Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er egentlig vitsen i å vise ungene sine på internett hele tiden, med ord som VERDENS VAKRESTE GULLEGUTT, hoppeloppeland, bla bla.. vos vas vas.... teit hele greia.. so what? Bryr meg mer om krigen i gaza.



Anonymous poster hash: 77e1d...7d1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi hun har fått mindre lesere.



Anonymous poster hash: 80dda...4df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvor RA har tatt hair extensjionene sine?

Anonymous poster hash: e409c...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor RA har tatt hair extensjionene sine?

Anonymous poster hash: e409c...dac

Har ikke fått dem sponset så hun har ikke fortalt hvor, men neste gang skal hun til https://www.facebook.com/beautyalle?fref=ts der får hun sponset lepper og vipper fra før.

Anonymous poster hash: 8b8eb...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg dette jeg også. Hun sa jo tidligere at grunnen til at hun ikke viste sønnens ansikt på internett var så ikke folk skulle kjenne han igjen i barnehagen osv, men jeg er ganske sikker på at det må være fordi faren hans ikke syns det var ok. Hvorfor skulle hun ellers vise bilder av datteren? Syns uansett det er merkelig å være så bastant på at hun ikke skulle vise bilder for så å plutselig dele massevis.



Anonymous poster hash: 145f9...ab2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på det samme... Hørte at det var pappaen til N som nektet henne å vise bilder av N før. Han har tydeligvis endret mening..

Anonymous poster hash: 9f634...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis. Jenta ligner skikkelig på pappan sin.



Anonymous poster hash: c212c...409
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på det samme... Hørte at det var pappaen til N som nektet henne å vise bilder av N før. Han har tydeligvis endret mening..

Anonymous poster hash: 9f634...3b2

Jeg har ikke hørt det, men tenkte meg det var det da. Kanskje hun er sint på han?

Anonymous poster hash: 145f9...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis. Jenta ligner skikkelig på pappan sin.

Anonymous poster hash: c212c...409

Jenta sin ansikt har hun vist hele tiden. Det er Nathaniel hun begynte å vise igjen nå, noe Ns far nektet henne tidligere.

Anonymous poster hash: 37c58...007

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta sin ansikt har hun vist hele tiden. Det er Nathaniel hun begynte å vise igjen nå, noe Ns far nektet henne tidligere.

Anonymous poster hash: 37c58...007

Feil. Hun skrev et innlegg om hvor viktig det var å skjerme ungene på nett og sluttet da å vise bilder av yngste også. Ca.da ff fikk N.som ikke skulle vises frem, samme med Lizbeth Oznes...var vel litt motegreie og det å skjerme ungene på nett er tydeligvis ikke viktig lenger. Forøvrig helt enig i at det mok var pappaen til N som nektet henne å vise ham, men de har sikkert et bedre forhold nå som N er større og faren har mer samvær. Ikke til å lehge skjul på at lesertallene sank uten bilder av ungene. Hbor mange innlegg om vippeextentions kan man skrive liksom... <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/tunge.gif' alt=':P'>

Anonymous poster hash: bf000...9ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke peiling, men gleder meg å høre. Blir sikkert bra for henne med et forhold som ikke starter med en graviditet, forstår godt at slike forhold ikke holder i lengden.



Anonymous poster hash: 84ce3...299
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling, men gleder meg å høre. Blir sikkert bra for henne med et forhold som ikke starter med en graviditet, forstår godt at slike forhold ikke holder i lengden.

Anonymous poster hash: 84ce3...299

HÅPER STERKT for hennes del, at denne fyren ikke er ute etter å bruke henne for sex, eller noe sånt. Hun fortjener å være glad nå :) Spør fordi hun nevnte i en mammagruppe at hun er forelska og at hun driver på å analyserer tekstmld fra ham/henne.

Anonymous poster hash: b3e82...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...