AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #341 Del Skrevet 8. juli 2014 1-7!! Tidenes opphenting på gang?? Anonymous poster hash: 8f892...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hooty McOwlface Skrevet 8. juli 2014 #342 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Herregud for en kamp..! Jeg er stor Tyskland-fan og håper de tar hjem pokalen, men dette var faktisk litt vondt å se på.. Veldig fin fotball da, fra Tyskland sin side, men synd at Brasil ikke spilte bedre og trist at de ryker ut på denne måten. Jaja, viktigste er at Tyskland vant. Jeg håper på finale mot Nederland. Endret 8. juli 2014 av Hooty McOwlface Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 8. juli 2014 #343 Del Skrevet 8. juli 2014 Respekt til Tyskland for å ikke ta av med feiringene på målene der, men det tror jeg de fleste ville ha forstått ikke sømmet seg. Fikk litt vondt av å se Brasils spillere falle på knær og be da kampen ble avsluttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. juli 2014 #344 Del Skrevet 8. juli 2014 Beklager for min disrespekt mot hagestoler før i tråden. De folder seg sammen mye langsommere og kontrollert enn det Brasil sitt landslag gjorde i denne kampen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. juli 2014 #345 Del Skrevet 8. juli 2014 Tyskland har vært rene panzerwagen, de har totalt overkjørt Brasil å overtatt sambaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeno Skrevet 8. juli 2014 #346 Del Skrevet 8. juli 2014 Ich lieben Deutschland Kommer til å vinne VM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 8. juli 2014 #347 Del Skrevet 8. juli 2014 Tyskland har vært rene panzerwagen, de har totalt overkjørt Brasil å overtatt sambaen. De trengte ikke å være mye panservogn der, nei... Slutten av andre omgang kunne de tilbragt med å drikke kaffe. Neste gang Brasil spiller en kamp anbefaler jeg dem at laget har organisert et forsvar. Det er litt ålreit å ha et sånt når man spiller fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. juli 2014 #348 Del Skrevet 8. juli 2014 De trengte ikke å være mye panservogn der, nei... Slutten av andre omgang kunne de tilbragt med å drikke kaffe. Neste gang Brasil spiller en kamp anbefaler jeg dem at laget har organisert et forsvar. Det er litt ålreit å ha et sånt når man spiller fotball. For å si det sånn, Brasil spilte så dårlig at jeg trodde Xboxen sto på Fifa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EDM Skrevet 8. juli 2014 #349 Del Skrevet 8. juli 2014 For å si det sånn, Brasil spilte så dårlig at jeg trodde Xboxen sto på Fifa. Godt sagt! Tenkte på det samme selv Imidlertid virket det som om brasil hadde kun 3 i forsvar. Hvor i huleste ble venstrebacken av egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. juli 2014 #350 Del Skrevet 8. juli 2014 Også klose da, ta fra brasil den rekorden og. Syns som Nikee sa det er bra av tyskerne og vise den respekten de gjør. Håper for Brasils del at de gjør en bra bronse kamp, og at tyskland når helt til topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. juli 2014 #351 Del Skrevet 8. juli 2014 Brazil was not even Klose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #352 Del Skrevet 8. juli 2014 Hitler ville vært stolt! Anonymous poster hash: 60a10...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. juli 2014 #353 Del Skrevet 8. juli 2014 Hitler ville vært stolt!Anonymous poster hash: 60a10...d1d Må du dra Hitler inn i dette? Fyren har vært dau i nesten 70 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 8. juli 2014 #354 Del Skrevet 8. juli 2014 Må du dra Hitler inn i dette? Fyren har vært dau i nesten 70 år. Jeg skjønner ikke hvorfor folk må gjøre det, hadde og en venn som kommenterte at Tyskland ikke fortjente å vinne fordi de har tross alt startet to verdenskriger. Men herregud liksom, dette Tyskland er ikke det samme Tyskland som var under Hitler og 2.verdenskrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. juli 2014 #355 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor folk må gjøre det, hadde og en venn som kommenterte at Tyskland ikke fortjente å vinne fordi de har tross alt startet to verdenskriger. Men herregud liksom, dette Tyskland er ikke det samme Tyskland som var under Hitler og 2.verdenskrig Det er alltid sånn når Tyskland vinner noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #356 Del Skrevet 8. juli 2014 En gang en gjeng med nazister, alltid en gjeng med nazister! Anonymous poster hash: 33462...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #357 Del Skrevet 8. juli 2014 Må du dra Hitler inn i dette? Fyren har vært dau i nesten 70 år. Det er i år 75 år siden 1939, dette var en god hyllelse til han! Anonymous poster hash: 60a10...d1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 8. juli 2014 #358 Del Skrevet 8. juli 2014 Er det mulig å se kampen nå? Eller legges den ikke ut før i morgen? Fikk ikke med meg en drit. VIL SE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 8. juli 2014 #359 Del Skrevet 8. juli 2014 En gang en gjeng med nazister, alltid en gjeng med nazister!Anonymous poster hash: 33462...e50 Så da må jo Norge også være nazister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 8. juli 2014 #360 Del Skrevet 8. juli 2014 Tipper Tyskland Nauer seg med 7-1 ! de bare özil inn mål om dagen! Brazil må nok nøye seg med Silva i dette VM.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå