Gå til innhold

Flaut.. Hva gjør man egentlig (barn som gjør mer enn å tisse ute)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Get over it.

Det ligger hundedrit ute overalt.

Anonymous poster hash: 05ac9...886

Ofte i poser som ikke brytes ned. Anonymous poster hash: cdc21...7a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mose fungerer greit til å tørke bort det verste. Og avføringen dekker du til med noe kvist.

Ble som sagt litt satt ut, så tenkte ikke på noe. Men var på kanten til grøfte ved en busk altså, så er i gen som kommer til å tråkke på det vil jeg tro.

Det tørker jo fort opp også nå, så blir vel borte av seg selv fort..

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte i poser som ikke brytes ned.

Anonymous poster hash: cdc21...7a6

Ja det er jo i grunn værre...

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har liksom ikke alltid så mye valg da det er barn.

Må de, så må de.

Hae flere ganger gått bak ett tre eller en buske med barn i bhg da vi er på tur.

Har med poser, og legger den ned så de bæsjer i den. Å kaster den i søpla.

I parker og lekeplasser er det ofte ikke doer, og å be ett barn holde seg 30min til 1 time for å komme seg tilbake går dårlig.

Ville bare sagt til henne at neste gang så kan hun si i fra, så får dere gå litt lenger unna de andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke farlig eller flaut :fnise: Jeg kan forstå at du synes det var flaut, men det er sånt som skjer. Må man, så må man. Ha med deg papir/våtservietter neste gang dere skal på tur, sånn i tilfelle.

Hvis noen skulle erte henne pga dette (at de større barna sier det videre), så må dere bare håndtere den situasjonen når den oppstår. Det kan jo hende at noe ikke skjer i det hele tatt ;)

Endret av Kittykat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange voksne som bæsjer i skogen også... Dette er en ikke-sak... Dette hadde jeg driti i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun klarte vel sikkert bare ikke å holde seg?? Trenger ikke å skje igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har vel bæsjet i skogen?

Ja, ikke sant. Selv Lars Monsen klarer ikke la være å drite i naturen når han er på tur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsk tsk helt vanlig har en jente som blir 6 om noen måneder . Hun trekker ned buksa når vi er ute på tur og setter seg i en grøft visst hun må bæsje. Selv jeg har måtte satt meg ned pga rennemage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke flaut da...! Ta med evt en hundepose og våtserviett med neste gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Skjønner ikke problemet. Kan aldri tenke meg at ungene gjør noe ut av det, med mindre du lager et stort poeng ut av hvor pinlig det var.

Tror du virkelig barna tenker på dette hele sommeren og tar det opp ved skolestart om 2,5 mnd?

Enig, spesielt i det uthevede. Høres ut som om mor gjør det til en veldig pinlig greie, og nærmest mener jenta burde skamme seg. Stakkars. Barn må som regel komme seg på do fort, i motsetning til voksne som kan holde seg lenge. Gjør ikke noe poeng utav det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...