Gå til innhold

Tør jeg spørre om hun syns det er greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørte om her hvordan dere hadde reagert hvis typen deres ville suge en annen fyr. Jeg har dame men har lyst til å prøve å suge en fyr. Så lyst at jeg nesten vil foreslå det for dama. Men er redd hun mister respekten for meg og syns jeg er ekkel. Bør jeg spørre om henne eller la det ligge?



Anonymous poster hash: 4b478...c0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo spørre.. men hvorfor vil du være utro? Eller, det er vel kanskje ikke utroskap om hun syns det er greit, men jeg hadde ihvertfall begynt å lure på forholdet om min mann hadde lyst å gjøre seksuelle aktiviteter med noen andre enn meg (altså mer enn å bare fantasere om det). Men det er bare en person som kan svare på dette og det er din kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama er med på at han suger en annen fyr, så kan det knapt kalles utroskap. Og med disse ønsker så får ikke dama hjulpet så mye heller. Jeg som dame hadde blitt kjempenysgjerrig... Og ønsket å sett på. :danse:



Anonymous poster hash: 06e73...f5f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre.. men hvorfor vil du være utro? Eller, det er vel kanskje ikke utroskap om hun syns det er greit, men jeg hadde ihvertfall begynt å lure på forholdet om min mann hadde lyst å gjøre seksuelle aktiviteter med noen andre enn meg (altså mer enn å bare fantasere om det). Men det er bare en person som kan svare på dette og det er din kjære.

Hun har jo ikke pikk så blir vanskelig å ikke gjøre det med noen andre da lol. Er jo ikke interessert i å ha meg med noen annen. Ønsker bare å eksperimentere.

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama er med på at han suger en annen fyr, så kan det knapt kalles utroskap. Og med disse ønsker så får ikke dama hjulpet så mye heller. Jeg som dame hadde blitt kjempenysgjerrig... Og ønsket å sett på. :danse:

Anonymous poster hash: 06e73...f5f

Er du sikker på at du er jente lol?

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du er jente lol?

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Sist jeg sjekket hadde jeg både mus og pupper, ikke alle damene her inne er helt A4 og skriker utro for alt som er og vil ha mannen sin helt for seg selv for alltid. Kunne godt tenkt meg å se typen suge en gutt jeg.... Er det virkelig så spesielt?

Anonymous poster hash: 06e73...f5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo ikke pikk så blir vanskelig å ikke gjøre det med noen andre da lol. Er jo ikke interessert i å ha meg med noen annen. Ønsker bare å eksperimentere.

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Du har deg jo med noen andre om du gjør noe seksuelt med noen andre enn dama di, uansett om det er mann eller dame. Om du heller vil kalle det eksperimentering forandrer ikke på det.

Folk er forskjellige, jeg hadde ikke syns det var greit, men det er jo en annen jente i denne tråden som syns det hadde vært spennende. Det kommer helt an på hun du er sammen med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har deg jo med noen andre om du gjør noe seksuelt med noen andre enn dama di, uansett om det er mann eller dame. Om du heller vil kalle det eksperimentering forandrer ikke på det.

Folk er forskjellige, jeg hadde ikke syns det var greit, men det er jo en annen jente i denne tråden som syns det hadde vært spennende. Det kommer helt an på hun du er sammen med.

Men hadde du dumpa meg hvis jeg foreslo det?

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe imot å bli spurt, men du ville fått et nei fra meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ville fått ja fra meg, og så ville jeg blitt med på leken...

Hadde vært så kult å gi en avsugning sammen med henne! Jeg tror jeg bare er nødt til å spørre henne.

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dumpa deg.

Anonymous poster hash: 50206...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dumpa deg.

Anonymous poster hash: 50206...287

Hvorfor det....?

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvor åpne dere er ellers. Du kan jo spørre generelt hva hun mener om temaet uten å si at det gjelder deg? Så kan du utfra det vurdere hva du vil si.

Jeg ville nok åpnet for det- men, det er fordi jeg ønsker åpninger selv for andre ting hvor partneren kanskje ikke hadde hatt samme ønske selv.

Mange vil si nei, og noen vil synes det er ekkelt.

Du bør heller ikke spørre om du ikke er åpen for at hun gjør tilsvarende eller liknende med andre.

Anonymous poster hash: 3d8b5...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du nei for et nei hvis hun sier at det ikke er ok?

Anonymous poster hash: 5c80a...2d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det....?

Anonymous poster hash: 4b478...c0e

For meg hadde det vært utroskap, uansett om han hadde sugd kuk eller fitte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville blitt veldig skeptisk... og muligens dumpet deg, fordi jeg ville bli bekymret for at du kunne bli utro. Er du bifil?



Anonymous poster hash: a366d...c68
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok dumpet deg. (Du ville fått et nei, men som typen min ville jeg forventet at du alt visste det - jeg spesifiserer alltid at vi er eksklusive, og det betyr at ingen andre kommer i nærheten av vårt sexliv) Muligheten for at du i fremtiden hadde vært utro med en mann ville vært for stor (i og med at du har problemer med å definere sex med en mann som nettopp sex er terskelen betydelig lavere) I tillegg kommer at det er større sjanse for at du da bringer alvorlige sykdommer inn i forholdet.. Neitakk.

Anonymous poster hash: 46643...f2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama er med på at han suger en annen fyr, så kan det knapt kalles utroskap. Og med disse ønsker så får ikke dama hjulpet så mye heller. Jeg som dame hadde blitt kjempenysgjerrig... Og ønsket å sett på. :danse:

Anonymous poster hash: 06e73...f5f

Signerer denne! Sett på eller blitt med :)

Anonymous poster hash: ea35f...829

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Jeg kunne aldri sett for meg min samboer suge en annen mann... Ville nok endret en del for min del ja, helt ærlig. Regner med å få en del nebbete kommentarer etter meg nå, men jeg synes det bare blir HELT FEIL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...