøøøy Ææææ! Nå fikk jeg også lyst til å pusse opp! Det e bærre å jærrda!! Du er fliiink Jaa, alt kommer opp igjen. Eller 90% kommer opp igjen så.. Det håper jeg også! Er sååå lei av å spy Usj Håper virkelig det gir seg!! Håper du koser deg hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. april 2015 #4760 Del Skrevet 26. april 2015 Vet du den god morgen yoghurt med sitron og lime smakte nesten lime kesam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg