AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #181 Del Skrevet 1. august 2014 Er det mulig??? Nå har jeg aldri ment noe spesielt om denne dama, bortsett i fra at jeg synes hun er småvulgær. Men hun har selv valgt å være en tildels offentlig person, typ C-kjendis. Da må man samtidig finne seg i å bli omtalt, både positivt og negativt. Enten det er i aviser, på KG, eller på en privat Facebook-profil. At hun skal hevne seg ved å henge ut en navngitt person som ikke har valgt å være offentlig/kjendis og legge ut høyst privat informasjon om denne personen - og barna hennes, er rett og slett en helt vannvittig overreaksjon fra Rannveig. Hun burde skamme seg. Anonymous poster hash: dd60c...517 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #182 Del Skrevet 1. august 2014 Hun har skrevet tilsvar til Rannveig på FB-profilen sin. Håper Rannveig skammer seg dypt nå!! Anonymous poster hash: fa529...b75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #183 Del Skrevet 1. august 2014 ^Hva skrev hun? Anonymous poster hash: a01fe...34f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #184 Del Skrevet 1. august 2014 Det er ikke opp til meg å videreformidle. Du får gå inn og lese selv. Hun har lagt statusen slik at alle kan lese den. Rannveig har allerede publisert navnet hennes. Anonymous poster hash: fa529...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #185 Del Skrevet 1. august 2014 Det er ikke opp til meg å videreformidle. Du får gå inn og lese selv. Hun har lagt statusen slik at alle kan lese den. Rannveig har allerede publisert navnet hennes. Anonymous poster hash: fa529...b75 Nei, den er ikke åpen for alle.Anonymous poster hash: 738aa...bc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #186 Del Skrevet 1. august 2014 Nei, den er ikke åpen for alle.Anonymous poster hash: 738aa...bc9 Jeg er ikke venn med henne og får lest den. Anonymous poster hash: fa529...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #187 Del Skrevet 1. august 2014 Hun la ut en status på FB om parkering, jeg vet ikke om det er helt sammenlignbart med å bli hengt ut i blogg angående at man har mistet omsorg for ett av barna sine. Anonymous poster hash: c5fff...9be Det skal for det første mye til for å miste et barn, bare så du vet det. Når vedkommende, som etter det jeg forstår jobber i butikken Randi parkerte utenfor, velger å ta bilde og poste å FB for latterliggjøring, vel, da har hun lagt det store egget. Hun kunne ha smilt vennlig og gitt henne beskjed om hvordan man skal parkere, men hun gjorde ikke det, gjorde hun vel? Hun kontaktet vel ikke Rannveig i det hele tatt før hun gøv løs på henne på FB. Om jeg var i den posisjon at jeg var nær ved å miste barn nr 2, så hadde jeg faenmeg hatt annet å gjøre enn å oppdatere FB for å latterliggjøre andres parkeringer. Anonymous poster hash: a29ed...a14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #188 Del Skrevet 1. august 2014 Hva er navnet til hun andre jenta a? Anonymous poster hash: 4a772...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #189 Del Skrevet 1. august 2014 Det skal for det første mye til for å miste et barn, bare så du vet det. Når vedkommende, som etter det jeg forstår jobber i butikken Randi parkerte utenfor, velger å ta bilde og poste å FB for latterliggjøring, vel, da har hun lagt det store egget. Hun kunne ha smilt vennlig og gitt henne beskjed om hvordan man skal parkere, men hun gjorde ikke det, gjorde hun vel? Hun kontaktet vel ikke Rannveig i det hele tatt før hun gøv løs på henne på FB. Om jeg var i den posisjon at jeg var nær ved å miste barn nr 2, så hadde jeg faenmeg hatt annet å gjøre enn å oppdatere FB for å latterliggjøre andres parkeringer. Anonymous poster hash: a29ed...a14 Og du ser virkelig ikke forskjell på å skrive på en privat Facebook-side og å skrive på en av Norges mest leste blogger? Tror du bør sove nå. Hjernen din er nok sliten. Anonymous poster hash: dd60c...517 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #190 Del Skrevet 1. august 2014 Navnet er fjernet fra bloggen tror jeg. Hva skrev den andre dama om dette på Facebook? Dette er jo vilt, blir brått anmeldelserAnonymous poster hash: 5af7a...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #191 Del Skrevet 1. august 2014 Navn, navn har noen navn? Er nok få modder på akkurat nå. Anonymous poster hash: 4a772...a53 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #192 Del Skrevet 1. august 2014 Hva er navnet til hun andre jenta a? Anonymous poster hash: 4a772...a53 Sandra Kristiansen. Anonymous poster hash: a29ed...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #193 Del Skrevet 1. august 2014 Man kan uansett ikke se hva hun skrev. Anonymous poster hash: 3c6f1...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #194 Del Skrevet 1. august 2014 Vi må jo høre hva hun andre sa da.. hvordan hun tok igjen. Det Rannveig gjorde var jo drøyt Anonymous poster hash: a01fe...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #195 Del Skrevet 1. august 2014 Sandra Kristiansen. Anonymous poster hash: a29ed...a14 218 personer på fjesbokji med det navnet jo! Anonymous poster hash: 7dc54...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #196 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg vil heller la en som ikke har brettet ut livet sitt på en av norges største blogger ta i mot barnet mitt, om jeg fikk velge. Om hun består utdannelsen med glans, i tillegg til å ha fått god omtale fra sine praksisplasser, så har du lite å frykte Mulig hun forandrer seg og vokser på å ta en streng utdannelse. Helsevesenet former sine ansatte.Anonymous poster hash: cfae7...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #197 Del Skrevet 1. august 2014 218 personer på fjesbokji med det navnet jo! Anonymous poster hash: 7dc54...7b1 "Vasker/varepåfyller hos Biltema Alta" Anonymous poster hash: a29ed...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #198 Del Skrevet 1. august 2014 218 personer på fjesbokji med det navnet jo! Anonymous poster hash: 7dc54...7b1 Du klarer å se omrisset av profilbildet hennes på RH sin blogg. Anonymous poster hash: 41ba5...549 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #199 Del Skrevet 1. august 2014 Rannveig er ikke akkurat kjent for å la ting passere i stillhet. Anonymous poster hash: cd189...3b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2014 #200 Del Skrevet 1. august 2014 "Vasker/varepåfyller hos Biltema Alta" Anonymous poster hash: a29ed...a14 Eneste aktivitet som man får opp uten å være i kretsen hennes er at hun er glad i kakebokser? (Bare jeg som synes hun ser lesbisk ut? Og så klart, volvo... jeg dauer!!!! XD) Anonymous poster hash: 7dc54...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg