Gå til innhold

Rannveig Heitmann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snakk om å ha lite å bry seg om her i verden når du må spy eder og galle pga hvordan Rannveig parkerer bilen sin. :P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mer sjokkert over at hun henger ut et navngitt menneske med de opplysningene der i bloggen sin.



Anonymous poster hash: c5fff...9be
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mye til overs for dama, men dette var i overkant hurpete. Nepeskrellet som tok bilde kunne jo selvfølgelig ikke ha opplyst henne med en gang om at hun parkerte feil, hun måtte ta bilde så hun kunne latterliggjøre henne på FB istedet.



Anonymous poster hash: a29ed...a14
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer sjokkert over at hun henger ut et navngitt menneske med de opplysningene der i bloggen sin.

Anonymous poster hash: c5fff...9be

Er du med på leken får du tåle steken.

Anonymous poster hash: a29ed...a14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Snakk om å ha lite å bry seg om her i verden når du må spy eder og galle pga hvordan Rannveig parkerer bilen sin. :P

Haha enig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringen var litt morsom da, men at Rannveig slår så jævlig under beltestedet og drar inn barna til hun jenta er bare sinnsykt slemt!!! Rannveig er nok fullt klar over bakgrunnen hennes og da burde hun holde seg for god til den dritten hun slenger ut.

Nytt lavmål av Rannveig: Rævva parkering, rævva selvironi og rævva medmenneskelighet!

Anonymous poster hash: fa529...b75

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med store problemer, forsøker alltid å lage trøbbel for andre.

Skjønner Rannveig veldig godt jeg, for at hun har valgt å ikke bo på hjemstedet sitt.

Folket der er jo rape gal :P

Anonymous poster hash: cfae7...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkeringen var litt morsom da, men at Rannveig slår så jævlig under beltestedet og drar inn barna til hun jenta er bare sinnsykt slemt!!! Rannveig er nok fullt klar over bakgrunnen hennes og da burde hun holde seg for god til den dritten hun slenger ut.

Nytt lavmål av Rannveig: Rævva parkering, rævva selvironi og rævva medmenneskelighet!

Anonymous poster hash: fa529...b75

Og hun skal bli sykepleier/jordmor... Håper virkelig hun holder seg unna sykehuset som jeg hører til.

Anonymous poster hash: 35517...7f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk med store problemer, forsøker alltid å lage trøbbel for andre.

Skjønner Rannveig veldig godt jeg, for at hun har valgt å ikke bo på hjemstedet sitt.

Folket der er jo rape gal :P

Anonymous poster hash: cfae7...622

Men er hun egentlig så mye bedre?

Anonymous poster hash: cb585...5f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du med på leken får du tåle steken.

Anonymous poster hash: a29ed...a14

Hun la ut en status på FB om parkering, jeg vet ikke om det er helt sammenlignbart med å bli hengt ut i blogg angående at man har mistet omsorg for ett av barna sine.

Anonymous poster hash: c5fff...9be

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun skal bli sykepleier/jordmor... Håper virkelig hun holder seg unna sykehuset som jeg hører til. Anonymous poster hash: 35517...7f3

Hvorfor det?

Går hun på stoff?

Har hun rusproblemer?

Gi meg en god grunn..

Anonymous poster hash: cfae7...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er hun egentlig så mye bedre? Anonymous poster hash: cb585...5f3

Rannveig plager ingen.

Det er stort sett hun som blir det. Det er ytterst få personer som klarer å la henne være i fred.

Anonymous poster hash: cfae7...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Går hun på stoff?

Har hun rusproblemer?

Gi meg en god grunn..

Anonymous poster hash: cfae7...622

Jeg vil heller la en som ikke har brettet ut livet sitt på en av norges største blogger ta i mot barnet mitt, om jeg fikk velge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Går hun på stoff?

Har hun rusproblemer?

Gi meg en god grunn..

Anonymous poster hash: cfae7...622

Menneskesynet hennes og måten hun oppfører seg på overfor folk

Anonymous poster hash: 35517...7f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun skal bli sykepleier/jordmor... Håper virkelig hun holder seg unna sykehuset som jeg hører til. Anonymous poster hash: 35517...7f3

Skremmende som hun holder på!

At hun i tillegg legger ut navnet til jenta på bloggen er bare så ufint. Stor forskjell på å legge ut bilde av parkering som lager kø på sin private profil og det å legge ut navn + barnevernssak på en blogg som hele Norge kan lese.

Rannveig er ikke mye god i topplokket. Er ikke mange som hadde overreagert så voldsomt for et parkeringsbilde. Hun visste jo selv at hun sto i veien for andre biler, men gadd ikke gjøre noe med det. Å trekke inn andre sine barn pga. det bildet..... Jeg har ikke ord!

Anonymous poster hash: fa529...b75

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...