Gå til innhold

Barn og sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gunfreak
Skrevet

det er ikke lov for en på 17 å ha sex med noen under 16 nei.

Det er et slingringsrom på 3ish år, så en på 17 blir nok ikke straffet for sex med en på 15, muligens 14, men vet noen har blitt straffet 18 og 14

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Det er et slingringsrom på 3ish år, så en på 17 blir nok ikke straffet for sex med en på 15, muligens 14, men vet noen har blitt straffet 18 og 14

hvor i lovteksten står det om slingringsmonn??
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange 40 åringer kjenner du som fremdeles går på ungdomssskolen?

Ingen. Mente at du får stempel som løs av meg uansett om du er 14 eller 40 og du ligger med alle du kommer over.

Anonymous poster hash: 3541e...34a

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen. Mente at du får stempel som løs av meg uansett om du er 14 eller 40 og du ligger med alle du kommer over.

Anonymous poster hash: 3541e...34a

ingen som bryr seg så hakke galt over hvor mange en 40åring puler, de er som oftest ferdig med utdanning de.

AnonymBruker
Skrevet

hvor i lovteksten står det om slingringsmonn??

Regelen har også et unntak som sier at hvis de som har sex er "jevnbyrdige i alder og utvikling", kan straffen falle bort.

Trodde da alle visste dette?

Anonymous poster hash: c7271...bb9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En del uvitenhet her ser jeg. Det er IKKE ulovlig for to 14-åringer å ha sex sammen. Eller to 12-åringer for den saks skyld. Det blir ulovlig først når den ene er under seksuell lavalder og den andre er over.

Anonymous poster hash: 4a9d8...170

Synes jeg ser det. To personer har bursdag med en dags mellomrom, de har sex på den eldste sin 16-årsdag. Og vips, det blir fengselsstraff! Naturligvis ikke.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Uansett, man må få jentene til å fokusere på utdanning. Intet er viktigere enn det.

Skrevet

Det har ikke noe med om det er ulovlig eller ikke om man blir straffet. Det er ulovlig for en person over 16 år å ha sex med en under, men man blir som oftest ikke straffet om det er nærhet i alder og utvikling.

AnonymBruker
Skrevet

det at du bruker barna sine og orgasme i en og samme setning er utrolig forstyrrende..

Vil tro at du også finner trådtittelen "Barn og Sex" enda mer forstyrrende i såfall.....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes jeg ser det. To personer har bursdag med en dags mellomrom, de har sex på den eldste sin 16-årsdag. Og vips, det blir fengselsstraff! Naturligvis ikke.

Dette er kverulering og flisespikkeri. Du vet like godt som jeg og alle andre at den seksuelle lavalder er satt for å beskytte barn mot sex med voksne, ikke for å forhindre at to ungdommer som er glade i hverandre har sex. Derfor vil det alltid utøves skjønn når det er snakk om kjærester som har sex der den ene f.eks. er 17 og den andre 15. Hvis f.eks. en 20-åring har sex med en 14-åring eller 15-åring så snakker vi om lovbrudd.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Vil tro at du også finner trådtittelen "Barn og Sex" enda mer forstyrrende i såfall.....

ikke helt for det kunne handla om at barnet ved et uhell tok foreldra på fersken in the act eller noe. Jeg syns det er utrolig kvalmt å spørre om man ikke unner barna sine orgasme. Høres pedofilt ut å ha slik tankegang.
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

ikke helt for det kunne handla om at barnet ved et uhell tok foreldra på fersken in the act eller noe. Jeg syns det er utrolig kvalmt å spørre om man ikke unner barna sine orgasme. Høres pedofilt ut å ha slik tankegang.

Det skurret ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forsåvidt ikke overraskende å se en slik latterlig uttaelse her på KG. Men du sier jo selv at du blir kvalm av tanken på at dine egne foreldre har sex, så det er vel kanskje ikke annet å vente.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Forsåvidt ikke overraskende å se en slik latterlig uttaelse her på KG. Men du sier jo selv at du blir kvalm av tanken på at dine egne foreldre har sex, så det er vel kanskje ikke annet å vente.

det er du som har sjuk tankegang. Ingen foreldre vil at barna deres skal ha sex når de er for unge. Ingen foreldre tenker en gang over at de ønsker at barna deres skal oppleve orgasme.
  • Liker 1
Skrevet

det er du som har sjuk tankegang. Ingen foreldre vil at barna deres skal ha sex når de er for unge. Ingen foreldre tenker en gang over at de ønsker at barna deres skal oppleve orgasme.

Ikke tillegg andre merkelapper som "syk" bare fordi du har et anstrengt forhold til din egen seksualitet.

Fy faen!!! Det er faktisk ikke alle som får kjæreste i tenåra selv om de har mange venner. Er man ikke av den kjekkeste eller mest populære så er det faktisk helt vanlig å ikke ha kjæreste. Jeg blir så provosert av deg. Foreldre skal da ikke gå å la barna føle seg unormale bare fordi barna ikke går inn i akkurat den rammen du synes er normal. Jævla idiot

De jeg har møtt som debuterte som 19-22 åringer har alle vært litt sære. Man merker godt hvorfor det ikke skjedde før. Man kan selvfølgelig være svært uheldig med hvem man møter, men de fleste finner noen i 14-17 års alderen som de får kjemi med.

• Liker 1
Skrevet

Akkurat dette burde man kanskje tenke mer som forelder? Da sikter jeg til at sex som en problemfylt og risikofylt aktivitet snakkes veldig mye om. Jeg vil selvfølgelig at barna mine skal vite om alle disse tingene, men målet til syvende og sist er da at barna skal ha gode liv, også seksuelt. (Selv om jeg ikke behøver noen detaljer :ler:)

• Liker 1
Skrevet

Hadde tilbudt kondomer og p-pille

Gjest BettyBoop
Skrevet

Akkurat dette burde man kanskje tenke mer som forelder? Da sikter jeg til at sex som en problemfylt og risikofylt aktivitet snakkes veldig mye om. Jeg vil selvfølgelig at barna mine skal vite om alle disse tingene, men målet til syvende og sist er da at barna skal ha gode liv, også seksuelt. (Selv om jeg ikke behøver noen detaljer :ler:)

skal du flaue barna ut ved å snakke om orgasme? Ingen barn ønsker å snakke med foreldre om dette.
Skrevet

skal du flaue barna ut ved å snakke om orgasme? Ingen barn ønsker å snakke med foreldre om dette.

Nei, det skal jeg ikke. Men jeg har heller ikke tenkt å fremstille sex som noe ekkelt og farlig som de må være 30 år og gift for å ha ;)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Nei, det skal jeg ikke. Men jeg har heller ikke tenkt å fremstille sex som noe ekkelt og farlig som de må være 30 år og gift for å ha ;)

det har da ikke jeg hekler sagt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...