Gå til innhold

Hvordan "rette opp" at dama var utro mot meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tror du selv?

At du er enig i den andre biten også, men valgte heller å legge på et kolon i stedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du er enig i den andre biten også, men valgte heller å legge på et kolon i stedet :)

Du,mike,sorry,dette gidder jeg ikke å diskutere og forklare. Jeg syns at ts fremstår som snill,det var det eneste jeg sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager er ingenting. Du er fremdeles i sjokkfasen. Informasjonsbehovet rundt hendelsen er stort.

Du veit ikke alt som har skjedd, du veit ikke hva du skal spørre om. Hvor dypt sviket har gått, hva er sant, hvite løgner, kommunikasjon med elskeren osv. Det du måtte lure på må du få avklart nå.

Og Hun fortalte det ikke selv. Da bør det ringe mange bjeller.

Om kun kort tid vil hun slutte å snakke om det og mene at dere bør gå videre eller gjøre det slutt.

Da er bordet snudd og saken lagt lokk på. Hun er ferdig med det, du er det ikke, det har oppstått en skjevhet i forholdet. Enten må ALT på bordet nå eller så kan du pakke med det sammen. Hvis ikke vil du gå å tenke på ubesvarte spørsmål i flere år og gradivs bli bittrere. Mye tid kan bli kasta bort.

Jeg skjønner utrolig godt at du ønsker å gå videre som ingenting har hendt. At de skal bli som før. men det kommer ikke til å skje.



Anonymous poster hash: a1249...68d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg mistenkte at dama hadde vært utro for et par uker siden og sjekket mobilen hennes (noe jeg aldri har gjort før). Der så jeg et par meldinger mellom henne og en kar som avslørte min mistanke, og jeg konfronterte henne med dette øyeblikkelig. Hun la seg flat, og sa at det kun var en ONS i fylla og at det aldri skal skje igjen. Hun sa også at det var null følelser involvert og at hun fortsatt elsker meg like høyt som før. Dette var forresten en kar hun møtte i en helt annet sted enn der vi bor (50+ mil), så de har nok ikke hatt kontakt før eller etter dette.

Hvis jeg ikke vil dumper henne (noe jeg ikke vil), skal jeg bare glemme det eller hvordan gjør man det?

Hilsen gutt 26

Anonymous poster hash: 75dfc...6ae

Dersom de ikke har hatt kontakt før eller etter, hvorfor har de da smset ? Sendte de sms til hverandre mens de pulte da ? Litt rart. Er det mer i historien enn du vet/forteller oss ?

Personlig så ville jeg ikke fortsatt forholdet. Jeg ville også stilt spørsmål om hvor mye damen elsket meg. Når vedkommende tilbyr at du kan få ligge med andre jenter som straff eller oppreisning så er det noe galt. Det tyder ikke på kjærlighet for deg. Det tyder på at hun prøver å komme seg unna noe ubehagelig. Dersom du gjør det, så kan hun bruke det mot deg senere, du er jo like ille som henne da......

Ikke la dama manipulere deg. Stå opp for deg selv. Og for all del, ikke gå i fella som hun setter for deg med at du også puler en annen. Da kan du heller ikke være noe særlig glad i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Men om det ikke var NOEN følelser inne i bildet, hvordan klarte du å finne ut av det gjennom sms? Da har de jo drevet å flørtet e.l i ettertid også?

Red: Ser nå at det nettopp ble tatt opp før meg.

Endret av Pheel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke utroskap skal rettes opp i på andre måter enn at man går i fra vedkommende.. Du fortjener bedre, og faktumet at hun var utro kommer aldri til å forandre seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Ts. Det er bare to ting å gjøre: enten tilgir du og står for det eller du tilgir ìkke og går fra henne. Å rette det opp eller ta igjen løser ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det rette er å slå opp selv om du ikke vil. Det vil aldri bli optimalt uansett, og jeg mistenker faktisk at dersom du ikke dumper henne, vil hun dumpe deg senere.

Hun har ikke respekt for deg og det virker heller ikke som om hun er helt investert.

Kvinnelig utroskap leder oftere til brudd enn mannlig utroskap. Det er ikke fordi kvinner er mer tilgivende enn menn, men rett og slett fordi menn og kvinner er forskjellige og har ulik motivasjon for utroskap.

Jeg mener ikke man skal tilgi utroskap dersom det "bare er sex" men jeg kan forstå at flere kvinner gir det en ny sjanse ettersom menn i storre grad skiller sex og følelser. Det er faktisk en god sjanse for at det var "bare sex" - selv om det selvsagt er like respektløst.

Når kvinner er utro er det som regel mer som har foregått. Kvinner ber også noe oftere om skilsmisse og mange hevder at disse to scenario overlapper hverandre - når hun vil ha sex med andre er hun allerede et skritt ut døren. Hun ser ikke opp til, tenner på eller respekterer sin mann. Hun trenger stimuli utenfra og det er noe spesifikt (mer enn sex) hun savner hjemme. Jeg kan skrive under på dette erfaringsmessig da alle kvinner jeg kjenner som var utro en gang ikke var tilfredsstilt i sitt forhold, selv om de ikke forsto det der og da. Selvsagt er det unntak, men det er klart en trend.

I ditt tilfelle var hun ikke bare snydens drita og sovnet, hun har hatt sex med ham flere ganger i løpet av en natt. Det var et aktivt valg som hun - beklager å si det - antakelig nøt hele natten igjennom.

På toppen av det hele sier hun at du kan ha sex med en annen hvis du vil. Uansett hvor mye en kvinne angrer vil hun ikke lett "tilby" dette dersom hun elsker deg.

Hun har antakelig vennskapelige følelser her, samt at hun liker stabiliteten og tryggheten ved forholdet. Men du kommer til å slite med dette lenge, ikke fordi du er irrasjonell, men fordi du vet innerst inne at det som skjedde var en indikasjon på at hun ikke fikk alt hun trengte i deres forhold, og antakelig fortsatt ikke får det. På toppen av det hele vet hun nå at hun blir tilgitt uansett hvor mye hun fucker det til og hun vet, bevisst eller ubevisst, at du ikke har nok integritet og selvtillit til å dumpe henne for noen bedre. Hennes respekt for deg synker når du tolerer slikt og ironisk nok gjør ditt forsok på å redde forholdet at hun respekterer deg mindre. Og respekt og beundring er en stor del av en kvinnes lyst pådeg.

Jeg kan ikke gi annet råd enn at du vokser et par baller og dumper henne. Hvis ikke må du bare leve slik som nå. Det er ingen mellomting.



Anonymous poster hash: e61bb...5a6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenkte at dama hadde vært utro for et par uker siden og sjekket mobilen hennes (noe jeg aldri har gjort før). Der så jeg et par meldinger mellom henne og en kar som avslørte min mistanke, og jeg konfronterte henne med dette øyeblikkelig. Hun la seg flat, og sa at det kun var en ONS i fylla og at det aldri skal skje igjen. Hun sa også at det var null følelser involvert og at hun fortsatt elsker meg like høyt som før. Dette var forresten en kar hun møtte i en helt annet sted enn der vi bor (50+ mil), så de har nok ikke hatt kontakt før eller etter dette.

Jeg klarte til slutt å tilgi henne da jeg fortsatt er glad i henne (vi har vært sammen i snart 4 år). Men jeg sitter på en måte litt igjen og føler meg "snytt". Hun knullet en kar bak ryggen min, og jeg tilgir henne. End of story. Jeg vil ikke slå opp med henne, men jeg føler på en måte at hun slapp "for lett unna", selv om jeg selvsagt skjelte henne ut etter noter og smalt i dørene osv. da jeg fant det ut.

Har noen vært i liknende situasjoner, og hva har dere i så fall gjort? Hun sa til meg at jeg kunne ha sex med en annen, men det vil jeg egentlig ikke. Det hadde jo vært digg kanskje, men jeg synes at jeg kanskje må "straffe" henne mer. Jeg vet egentlig ikke, dette er en helt ny situasjon for meg og jeg vet ikke hva som er normalt i slike situasjoner. Hun hadde visst sovet hos ham, og de hadde klina og hatt sex flere ganger gjennom natten.

Hvis jeg ikke vil dumper henne (noe jeg ikke vil), skal jeg bare glemme det eller hvordan gjør man det?

Hilsen gutt 26

Anonymous poster hash: 75dfc...6ae

Høres ut som et flott forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var et ONS, hun angrer bittert og du har bestemt deg for å tilgi henne, så ville jeg bare glemt det. Selv om det er lettere sagt enn gjort. Men du kommer nok til å kjenne på usikkerhet etterhvert, med tanke på at hun allerede har gjort det èn gang. Syns det er merkelig at hun har drevet å send tekstmeldinger med denne fyren, for det er ofte et tegn på at hun gjerne har blitt betatt eller utviklet noen slags følelser. Hvis jeg hadde hatt et ONS og angret på det i ettertid, så hadde jeg ikke sendt noen meldinger med den jeg hadde hatt sex med, da ville jeg ha glemt han så fort som overhodet mulig,



Anonymous poster hash: da4af...0fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...