Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #361 Del Skrevet 25. juni 2014 Står at pga sykdom og omstruktureringer så tar de ikke i mot timebestillinger lenger, så regner med det betyr at de er nedlagt! Kjipe greier... Nei, tannlegen min har påpekt det flere ganger. Men det har gått greit siste året Har ikke noe i mot å spy, men det er slitsomt så mange ganger om dagen og i tillegg måtte være så kvalm! Åh, fylla ja... Jeg har så lyst på øl, tror jeg må kjøpe meg Aass uten Men omstrukturering betyr kanskje at de starter igjen senere Men hjelper ikke deg nå Så nettopp ei jeg kjenner annonsere på facebook at de skal ha baby i januar, da tenkte jeg på deg, ser ikke for meg at du annonserer det med det først. Ikke gjorde jeg det selv så tidlig Bra det går bra da En iskald øl hadde vært godt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #362 Del Skrevet 25. juni 2014 Men omstrukturering betyr kanskje at de starter igjen senere Men hjelper ikke deg nå Så nettopp ei jeg kjenner annonsere på facebook at de skal ha baby i januar, da tenkte jeg på deg, ser ikke for meg at du annonserer det med det først. Ikke gjorde jeg det selv så tidlig Bra det går bra da En iskald øl hadde vært godt ja Kaanskje? Vil helst ha før vi drar på ferie Neei, vi skal ikke annonsere før uke 16 eller 17 tenkte vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 25. juni 2014 Forfatter #363 Del Skrevet 25. juni 2014 Fulgte med i prøvedagboken din og gir meg nå til kjenne med et stort GRATULERER! Takktakktakktakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. juni 2014 #364 Del Skrevet 25. juni 2014 Atte, eh, jeg svarte deg litt lengre opp, bare sånn i tilfelle det drukna i andre innlegg og du ikke så det og tror at jeg er skikkelig uhøflig som ikke svarte deg på det du skrev her om dagen og sånn ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 25. juni 2014 #365 Del Skrevet 25. juni 2014 Tjoooda! Er 15 dager til tidlig UL, tiden går jo ikke fort her heller Hvor mange uker er du nå? Syns somregel at det stopper opp mellom uke 20 og 30. Iallefall sånn som jeg leser det i dagbøkene her Jooooooda, det går fort :D du får finne noe å fylle dagene med! (Utenom å være kvalm) jeg har starta å male hele kjøkkenet og skal pusse opp både bord og stoler.. Anger litt, for nå har jeg ALT for mye gående på en gang 21+4 er jeg nå! Synes jeg har vært det en evighet............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. juni 2014 #366 Del Skrevet 25. juni 2014 Trur jeg må ha den tickeren du har neste gang jeg er gravid God natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 25. juni 2014 #367 Del Skrevet 25. juni 2014 Hææææ, tuller du ellah??? Syns tiden går dødssakte! 21,7% ferdig med svangerskapet..... tar jo en evighet det her Mannen ville kjøpe en sånn bamsedrakt de har på HM, men jeg tør ikke assa! Sikker på jeg får SA det sekundet jeg trekker kortet... blææh!! Du var jo nettopp 4 uker jo! Jeg synes graviditeten din har gått kjempefort så langt. Neste gang jeg blinker er du over 12 uker Hvordan føler du deg innerst inne? Forrige gang jeg var gravid visste jeg at det ikke kom til å gå bra, jeg ventet bare på å få sette i gang på nytt. Denne gangen har følt på meg at alt er i orden.. Dette ble rot Men når jeg ble gravid denne gangen visste jeg dypt inni meg at denne gangen går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 26. juni 2014 Da skal jeg hilse skikkelig neste gang! Og æh, takk! Føler meg noe ufresh for tida, så jeg suger alt sånt til meg Og med fare for å gå helt kommentarfelt-under-fjortisselfie på deg; du og! Årtli' fin, er du! Og så strååler du så fint, må være kvalmen som gjør det. Det blir bræ!! Hehe, du er langt fra ufresh da! Synes du så veldig fresh ut! Hahaha, kommentarfelt-fjortis Garantert kvalmen... Håret mit var såååå fint på morran, men etter to runder på badet for å spy så datt det liksom ned..... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #369 Del Skrevet 26. juni 2014 Jooooooda, det går fort :D du får finne noe å fylle dagene med! (Utenom å være kvalm) jeg har starta å male hele kjøkkenet og skal pusse opp både bord og stoler.. Anger litt, for nå har jeg ALT for mye gående på en gang 21+4 er jeg nå! Synes jeg har vært det en evighet............ Ja, nå har jeg snart sett hele Himmelblå.. Vi fikk fire kjøkkenstoler av svigermor som jeg skal male en vakker dag! Også burde jeg male strøk tre på den romdeleren jeg malte her i vinter.... Mye å gjøre, men så lite ork og lyst. 21+4! Da er du jo over halvveis! Tenk så sjuuukt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #370 Del Skrevet 26. juni 2014 Trur jeg må ha den tickeren du har neste gang jeg er gravid God natta! Hehe, ja, den er morsom!!! Natta, eller... god morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #371 Del Skrevet 26. juni 2014 Du var jo nettopp 4 uker jo! Jeg synes graviditeten din har gått kjempefort så langt. Neste gang jeg blinker er du over 12 uker Hvordan føler du deg innerst inne? Forrige gang jeg var gravid visste jeg at det ikke kom til å gå bra, jeg ventet bare på å få sette i gang på nytt. Denne gangen har følt på meg at alt er i orden.. Dette ble rot Men når jeg ble gravid denne gangen visste jeg dypt inni meg at denne gangen går det bra Så bra at dere andre synes det går fort! Hahaha, mannen syns også det går fort Jeg vet ikke helt. Føler at det går bra den ene dagen, og den andre dagen drømmer jeg at testene mine er negative. Meeen, er jo straks 9 uker, så det buuurde jo gå braa... meeeeen, det er ikke trygt enda. Blir vel aldri trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2014 #372 Del Skrevet 26. juni 2014 2 % sjanse for SA etter uke 9. Forsvinnende liten med andre ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #373 Del Skrevet 26. juni 2014 2 % sjanse for SA etter uke 9. Forsvinnende liten med andre ord. Men jeg er sikkert så spesiell at jeg havner innenfor der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2014 #374 Del Skrevet 26. juni 2014 Men jeg er sikkert så spesiell at jeg havner innenfor der Sånn må du ikke tenke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 26. juni 2014 Sånn må du ikke tenke! Neei, jeg veeet... men det er skikkelig vanskelig Skjønner liksom ikke hvorfor det skulle gå bra denne gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juni 2014 #376 Del Skrevet 26. juni 2014 Neei, jeg veeet... men det er skikkelig vanskelig Skjønner liksom ikke hvorfor det skulle gå bra denne gangen... Ser den. Jeg går også rundt og tenker at "nei det kommer nok ikke til å gå", men prøver å ikke tenke så veldig mye på det, for det er så slitsomt. Nå har jeg begynt å bekymre meg over at testene ikke har blitt like sterk som kontrollstreken enda. Føler kanskje at de burde vært det til nå. Men det er vel forskjellig hvor sterke tester man får helt i starten. Jeg tror det blir å gå bra for deg i alle fall, som snart er ni uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #377 Del Skrevet 26. juni 2014 Ser den. Jeg går også rundt og tenker at "nei det kommer nok ikke til å gå", men prøver å ikke tenke så veldig mye på det, for det er så slitsomt. Nå har jeg begynt å bekymre meg over at testene ikke har blitt like sterk som kontrollstreken enda. Føler kanskje at de burde vært det til nå. Men det er vel forskjellig hvor sterke tester man får helt i starten. Jeg tror det blir å gå bra for deg i alle fall, som snart er ni uker. Tenke positivt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 26. juni 2014 #378 Del Skrevet 26. juni 2014 Har ikke fått med meg at du har dagbok før nå jeg Men nå skal jeg hvertfall følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 26. juni 2014 #379 Del Skrevet 26. juni 2014 Dette går veien, frøken! Tenk positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. juni 2014 #380 Del Skrevet 26. juni 2014 Denne gangen er det din tur snuppsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg