Gå til innhold

ønskebarnet har ankommet! ♡

missdior

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det at du er glad i Dior, missdior :fnise:

I natt drømte jeg at jeg skulle be dere som bor i samme by som meg på kafétur, men så spurte jeg heller de fra gammelklassen ved et uhell. Da ble jeg irritert, for jeg følte jo ikke for TO kaféturer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt med gode reaksjoner! :hoppe: Hvor langt er du nå? Jeg grugleder meg til å fortelle svigermor, hun har masa lenge, men er så redd for at hun ikke skal bli glad :sjenert:

Blir 8 uker på torsdag =)

Klart hun blir glad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Arbeidsgiver har ikke rett til å vite sykemeldingsgrunn.

Mulig det. Har aldri vært sykemeldt, så vet ikke. Trodde det lignet på egenmelding...

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått sykemelding! Håper kvalmen for seg etterhvert, kan tenke meg det må være utrolig slitsomt å leve med i mange mnd.. Selv om det som kommer tilslutt blir fantastisk ;-)

Håper du du har hatt en fin dag i dag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Mulig det. Har aldri vært sykemeldt, så vet ikke. Trodde det lignet på egenmelding...

Arbeidsgiver har da ikke rett på å vite annet enn at man er for dårlig til å jobbe da heller?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke si noe som helst om formen, bare si "jeg er sykemeldt".

Jeg anbefaler deg å prøve Seabånd, det funker supert på noen, blant annet meg :) Da slipper du piller! Du får kjøpt det på apotek. http://www.sea-band.com/no/ Men er selvfølgelig ikke alle de funker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte mye søtt og unødvendig til min lille også! Bare nevner at de skal ligge de første månedene før de ruller/setter seg opp i sittende/krabber, så min lille reagerte veldig hvis body eller gensere hadde knapper/ekkelt stoff bakpå. Og kjoler før hun kunne sitte var bare å gi opp, alt lå som en bylt midt på ryggen :ler: Anbefaler heller å kjøpe de kjolene med knapper til hvis du skal kjøpe til nyfødt, så de ikke glir opp sånn. Min lille var vinterbaby da, så var mest strømpebukser og body i ull/silke det gikk i.

Hei forresten ;)

Dette var nå aller mest en spøk pga alle økonomispørsmålene som plutselig ramla inn her ;) Jeg kunne ALDRI brukt 2000 på en bluse ned body!!! Hehehe.

Heihei!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du er så søt missdior. Den blusen/bodyen VAR jo nusselig da, men skal du ikke avvente noen uker til du vet at det ikke skjuler seg en liten pjokk i magen? :fnise: (selv om han sikkert hadde sett smashing ut i den, han også!!) :Nikke:

Det var en spøk :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det at du er glad i Dior, missdior :fnise:

I natt drømte jeg at jeg skulle be dere som bor i samme by som meg på kafétur, men så spurte jeg heller de fra gammelklassen ved et uhell. Da ble jeg irritert, for jeg følte jo ikke for TO kaféturer :P

Ikke så glad at jeg bruker 2000 på det :ler: Men oj, for en slitsom drøm! :laugh: Er med på kafétur forresten!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått sykemelding! Håper kvalmen for seg etterhvert, kan tenke meg det må være utrolig slitsomt å leve med i mange mnd.. Selv om det som kommer tilslutt blir fantastisk ;-)

Håper du du har hatt en fin dag i dag! :-)

Det går fint nå, tablettene gjør at jeg får spist litt mer, så allmenntilstanden er grei! Men er glad jeg er sykemeldt enda en stund, for jeg eeer så sliiten! :)

Håper du får en fin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så glad at jeg bruker 2000 på det :ler: Men oj, for en slitsom drøm! :laugh: Er med på kafétur forresten!

Kult! Kanskje vi kan få til noe neste uke? :) Jeg har fri mandag og tirsdag. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke si noe som helst om formen, bare si "jeg er sykemeldt".

Jeg anbefaler deg å prøve Seabånd, det funker supert på noen, blant annet meg :) Da slipper du piller! Du får kjøpt det på apotek. http://www.sea-band.com/no/ Men er selvfølgelig ikke alle de funker på.

Funker ikke på meg! Kjøpte da jeg var akkurat 5 uker på vei, stod på jobb og var dårlig... De er bare i veien synes jeg. Eneste er når jeg kjører bil, da funker se littegranne :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt mannen på jobb, tatt en kvalmestillende og lagt meg igjen! Håper tabletten hjelper fortfort! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Kanskje vi kan få til noe neste uke? :) Jeg har fri mandag og tirsdag. :)

Det må jo absolutt gå an! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Straks 9 uker, jo :hoppe: hvorfor går din graviditet mye raskere enn min? :jolie:

Hææææ, tuller du ellah??? :laugh: Syns tiden går dødssakte! 21,7% ferdig med svangerskapet..... tar jo en evighet det her :ler: Mannen ville kjøpe en sånn bamsedrakt de har på HM, men jeg tør ikke assa! Sikker på jeg får SA det sekundet jeg trekker kortet... blææh!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

feeerdig med ni uker snart :D ...fortere enn min også, tror min har stoppa opp! :glare:

Tjoooda! Er 15 dager til tidlig UL, tiden går jo ikke fort her heller :ler: Hvor mange uker er du nå? Syns somregel at det stopper opp mellom uke 20 og 30. Iallefall sånn som jeg leser det i dagbøkene her :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dager igjen, det kommer til å fly avgårde

Tviler på det ass!!! :ler: Kjøpte en mummikopp på Hypermarked nå, kun fordi du tipsa meg om salget :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...