Gå til innhold

Tør jeg spørre om hun syns det er greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hadde du dumpa meg hvis jeg foreslo det?

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Jeg hadde nok ikke ikke dumpa deg på flekken, men vi måtte nok hatt en samtale om du fikk dekket dine seksuelle behov hos meg og om det derfor var et forhold vi begge var innstilt på å gå videre med, om du skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne aldri sett for meg min samboer suge en annen mann... Ville nok endret en del for min del ja, helt ærlig. Regner med å få en del nebbete kommentarer etter meg nå, men jeg synes det bare blir HELT FEIL...

Hva hvis du fikk vite at mannen din hadde møtt en vilt fremmed mann gjennom nett, kun for å suge hverandre, og så aldri så hverandre igjen? Og dette var noe du fikk vite etter fem år sammen med denne mannen?

Anonymous poster hash: c2b4c...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Hva hvis du fikk vite at mannen din hadde møtt en vilt fremmed mann gjennom nett, kun for å suge hverandre, og så aldri så hverandre igjen? Og dette var noe du fikk vite etter fem år sammen med denne mannen?

Anonymous poster hash: c2b4c...4c0

Det er utroskap, så jeg hadde dumpet han på flekken. Samme om det er med en kvinne eller mann, det er utroskap uansett.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lureste er nok å spørre om hun kunne tenke seg trekant med en mann til, og så håpe at hun har lyst og håpe at sjansen byr seg for å få suge ham underveis. Kanskje mens han slikker kjæresten din?



Anonymous poster hash: 6d7f4...473
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke ikke dumpa deg på flekken, men vi måtte nok hatt en samtale om du fikk dekket dine seksuelle behov hos meg og om det derfor var et forhold vi begge var innstilt på å gå videre med, om du skjønner?

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama er med på at han suger en annen fyr, så kan det knapt kalles utroskap. Og med disse ønsker så får ikke dama hjulpet så mye heller. Jeg som dame hadde blitt kjempenysgjerrig... Og ønsket å sett på. :danse:

Anonymous poster hash: 06e73...f5f

Jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Men hadde du dumpa meg hvis jeg foreslo det?

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Jeg hadde nok ikke dumpet deg, men jeg hadde sagt nei.

En mann vil jeg ha for bare for meg selv!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Hva hvis du fikk vite at mannen din hadde møtt en vilt fremmed mann gjennom nett, kun for å suge hverandre, og så aldri så hverandre igjen? Og dette var noe du fikk vite etter fem år sammen med denne mannen?

Anonymous poster hash: c2b4c...4c0

Da er det over og ut for min del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok kanskje fortalt henne at dette var noe jeg fantaserte om, og sett hvordan hun reagerte, før jeg spurte om det var greit at jeg hadde sex med en mann. Om hun også synes tanken er spennende har du en ok måte å starte en sånn samtale på, og dessuten er det mye større sjanse for at hun faktisk sier ja.

For meg hadde svaret blitt nei. Jeg har ingen problemer med å være sammen med bifile menn, men jeg ønsker ikke å involvere tredjepersoner i sexlivet vårt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utroskap, så jeg hadde dumpet han på flekken. Samme om det er med en kvinne eller mann, det er utroskap uansett.

Ser jeg var litt uklar. Om det hadde skjedd før dere ble sammen, og du fikk vite det fem år inn i forholdet?

Anonymous poster hash: c2b4c...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde gått fra deg.



Anonymous poster hash: eb36f...6e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Ser jeg var litt uklar. Om det hadde skjedd før dere ble sammen, og du fikk vite det fem år inn i forholdet?

Anonymous poster hash: c2b4c...4c0

Åja. Nei hadde nok ikke gjort det slutt av den grunn. Mulig jeg hadde sett annerledes på ham, men ville ikke dumpet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. Nei hadde nok ikke gjort det slutt av den grunn. Mulig jeg hadde sett annerledes på ham, men ville ikke dumpet.

Annerledes hvordan?

Takk for svar, btw :)

Anonymous poster hash: c2b4c...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest alegria

Annerledes hvordan?

Takk for svar, btw :)

Anonymous poster hash: c2b4c...4c0

For meg blir det bare ikke riktig. Har ingenting imot homofili/bifile, men synes det blir for spesielt å se for meg mannen MIN suge en gutt, veldig vanskelig å begrunne men jeg er bare slik. Men er ikke noe jeg ville gått og tenkt over og latt ødelegge forholdet. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dødsnysgjerrig :fnise:

Du kan jo ta det opp i en litt tullete setting da? Snakk om fantasier osv, så kan du jo hinte til det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...