Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på åssen folk det er som lager alle disse trådene hvor vi skal diskutere kroppene til folk. Tragisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på åssen folk det er som lager alle disse trådene hvor vi skal diskutere kroppene til folk. Tragisk.

Det er et kjent sitat som er støttet opp av psykologi og forskning, som går sånn her:

Great minds discuss ideas
average minds discuss events
small minds discuss people

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om dama før jeg, men måtte jo klikke inn nå da. Uff, hun var tynn. Det Vi Menn bildet var jo helt skrekkelig.



Anonymous poster hash: f6839...f30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykket meg inn på tråden i tro om at det var en kontaktannonse for en naturlig tynn, heit mann. :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ikke så jævlig tynn, hun ser langt ifra ut som hun har anoreksia.

Anonymous poster hash: 97349...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke så jævlig tynn, hun ser langt ifra ut som hun har anoreksia.

Anonymous poster hash: 97349...b9b

Fra en som har hatt anoreksia, kan jeg bare si at det der var en merkelig kommentar.

Anonymous poster hash: 4d0f4...877

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Fra en som har hatt anoreksia, kan jeg bare si at det der var en merkelig kommentar.

Anonymous poster hash: 4d0f4...877

Tenkte akkurat det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun suger inn magen sin og har giga pupper? Hun ser jo tynnere ut da.

Anonymous poster hash: 97349...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man foretrekker en jentekropp med litt mer kjøtt på kroppen så er det helt greit, men ikke prøv å overbevis alle andre om at alt under dine preferanser er anoreksi og usunt. Jenta har kroppen til en helt normal, sunn ungdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en som har hatt anoreksia, kan jeg bare si at det der var en merkelig kommentar.

Anonymous poster hash: 4d0f4...877

Jeg tror det som menes er at hun ikke ser spesielt usunn tynn ut? Hun er jo helt vanlig slank?

Ryktene startet jo fordi hun ser så "avmagret og tynn ut på bilder?" og da lurer jeg litt på hvor man har sett de bildene?

Anonymous poster hash: 2d084...3d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier hun ser anorektisk ut? Det gjør hun jo ikke. Men hun er ikke NATURLIG tynn, fordi hun slanket seg med noka dietten etter fødselen. Spiste hun tonnevis med mat og ikke brukte noka-shaker så JA, da kunne hun vært naturlig slank, men hun må få seg en reality check. Hun spiser lite, drikker slankeprodukter = da blir hun slankere.



Anonymous poster hash: 107e4...5a0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sier hun ser anorektisk ut? Det gjør hun jo ikke. Men hun er ikke NATURLIG tynn, fordi hun slanket seg med noka dietten etter fødselen. Spiste hun tonnevis med mat og ikke brukte noka-shaker så JA, da kunne hun vært naturlig slank, men hun må få seg en reality check. Hun spiser lite, drikker slankeprodukter = da blir hun slankere.

Anonymous poster hash: 107e4...5a0

Hun selv som skrev at hun ikke er anorektiker fordi hun påstod at så mange hadde skrevet det i kommentarfeltet.

Anonymous poster hash: 0a1b8...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Det er et kjent sitat som er støttet opp av psykologi og forskning, som går sånn her:

Great minds discuss ideas
average minds discuss events
small minds discuss people

Så er kvinner mer utsatt for å ha "small minds" siden kvinner prater om andre folk hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så er kvinner mer utsatt for å ha "small minds" siden kvinner prater om andre folk hele tiden?

Insinuerer du at det er flere kvinner enn menn, som snakker nedlatende om andre mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Okei, jeg veit ikke om damer er mer tilbøyelige enn menn til å snakke dritt om andre mennesker, men om de er det, vil jo det bety at det er flere av dem som er "small minded".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://rannveigheitmann.blogg.no/1406919401_rvva_parkering.html

Er det mulig å klare å parkere på tvers av en oppmerket parkeringsplass. Det er tydelig oppmerket og de andre bilene står riktig. Hun påstår at hun ikke så at hun sto dumt før hun kom ut fra bilen, men at hun ikke gadd å flytte bilen.

Hvordan kom de som står bak henne ut. Hun sperret jo tydelig for mange. Og denne dama skal kjøre rundt i trafikken med to små barn? Hvordan fikk hun lappen? Var kjørelæreren både døv og blind?

Nei, dette var ikke en liten bommert. Når parkeringsplassen er på langs og du parkerer på tvers skulle du aldri hatt lappen.



Anonymous poster hash: 00e15...118
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...