Gå til innhold

Flaut.. Hva gjør man egentlig (barn som gjør mer enn å tisse ute)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi var på tur i stad. Med naboene. Sti i skogen. Lite trafikk på traktorvegen ved huset her da den er privat. De fleste går en annen vei.

Jenta mi måtte vist på do. Trodde hun bare måtte tisse, men måtte vist noe mer.

Klarer å tisse i kanten selv så sa at hun kunne det. Men hun bæsjet vist og...

Var helt på kantet nesten inntil en busk.

Vi hadde ikke med noe å ta det med.

Tenkte på det etterpå at vi kunne sikkert tatt en pinne å fått det ned om kanten, men ble litt satt ut så tenkte ikke så langt.

Har pratet med jenta nå, at dette går ikke, da må vi komme oss hjem. Tisse er ok. Vi var fem min unna hjemme. Og jenta blir 6år om en mnd.

Hva gjør man?

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, ta henne med lengre ut i skogen neste gang. Må man, så må man, men man kan jo gå litt ut av syne og allfarvei.

Greit å ta med våtservietter på litt lengre turer også, kanskje.

Anonymous poster hash: a37a2...c47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor dette er flaut? Må en så må en, enten det er tiss eller bæsj. Og dere var i skogen. Det ville vært noe annet om dere var i byens park.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ikke dette helt? Om man er ute i naturen er det da vanlig å gjøre fra seg der? Evt. om det er bæsj så graver man et lite hull i bakken først eller noe sånt. Men likevel, det er da ikke flaut at jenta bæsja? Alle bæsjer? Også ute om man er nødt.



Anonymous poster hash: e16d3...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor dette er flaut? Må en så må en, enten det er tiss eller bæsj. Og dere var i skogen. Det ville vært noe annet om dere var i byens park.

Det var fem minutter hjem... Og rett foran de som var med. Gjemme seg trengte hun vist ikke...

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ikke dette helt? Om man er ute i naturen er det da vanlig å gjøre fra seg der? Evt. om det er bæsj så graver man et lite hull i bakken først eller noe sånt. Men likevel, det er da ikke flaut at jenta bæsja? Alle bæsjer? Også ute om man er nødt.

Anonymous poster hash: e16d3...ee8

Virket ikke som hun tenkte på om det var greit der eller ikke... Men hadde vært bedre om hun sa fra, så kunne vi gjemt oss litt mer. Hun skal på skolen ned disse barna snart. Redd for at de sier noe senere.

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuttepi

Barn er barn. Jeg bæsja i mormors blomsterbed da jeg var fem. Har jeg fått høre. Maaaange ganger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fem minutter hjem... Og rett foran de som var med. Gjemme seg trengte hun vist ikke...

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Slik er det å ha små barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er barn. Jeg bæsja i mormors blomsterbed da jeg var fem. Har jeg fått høre. Maaaange ganger.

Hehe godt å høre at flere har gjort det samme. Har en som er større, og han gjorde aldri slikt... En ting er at hun gjorde det, men hva gjør man med det etterpå?

Hadde ikke med pose/papir etc. Hadde ikke tenkt på det engang..

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du så må du :) Er vel ikke flaut, ,bra hun gir beskjed og får det gjort :)

Men er alltid greit å ha med seg våtservietter når du er på tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skyfler det ut i grøfta med en pinne og lar det ligge til fuglene tar seg av det.

Men i fremtiden ville jeg bare lært henne at man går litt unna bak en busk når man går på do, enten det er det ene eller det andre.

Anonymous poster hash: a37a2...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Get over it.

Det ligger hundedrit ute overalt.



Anonymous poster hash: 05ac9...886
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe godt å høre at flere har gjort det samme. Har en som er større, og han gjorde aldri slikt... En ting er at hun gjorde det, men hva gjør man med det etterpå?

Hadde ikke med pose/papir etc. Hadde ikke tenkt på det engang..

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Om det skjer igjen så er ikke det krise, men det er litt unormalt at mennesker bæsjer ute i naturen. Få bæsjen ut til siden på et vis, med en pinne eller noe annet. Neste gang hun må noe fornødent ute så er det greit å gjøre det litt mer i det skjulte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det skjer igjen så er ikke det krise, men det er litt unormalt at mennesker bæsjer ute i naturen. Få bæsjen ut til siden på et vis, med en pinne eller noe annet. Neste gang hun må noe fornødent ute så er det greit å gjøre det litt mer i det skjulte ja.

Det var nesten i grøfta, på en litt igjenngrodd Skogsvei. Det var nok brennenesler i grøfta, så mulig hun gjorde der pga det. Det er ikke midt i stien altså.

Men hadde jeg vist det ikke var bare tiss så hadde vi godt litt mer bort...

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, nabojenta her stilte seg opp på kanten av terassen og bæsjet ut på plenen. Ikke helt innafor det heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke unormalt at mennesker bæsjer ute? Herregud barn kan vel væske hvor i skogen de vil?

Jeg oppfatter at du er litt mer opptatt av hva turkameratene deres synes, enn at det egentlig var så galt at jenta bæsja i skogen.

Jeg tror nok ikke du skal tenke så mye på naboene dine, og dersom de ikke tåler at barn bæsjer i skogen har de nok å slite med selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Barn er barn. Jeg bæsja i mormors blomsterbed da jeg var fem. Har jeg fått høre. Maaaange ganger.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke problemet. Kan aldri tenke meg at ungene gjør noe ut av det, med mindre du lager et stort poeng ut av hvor pinlig det var.

Tror du virkelig barna tenker på dette hele sommeren og tar det opp ved skolestart om 2,5 mnd?

Endret av Sol79
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe godt å høre at flere har gjort det samme. Har en som er større, og han gjorde aldri slikt... En ting er at hun gjorde det, men hva gjør man med det etterpå?

Hadde ikke med pose/papir etc. Hadde ikke tenkt på det engang..

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Mose fungerer greit til å tørke bort det verste. Og avføringen dekker du til med noe kvist.

Endret av Evel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke unormalt at mennesker bæsjer ute? Herregud barn kan vel væske hvor i skogen de vil?

Jeg oppfatter at du er litt mer opptatt av hva turkameratene deres synes, enn at det egentlig var så galt at jenta bæsja i skogen.

Jeg tror nok ikke du skal tenke så mye på naboene dine, og dersom de ikke tåler at barn bæsjer i skogen har de nok å slite med selv :-)

Tenkte mest på barna som var med... De er litt større.. Redd hun går høre det igjen på skolen..

TS

Anonymous poster hash: 3e34c...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...