Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #1 Skrevet 6. juni 2014 (endret) Ok, da er det pinse og vi må naturligvis ha oss en tarottråd her på singelforumet, folk er velkomne til å legge inn spørsmål helt frem til søndag klokken 1900. Reglene er som følger: 1. Du er singel. 2. Du elsker Carlsberg øl. 3. Du rekker tråden min. 4. Du poster et innlegg hvor du stiller et spørsmål. 5. Venter på svar. 6. Som kommer. 7. Gi tilbakemelding. 8. Under nick. Jeg tar meg også friheten til å sette et minimum på antall innlegg på folk som kan legge inn spørsmål og det blir 200, det her pga jeg vil slippe maset av folk som vi ellers aldri ser utpå forumet. Som sagt, 200 innlegg under nick. Stokken vi skal bruke heter So Below og du kan se den her. Lørdag: Jeg skal bruke Fairy Lights Tarot. Endret 7. juni 2014 av Gjest
Daxi Skrevet 6. juni 2014 #2 Skrevet 6. juni 2014 Gjeeest jeg er ikke singel men vil stille et spørsmål kan jeg spørre deg om jeg blir gravid i 2014? Carlsberg rlz btw.
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #3 Skrevet 6. juni 2014 Gjeeest jeg er ikke singel men vil stille et spørsmål kan jeg spørre deg om jeg blir gravid i 2014? Carlsberg rlz btw. Begeresset. Ja faktisk, det blir en liten gutt. 3
Daxi Skrevet 6. juni 2014 #4 Skrevet 6. juni 2014 Begeresset. Ja faktisk, det blir en liten gutt. Jeg har alltid vist at førstefødte blir gutt! :D vet ikke hvordan men jeg vet. Takk Gjest
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #5 Skrevet 6. juni 2014 Jeg har alltid vist at førstefødte blir gutt! :D vet ikke hvordan men jeg vet. Takk Gjest Bare hyggelig.
Lillie Skrevet 6. juni 2014 #6 Skrevet 6. juni 2014 Gjest, jeg fyller alle kriteriene dine Ble singel for halvannen måned siden, og strever litt med å komme videre og "se" noe der fremme. Litt panikk kanskje fordi jeg ikke er vant til å være alene.... Hva kan jeg vente meg fremover, et par måneder frem i tid? Bedring eller....?
Catlin Skrevet 6. juni 2014 #7 Skrevet 6. juni 2014 Tarot jo. Hurra! Det vanlige spørsmålet mitt er jo "når er singel-tilværelsen min over". Men denne gangen tror jeg at jeg skal prøve en ny vri. Livet mitt har blitt veldig mye bedre enn det var - hva må jeg gjøre for at det skal bli enda bedre? Hvilke grep må jeg ta?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #9 Skrevet 6. juni 2014 Gjest, jeg fyller alle kriteriene dine Ble singel for halvannen måned siden, og strever litt med å komme videre og "se" noe der fremme. Litt panikk kanskje fordi jeg ikke er vant til å være alene.... Hva kan jeg vente meg fremover, et par måneder frem i tid? Bedring eller....? Døden. Det blir annerledes ei stund og du vil på en måte føle at du er i ubetalt permisjon, men før snøen kommer så er du deg selv. Klem og lykke til. 1
esmer Skrevet 6. juni 2014 #10 Skrevet 6. juni 2014 Jippi, da kan jeg stille spørsmålet jeg stilte på 17.mai-tråden :D Kommer det til å bli noe mellom meg og Ø i nærmeste framtid? Tusen takk på forhånd, Gjest
Lillie Skrevet 6. juni 2014 #11 Skrevet 6. juni 2014 Tusen takk, Gjest Jeg har de siste ukene følt på meg at jeg blir å bruke lengre tid på dette bruddet enn det jeg trodde først (var nok skikkelig "tøff i trynet" til å begynne med). Jeg må bare bruke tiden, og vet fra tidligere brudd at det er det eneste som hjelper på.
Gjest Kaffekrus Skrevet 6. juni 2014 #12 Skrevet 6. juni 2014 Hei Gjest. Jeg oppfyller dine kriterier. Skal jeg vente på "A" eller gå videre?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #13 Skrevet 6. juni 2014 Tarot jo. Hurra! Det vanlige spørsmålet mitt er jo "når er singel-tilværelsen min over". Men denne gangen tror jeg at jeg skal prøve en ny vri. Livet mitt har blitt veldig mye bedre enn det var - hva må jeg gjøre for at det skal bli enda bedre? Hvilke grep må jeg ta? Sverdpasjen. Du skal bare kaste deg ut i alle slags prosjekter som du ikke har noe peiling på fra før, fra drageflyging til hopp på tur til øyriket i Hellas. Utnytt mulighetene.
_Tvillingjenta_ Skrevet 6. juni 2014 #14 Skrevet 6. juni 2014 Skal jeg ta steget og satse på beileren min, eller er det feil for meg?
Lady Skrevet 6. juni 2014 #15 Skrevet 6. juni 2014 Vil jeg møte en mann som er bra for meg iløpet av året?
FruLuna Skrevet 6. juni 2014 #16 Skrevet 6. juni 2014 Jeg spurte deg en tidligere gang om det var verdt å satse på en fyr, eller om jeg skulle gå videre. Problematisk avstand mellom oss. Valgte å ta rådet ditt til etterretning og har bestemt meg for å satse - og håpe at han vil det samme. Skal snart tilbringe en god del dager sammen med ham igjen, og spørsmålet mitt blir om disse kommende dagene vil bringe mer klarhet i om det finnes noen fremtid for oss? Skål (i Carlsberg)!
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2014 #17 Skrevet 6. juni 2014 Gjest, jeg fyller alle kriteriene dine Ble singel for halvannen måned siden, og strever litt med å komme videre og "se" noe der fremme. Litt panikk kanskje fordi jeg ikke er vant til å være alene.... Hva kan jeg vente meg fremover, et par måneder frem i tid? Bedring eller....? 7/Staver. Du må ta det du allerede vet om livet og gjøre det levelig for deg selv, det er sommer og sol og da er jo alt så mye enklere med en gang. Den der Når livet gir deg sitroner, så tilføy tequila og sitron. Se lyst på livet, ikke bare gjør som damer og forhold deg til grafer, lev litt.
Catlin Skrevet 6. juni 2014 #18 Skrevet 6. juni 2014 Sverdpasjen. Du skal bare kaste deg ut i alle slags prosjekter som du ikke har noe peiling på fra før, fra drageflyging til hopp på tur til øyriket i Hellas. Utnytt mulighetene. Hm. Det er kanskje noe i det ja. Jeg har lett for å holde meg til det trygge og kjente. Der er det lett for meg å føle at jeg har en viss kontroll. Nok en gang gav du meg litt å tenke på. Jeg har trekt et kort til DEG fra MINE kort. Det ble samme kort som sist gang. Så fortsett å holde øynene oppe for nye muligheter som blir presentert. I tillegg ramlet det ned et kort i fanget på meg - som jeg tror du også skal ha. Det oppfordrer deg til å være mer kreativ. Kos deg med det og nyt det - uten å tenke på hvordan andre vil bedømme det du gjør.
Gjest Evel Skrevet 6. juni 2014 #19 Skrevet 6. juni 2014 Ja Jeg stiller et generelt spørsmål om kjærlighetslivet denne gangen. Og takk.
Polly Ester Skrevet 6. juni 2014 #20 Skrevet 6. juni 2014 Så utrolig flotte kort. :-D Jeg lurer på når (jeg vet at du har sagt før at du ikke er så god på tidsangivelser, men jeg prøver allikevel) jeg får meg en kjæreste, og om det er vanskelig med nøyaktig - blir det i 2014 i hvert fall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå