Gå til innhold

Vi som savner 80/ 90 tallet! (bilder)

Gjest Lady.In.Heels

Anbefalte innlegg

Den 3/6/2016 at 2.25, Cartman skrev:

aqua.jpg

ash_and_pikachu_pokemon.png

Nå er jeg skikkelig pirkete, men Ash og pikachu på det bildet er fra en nyere sesong av Pokémon. Så jeg slenger med et bilde fra sesongen fra 90-tallet :) Så skal jeg prøve å slutte å pirke.

latest.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk gjennom tråden etter jeg postet bildene men ble bare lei meg, jeg :sukk: kjenner savnet fysisk. Uansett hva andre måtte mene mener jeg at Norge generelt var et bedre, gladere  og tryggere sted å leve på den tiden. 

Kom på 3 minner til:

aEUwcXdV.jpeg

ZFEreWEy.jpeg

R0FlNyt4.jpeg

Anonymkode: 9fded...194

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av seriene jeg fulgte med på 80/90- tallet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye jeg savner fra 80 og 90- tallet. Vet ikke hvor jeg skal begynne engang.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som husker en sånn serie med en tenåringssgutt som pleide å stikke opp på en fjellkant å se på fugler med en kikkert og forelsket seg i ei jente som drev med dansing? Har noen minner fra den, men aner ikke hva den het eller hva den gikk ut på :P serie som gikk på 90 tallet, kanskje i regi av midt i smørøyet eller noe.....

Anonymkode: 41029...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/8/2016 at 22.57, Arktis skrev:

kakemonsteret.jpg.0be35788c55240ab86c41c   Kakeeee!

Nå banner jeg nok litt i kirka her, men jeg hatet sesam stasjon ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Shinigami skrev:

Nå banner jeg nok litt i kirka her, men jeg hatet sesam stasjon ;) 

Jeg synes selve Sesam Stasjon var kjedelig, men at de små innslagene ofte var kule. Digget for eksempel Bernt og Erling.

Men den trauste hverdagen til Leonora Dorothea, Bjarne Betjent og gjengen? Snork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tonje! skrev:

Jeg synes selve Sesam Stasjon var kjedelig, men at de små innslagene ofte var kule. Digget for eksempel Bernt og Erling.

Men den trauste hverdagen til Leonora Dorothea, Bjarne Betjent og gjengen? Snork.

Ja, samme her egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Den 7.3.2016 at 0.30, AnonymBruker skrev:

Gikk gjennom tråden etter jeg postet bildene men ble bare lei meg, jeg :sukk: kjenner savnet fysisk. Uansett hva andre måtte mene mener jeg at Norge generelt var et bedre, gladere  og tryggere sted å leve på den tiden. 

Kom på 3 minner til:

aEUwcXdV.jpeg

ZFEreWEy.jpeg

R0FlNyt4.jpeg

Anonymkode: 9fded...194

Å herlig. Jeg var medlem i TL-klubben kjempelenge og jeg husket sånn at jeg ønsket meg stolen og bordet. Og jeg hadde en veske som den sekken, bare at den var mørkeblå. Husker jeg digget den. Veldig rart å tenke på den dag i dag at jeg gikk rundt med den :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det var et dataspill som naboen hadde, med masse forskjellige skisportspill. Blant anna skiskyting og langrenn, men også en der man satt i en slags oppblåsbar badeball og måtte manøvrere nedover en bratt løype. Tenker at det kanskje er et spill som kom i anledning vinter-ol i 94? Kan det stemme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...