Gå til innhold

Rannveig Heitmann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eneste aktivitet som man får opp uten å være i kretsen hennes er at hun er glad i kakebokser?

(Bare jeg som synes hun ser lesbisk ut? Og så klart, volvo... jeg dauer!!!! XD)

Anonymous poster hash: 7dc54...7b1

Om det er den rosa (!) volvoen du refererer til, så synes jeg jenta ser pen ut. Om vi snakker om samme jente, hvor kommer kakeboksene inn?

Anonymous poster hash: a29ed...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om det er den rosa (!) volvoen du refererer til, så synes jeg jenta ser pen ut. Om vi snakker om samme jente, hvor kommer kakeboksene inn?

NYLEG AKTIVITET
532662_10151219793367833_849450137_n.jpg
Sandra likar www.kakeboksen.no.

Anonymous poster hash: 7dc54...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det ingen som kan si hva hun skrev, dersom det ble postet på den offentlige facebooksiden til Rannveig?

Anonymous poster hash: 3c6f1...0bb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun består utdannelsen med glans, i tillegg til å ha fått god omtale fra sine praksisplasser, så har du lite å frykte :)

Mulig hun forandrer seg og vokser på å ta en streng utdannelse.

Helsevesenet former sine ansatte.

Anonymous poster hash: cfae7...622

Ja forsåvidt så er jeg enig, men er hun, og oppfører hun seg som hun gjør på bloggen, ville jeg heller født hjemme på badet.. eller ikke, men hvertfall med en annen jordmor.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja forsåvidt så er jeg enig, men er hun, og oppfører hun seg som hun gjør på bloggen, ville jeg heller født hjemme på badet.. eller ikke, men hvertfall med en annen jordmor.

Unnskyld, men nå fikk du meg nesten til å sprute kaffe ut gjennom nesa! :skratte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tviler.

Du vil nok trenge smertelindring og oppfølging.

Dessuten blir du sett på som rar og tvilsom, om du vrir deg unna jordmødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde det ikke vært for at Rannveig faktisk er mor og forbilde for to barn så hadde jeg digget så sykt at hun burna hun Sandra. Jeg er absolutt ikke noen Rannveig-fan, men når man leser de kommentarene der, så skjønner man jo godt hvorfor hun flytta fra Alta. Den gjengen der virket som en skikkelig kosegjeng av overartikulerende, underbetalte, nav-snyltende og barnevernskranglende drittkjerringer som tror at en facebookside er PRIVAT (noe de aldri er med mindre du har 0 venner der) og at de dermed kan synse og sladre som de vil.

Ja det var lavmål fra Rannveigs side (hele saken er jo et lavmålsmaraton), men det gjorde litt godt å se at hun i alle fall slår tilbake, haha!

Anonymous poster hash: 4a772...a53
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skal for det første mye til for å miste et barn, bare så du vet det. Når vedkommende, som etter det jeg forstår jobber i butikken Randi parkerte utenfor, velger å ta bilde og poste å FB for latterliggjøring, vel, da har hun lagt det store egget. Hun kunne ha smilt vennlig og gitt henne beskjed om hvordan man skal parkere, men hun gjorde ikke det, gjorde hun vel? Hun kontaktet vel ikke Rannveig i det hele tatt før hun gøv løs på henne på FB.

Om jeg var i den posisjon at jeg var nær ved å miste barn nr 2, så hadde jeg faenmeg hatt annet å gjøre enn å oppdatere FB for å latterliggjøre andres parkeringer.

Jeg leste svaret fra jenta før Rannveig slettet det, og hennes versjon var ganske annerledes. Hvis det hun skrev var sant så fikk jeg egentlig mer respekt for henne som mor enn hva jeg har for Rannveig, mtp å vite hva som er best for barna sine og sette barnas behov foran sine egne.

I følge henne var det heller ingenting som tydet på at hun ville miste barn nr 2.

Anonymous poster hash: 366d6...34b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men nå fikk du meg nesten til å sprute kaffe ut gjennom nesa! :skratte:

:fnise:

Tviler.

Du vil nok trenge smertelindring og oppfølging.

Dessuten blir du sett på som rar og tvilsom, om du vrir deg unna jordmødre :)

Ta det med en klype salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ut ifra dette så tror jeg hun sliter med å evne å ta til seg temaer som omhandler mellommenneskelighet, empati, etikk og taushetsplikt.

Anonymous poster hash: 37a67...cc8

Det er min oppfatning også. Er ikke første gangen Rannveig "skyter spurv med kanon".

Husker da hun kom litt på kant med en annen venninne og hun skrev i bloggen sin at jenta fikk svangerskapsforgiftning fordi hun var lat, feit og en dårlig mor. At hun selv røyker byr hun seg ikke om.....

Det er en grunn til at Rannveig kommer på kant med alle venninnene sine. Er det feil på alle venninnene eller er det noe galt med Rannveig?

At hun trykket folk ned med deres verste hemmelighet eller deres verste minne er så ufint at jeg har ikke ord.

Mulig at dette blir slettet av moderator, men det hun jenta skrev OFFENTLIG var at hun fikk barnet da hun var 16/17 år. Barnet ble ikke tatt pga. festing, hun var på mødrehjem da barnet ble tatt, men fordi hun og faren var ung og umoden. Barnet er nå 4,5 år og etter mange runder med seg selv gikk hun til advokat for å be om at barnet ble adoptert bort. Hun ønsket at barnet skulle vokse opp hos de menneskene barnet kjenner som mamma og pappa. Hun ville ikke rive barnet bort fra det trygge og kjente.

Hun har nå et barn på 2 år som IKKE står i fare for å bli tatt bort.

Barnet som ble tatt av barnevernet ble tatt for altså 4,5 år siden. Det er altså ikke noe som nylig har skjedd.

At Rannveig velger å bruke det mot henne pga. et uskyldig parkeringsbilde er over min fatteevne! Det må være en kortslutning ett, eller flere steder, hos henne.

Anonymous poster hash: fa529...b75

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Parkeringen hadde jeg ikke brydd meg noe særlig om, men dette er ikke første gang Rannveig henger ut noen på sin egen blogg. Blir sjokkert over at hun fortsatt har sympatisører som mener at hun er en søt og god jente, etter at hun har hengt ut og slengt dritt til så mange mennesker.

Anonymous poster hash: 66e47...7a7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det skal for det første mye til for å miste et barn, bare så du vet det. Når vedkommende, som etter det jeg forstår jobber i butikken Randi parkerte utenfor, velger å ta bilde og poste å FB for latterliggjøring, vel, da har hun lagt det store egget. Hun kunne ha smilt vennlig og gitt henne beskjed om hvordan man skal parkere, men hun gjorde ikke det, gjorde hun vel? Hun kontaktet vel ikke Rannveig i det hele tatt før hun gøv løs på henne på FB.

Om jeg var i den posisjon at jeg var nær ved å miste barn nr 2, så hadde jeg faenmeg hatt annet å gjøre enn å oppdatere FB for å latterliggjøre andres parkeringer.

2 feil gjør aldri 1 rett

Anonymous poster hash: 35517...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlig svar av Rannveig!:)

Kjenner ikke til henne, bortsett fra overskriftene her på KG. Måtte titte inn, siden jeg selv er rævva på parkering:)

Anonymous poster hash: 9e475...2b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her kan dere lese hva hun skriver til Rannveig: http://sandraak.blogg.no/

Anonymous poster hash: fa529...b75

Leste litt videre nedover bloggen og hun har skrevet et innlegg før som åpenbart er rettet mot Rannveig.

Kanskje litt naivt å tro at ikke det samme skulle skje her?

http://sandraak.blogg.no/1357672366_nr_ble_dette_greit.html

Anonymous poster hash: cd189...3b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Spiller ingen rolle hvem som har sagt hva i denne vendettaen. Det avgjørende er at noen kan få seg til å ta bilde av noens feilparkering og legge ut navn med dertil spott og spe beskrivelse på facebook.

Gjør du noe sånt, er noe galt oppe i hodet ditt og du har en råtten personlighet.

Anonymous poster hash: 2ebe6...598
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiller ingen rolle hvem som har sagt hva i denne vendettaen. Det avgjørende er at noen kan få seg til å ta bilde av noens feilparkering og legge ut navn med dertil spott og spe beskrivelse på facebook.

Gjør du noe sånt, er noe galt oppe i hodet ditt og du har en råtten personlighet.

Anonymous poster hash: 2ebe6...598

Hallo.... ha litt humor da. Her har vi Rannveig, som er en karrikatur i seg selv. Åpner hun kjeften eller beveger seg rundt, må man trekke på smilebåndet. Rannveig fremstiller seg som perfekt. Hun mente at hun var ekspert når hun skulle ta lappen. Er det ikke da morsomt å legge ut et bilde av en slik latterlig parkering??? Det er jo ikke snakk om en vanlig parkering hvor en person har kommet noen cm. utenfor oppmerkingen. Hun står faktisk på tvers. Hadde ledd meg skakk hadde jeg sett det. En 5 åring forstå at man ikke parkerer slik.

Nei, dette er humor. Akkurat som alt annet med Rannveig er. Underholdning.

Anonymous poster hash: 00e15...118

Endret av Niennas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...