Gå til innhold

Tror du livet består av klær, sko og mote?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan leve i din fantasi, men jeg håper du forstår at livet er mer enn det, det overfaltiske. Tør du å gå ut uten sminke?



Anonymous poster hash: af3c6...692
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jesus christ, det er så irriterende med sånne som deg.



Anonymous poster hash: cc5e5...30d
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever dessverre i en boble. Om vi skulle slutte å forbruke det vesten gjør så måtte du nedgradere ditt forbruk. Er du Gud?



Anonymous poster hash: af3c6...692
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miora

For noen er dette en lidenskap, og man skal ikke gjøre narr av andres lidenskap. Det ligger mye bak klesdesign, skodesign og å lage sminke, for å nevne noe. Om noen velger å bruke mye tid på noe du ikke syns er interessant og overfladisk får være deres sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du lever dessverre i en boble. Om vi skulle slutte å forbruke det vesten gjør så måtte du nedgradere ditt forbruk. Er du Gud?

Anonymous poster hash: af3c6...692

Ja, jeg er gud og hele livet mitt består av klær, sko og mote. :murvegg::murvegg:

Anonymous poster hash: cc5e5...30d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet består av mange faser og interessene er forskjellige. Jeg syns klær kan være litt gøy, men for meg går det i brukte klær, mens andre shopper nye. Og skal jeg kunne fortsette med å kjøpe brukte klær, må det være noen som kjøper nye klær, for deretter å levere det til loppis og bruktbutikker.

Sirkel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er gud og hele livet mitt består av klær, sko og mote. :murvegg::murvegg:

Anonymous poster hash: cc5e5...30d

Du må bytte ut de to smileysene med noen smil, for det er jo sant ;) (delvis da ;) )

Endret av Evel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsetter Vesten med sitt forbruk vil de neste generasjonene slite. Er det riktig at vi skal leve som vi vil, som egoistene vi er bare for å tilfredstille oss selv, uten å tenke på våre etterkommere?



Anonymous poster hash: af3c6...692
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsetter Vesten med sitt forbruk vil de neste generasjonene slite. Er det riktig at vi skal leve som vi vil, som egoistene vi er bare for å tilfredstille oss selv, uten å tenke på våre etterkommere?

Anonymous poster hash: af3c6...692

Du må lage en tråd under miljø, ikke her.

Endret av Evel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden passer bra her. Vi kan ikke fortsette som vi gjør.



Anonymous poster hash: af3c6...692
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Selvfølgelig kan jeg gå uten sminke.

Sånn for ren info har jeg gjort det i dag, også i offentligheten, i matbutikken i beste handletiden. Med håret i nakken med en spenne, og helt uten sminke.

Det er ikke noe problem.

Gjør det ofte når jeg ikke er på jobb, der har jeg en profession å ivareta og fremstår ihht. det jeg skal fremstå som.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Bruker aldri sminke, kjøper klær noen få ganger i året og sko bare når de gamle er utslitt.

Har sluttet å bruke shampoo. Har en dusjsåpe og en deodorant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg kunne gått ut naken for den del om det var det det stod på, men jeg trives å ha på meg klær og jeg trives også med å ha på sminke. Jeg er veldig glad i mote og sminke, men det betyr ikke at jeg er overfladisk. Det betyr vel bare at jeg trives med å være feminin.

Menn ordner da håret de også for å se bra ut, men det betyr ikke at det er det eneste som interesserer dem eller at det er overfladisk. Jeg vil i alle fall ikke gå rundt og se ut som et dass og er glad for at min kjæreste også steller seg, barberer seg, ordner håret og er fin kledd.

Eller dusjer du kanskje ikke ts? Siden man er overfladisk om man bryr seg om slike ting? :P

Jeg går gjerne ut uten sminke ofte, og spesielt når jeg trener, men føler meg bedre med litt sminke på :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Selvfølgelig kan jeg gå uten sminke.

Sånn for ren info har jeg gjort det i dag, også i offentligheten, i matbutikken i beste handletiden. Med håret i nakken med en spenne, og helt uten sminke.

Det er ikke noe problem.

Gjør det ofte når jeg ikke er på jobb, der har jeg en profession å ivareta og fremstår ihht. det jeg skal fremstå som.

Jeg har ikke hatt på meg sminke i det hele tatt i dag heller, og håret står til alle kanter. Men som du sier så fremstår man ikke så skikkelig om man ser ut som et dass i møter og slike ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo ikke nødvendig å droppe sminken når man allerede har den.

Btw, går aldri ut i offentlighet uten sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnes det noe annet en klær, sko og mote??

Metempsychosis discovers that there is something more => :omg: :bond::bond::bond:

Sånn ellers så går jeg nesten alltid uten sminke og tiden jeg vier klær, sko og mote (mote i mindre grad) har endel av sin begrunnelse i min interesse for et mer bærekraftig forbruk. Naturlige materialer, europeisk lagd, plagg som helst passer med "alt"... Det kreative i Haute-Couture finner jeg svært interessant, på (nesten) lik linje med Kunst.

Mote er ikke bare klær, det sier mye om sosiale-koder, politiske og økonomiske tilstander, hva som er viktig for folk ellers.

Men vel, det er kanskje ett utelukkende overfladisk emne likevel :lete:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye som betyr mer for(edit.) meg enn mote og klær. Allikevel liker jeg og kle meg og pynte meg iblant, og jeg bruker klærne mine til de er utslitte. Nå er det slik at beveger man seg blant folk til vanlig, så krever det ofte at man ser presentabel ut.

Er du troll? Hva er det du vil ha frem med slikt generaliserende misjonspiss? Hva med å komme med noe mer kontruktivt hvis du skal prøve å påvirke istedet for å bare bitche? Var absolutt ingenting konstruktivt i innlegget ditt. Fått med deg gjenbruksbølgen feks.?

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

For noen er dette en lidenskap, og man skal ikke gjøre narr av andres lidenskap. Det ligger mye bak klesdesign, skodesign og å lage sminke, for å nevne noe. Om noen velger å bruke mye tid på noe du ikke syns er interessant og overfladisk får være deres sak.

Helt enig.

For en mote desinger er jo dette hans/huns lidenskap og livet består av det. Det er jo nettopp mote og klær de tjener penger på, MEN jeg tror nok de hat andre ting de bryr seg om å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har null problem med å gå sminke løs jeg,men nå er det ikke det som definerer meg som fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...