Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spiller ingen rolle hvem som har sagt hva i denne vendettaen. Det avgjørende er at noen kan få seg til å ta bilde av noens feilparkering og legge ut navn med dertil spott og spe beskrivelse på facebook.

Gjør du noe sånt, er noe galt oppe i hodet ditt og du har en råtten personlighet.

Anonymous poster hash: 2ebe6...598

Ja uff, tenk at andre kan se at man har feilparkert! Herreguuud, hva skal man da gjøre med livet sitt :sjokkert::skratte:

Anonymous poster hash: 3c6f1...0bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele denne konflikten er superteit, spør du meg. Jeg synes fortsatt det er en biiiitteliten forskjell på å dele et bilde av en feilparkering og å dele (muligens usanne) detaljer om barnevernssaker og sårbare hendelser som skjedde for mange år siden, men som kan ødelegge veldig mye av noens privatliv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt videre nedover bloggen og hun har skrevet et innlegg før som åpenbart er rettet mot Rannveig.

Kanskje litt naivt å tro at ikke det samme skulle skje her?

http://sandraak.blogg.no/1357672366_nr_ble_dette_greit.html

Anonymous poster hash: cd189...3b0

Hmmm...i kommentarfeltet her fra i fjir, skriver hun noe helt annet enn i innlegget til Rannveig i dag. Jeg er IKKE noen fan av Frk.Heitmann, men virker som denne dama hadde et horn i siden til R fra før og at hun nå bruker denne hendelsen for alt det er verdt for å sverte R.

Anonymous poster hash: ba638...ce6

Endret av Niennas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...i kommentarfeltet her fra i fjir, skriver hun noe helt annet enn i innlegget til Rannveig i dag. Jeg er IKKE noen fan av Frk.Heitmann, men virker som denne dama hadde et horn i siden til R fra før og at hun nå bruker denne hendelsen for alt det er verdt for å sverte R.

Anonymous poster hash: ba638...ce6

Ser ikke noe galt i dette innlegget jeg. Hun må da få svare når noen kommer med stygge påstander og rykter.

Anonymous poster hash: 35517...7f3

Endret av Niennas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det R skrev var selvsagt uansett langt under beltestedet. Man bruker bare ikke barna for å "ta" andre i tøysete diskusjoner.

Anonymous poster hash: ba638...ce6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Humor i å mobbe folk?

Anonymous poster hash: 2ebe6...598

Beklager at jeg plusset deg. Det var et feilklikk...Les deg opp på hva ordet mobbe betyr. Ja, jeg vil vel kalle at bildet erter og latterliggjør, men en enkelthendelse på dette nivået er ikke å mobbe.

Når Eli Hagen kjørte ned trappa på slottet så lo vel halve Norge av henne, men ut fra intervjuer ler hun med og har aldri nevnt mobbing.

Anonymous poster hash: 00e15...118

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt i dette innlegget jeg. Hun må da få svare når noen kommer med stygge påstander og rykter.

Anonymous poster hash: 35517...7f3

Selvsagt må hun få svare. Poenget mitt er at hun i dette innlegget skrev at barnet ikke skal være i fosterhjem for alltid og at hun jobber for å få ham tilbake, men at slike saker tar lang tid. I innlegget "til Rannveig..." i dag skriver hun at hun selv valgte å adoptere han bort som fireåring, da hun kun hadde barnets beste i tankene og at han måtte få finne ro og vokse opp sammen med de fosterforeldrene som han hadde vært hos fra han var tre år. For all del, jeg synes ikke noe av dette skulle vært publisert på nett, men poenget mitt var altså at det virker om om denne damen legger på litt i sitt offentlige innlegg til R, for at R skal få mer motbør. At damen tidligere har skrevet negative innlegg på sin blogg om R og at R har hengt ut venninnene hennes, får bare hele saken til å virke enda mer suspekt.

Anonymous poster hash: ba638...ce6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt må hun få svare. Poenget mitt er at hun i dette innlegget skrev at barnet ikke skal være i fosterhjem for alltid og at hun jobber for å få ham tilbake, men at slike saker tar lang tid. I innlegget "til Rannveig..." i dag skriver hun at hun selv valgte å adoptere han bort som fireåring, da hun kun hadde barnets beste i tankene og at han måtte få finne ro og vokse opp sammen med de fosterforeldrene som han hadde vært hos fra han var tre år. For all del, jeg synes ikke noe av dette skulle vært publisert på nett, men poenget mitt var altså at det virker om om denne damen legger på litt i sitt offentlige innlegg til R, for at R skal få mer motbør. At damen tidligere har skrevet negative innlegg på sin blogg om R og at R har hengt ut venninnene hennes, får bare hele saken til å virke enda mer suspekt.

Anonymous poster hash: ba638...ce6

Rannveig er nå kjent for å klikke i vinkel om noen nevner noe om barna hennes og om barneoppdragelsen hennes og så tar hun ikke fem flate øre for å lange ut mot andre sine barn og deres oppdragelse.

Hun burde nok heller bruke speil istedenfor lupe, hun der.

Anonymous poster hash: fa529...b75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rannveig er nå kjent for å klikke i vinkel om noen nevner noe om barna hennes og om barneoppdragelsen hennes og så tar hun ikke fem flate øre for å lange ut mot andre sine barn og deres oppdragelse.

Hun burde nok heller bruke speil istedenfor lupe, hun der.

Anonymous poster hash: fa529...b75

Enig. Hun har jo flere ganger skrevet innlegg og kritisert andre som snakker om barna hennes, men det er der liksom innenfor? Hun skriver jo også om hvor voksen og moden hun er for alderen, noe hun beviser gang på gang at hun ikke er.

Anonymous poster hash: ba638...ce6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er hvordan hun skulle beskytte barna sine, ved å ikke legge ut bilder av dem. Jeg tror det bare var BULLSHIT. Bildene av N sluttet å komme da hun var i en barnevernssak mot faren til N, så hun har nok fått beskjed om å la være. Bilder av Emma skulle hun plutselig ikke legge ut i den tiden både FF, Lizbeth O og flere ikke ville legge ut bilder av barna sine. FF har jo snudd og uten å nevne det mer kommer det stadig flere bilder av Emma på bloggen og fb nå, til tross for hennes tordentale om barn og nettvett. Ingen tvil om at unge Heitmann snur kappen etter vinden...



Anonymous poster hash: ba638...ce6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting er hvordan hun skulle beskytte barna sine, ved å ikke legge ut bilder av dem. Jeg tror det bare var BULLSHIT. Bildene av N sluttet å komme da hun var i en barnevernssak mot faren til N, så hun har nok fått beskjed om å la være. Bilder av Emma skulle hun plutselig ikke legge ut i den tiden både FF, Lizbeth O og flere ikke ville legge ut bilder av barna sine. FF har jo snudd og uten å nevne det mer kommer det stadig flere bilder av Emma på bloggen og fb nå, til tross for hennes tordentale om barn og nettvett. Ingen tvil om at unge Heitmann snur kappen etter vinden...

Anonymous poster hash: ba638...ce6

Skjønner godt at pappaen til N ikke vil ha bilder av sønnen i den forskrudde bloggen som består av drittkasting, pupper og idioti.

Anonymous poster hash: fa529...b75

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis noen finner meg støtende nå, men Rannveig er utrolig arrogant og et virkelig nedverdigende menneske. Hun rakker ned på andre på verre måter enn hva som ble gjort i starten. Det å ta opp barna til denne kvinnen er forkastelig. Disse barna er uskyldige og det er kvalmende at dette i det hele tatt nevnes. Bare fordi moren mistet retten til barnet, betyr ikke at Rannveig kan nevne det slik som hun ønsker. Ja, det var feil i utgangspunktet å latterligjøre Rannveig ved å legge ut bilde av hennes parkering. Men Rannveig vant på ingen måte diskusjonen ved å nevne barna.



Anonymous poster hash: a18e6...e79
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rannveig var drøy, men det var svar på tiltale. Synes det var fortjent, om det gjør meg til en dårlig person så ja bryr meg ikke



Anonymous poster hash: 11595...e57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringen var litt morsom da, men at Rannveig slår så jævlig under beltestedet og drar inn barna til hun jenta er bare sinnsykt slemt!!! Rannveig er nok fullt klar over bakgrunnen hennes og da burde hun holde seg for god til den dritten hun slenger ut.

Nytt lavmål av Rannveig: Rævva parkering, rævva selvironi og rævva medmenneskelighet!

Anonymous poster hash: fa529...b75

Det er jeg helt enig i. Jeg var egentlig ganske på enig i det Rannveig skrev helt til hun kom med de stygge kommentarene angående barna hennes. Å henge ut noen på nett er én ting, men det Rannveig gjorde var helt utrolig stygt. Kun ondskapsfullt.

Anonymous poster hash: ff76f...a8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trollkarlen

Nå er det veldig merkelig å henge ut idiotiske parkeringer på facebook(idiotiske parkeringer skjer hele tida). En ting er sikkert, hvis du parkerer slik så er du en skikkelig idiot. Typisk jeg er så viktig og det jeg skal gjøre er så viktig at jeg ikke har tid å parkere ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en med på leken får en tåle steken.



Anonymous poster hash: 28609...3fc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det veldig merkelig å henge ut idiotiske parkeringer på facebook(idiotiske parkeringer skjer hele tida). En ting er sikkert, hvis du parkerer slik så er du en skikkelig idiot. Typisk jeg er så viktig og det jeg skal gjøre er så viktig at jeg ikke har tid å parkere ordentlig.

Jeg er selv alene med to små barn og jeg skal love deg at det dessverre har blitt et par stressete parkeringer på meg selv også. Ikke fullt så graverende som Heitmanns, men likevel. Det handler ikke om å tro man er viktig, men at man er stressa med to hylende unger i baksetet, og at alenemammaer med to små har altfor lite tid til å trene på lukeparkering på fritida.

Utrolig stygt gjort å henge ut Heitmann med navn for "idiotparkering" og legge opp til offentlig skittkasting av damen. Og det er ganske viden kjent at Heitmann har et hissig temperament og gjerne spyr ut edder og galle selv. Så dette la hun selv opp til, hun som hang ut Heitmann for det her. What goes around comes around.

Anonymous poster hash: ee805...cf9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...