jukkapalme Skrevet 17. mars 2022 #701 Del Skrevet 17. mars 2022 (endret) Cid skrev (29 minutter siden): Forever Young hun 😄 ser fortsatt ganske lik ut seg selv i en alder av snart 45 Ser forresten at hun er gift med en annen skuespiller fra den filmen Freddie Prinze jr. Så kjekt 😄 Ja, er noen som har det 😻 Det visste jeg faktisk når jeg tenker meg om, men hadde glemt det. Koselig at de fortsatt holder sammen, tror de har vært sammen lenge. Fryktens sommer var den norske tittelen på den filmen mener jeg å huske. Husker jeg så den på kino med en venninne. Var på Saga eller Klingenberg. Endret 17. mars 2022 av jukkapalme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #702 Del Skrevet 17. mars 2022 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Ja, er noen som har det 😻 Det visste jeg faktisk når jeg tenker meg om, men hadde glemt det. Koselig at de fortsatt holder sammen, tror de har vært sammen lenge. Fryktens sommer var den norske tittelen på den filmen mener jeg å huske. Husker jeg så den på kino med en venninne. Var på Saga eller Klingenberg. De var begge med på Scooby Doo filmene også når jeg tenker over det 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. mars 2022 #703 Del Skrevet 17. mars 2022 Husker når mobiler så sånn ut, det var faktisk fancy og kult for meg den gang 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. mars 2022 #704 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (3 timer siden): Snes var min første konsoll, minner Husker at den var veldig populær. Hadde lyst på en sånn selv, men så langt kom vi aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #705 Del Skrevet 18. mars 2022 FrankDrebin skrev (6 minutter siden): Husker at den var veldig populær. Hadde lyst på en sånn selv, men så langt kom vi aldri. Vi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. mars 2022 #706 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vi? Jeg og mine foreldre. Jeg var fortsatt en blakk tenåring da den kom på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #707 Del Skrevet 18. mars 2022 FrankDrebin skrev (7 minutter siden): Jeg og mine foreldre. Jeg var fortsatt en blakk tenåring da den kom på markedet. Har du fått andre Nintendo maskiner siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 18. mars 2022 #708 Del Skrevet 18. mars 2022 Gode minner: å snakke i telefonen når man skal avtale noe. dette messengerstyret gjør meg gal….. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #709 Del Skrevet 18. mars 2022 Rullerusk skrev (6 minutter siden): Gode minner: å snakke i telefonen når man skal avtale noe. dette messengerstyret gjør meg gal….. Bare å slette det så har ikke folk noe annet valg enn å ringe eller sende sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. mars 2022 #710 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (3 timer siden): Bare å slette det så har ikke folk noe annet valg enn å ringe eller sende sms Anbefales. Jeg har ikke messenger eller facebook. Livet funker fint uten👍🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 18. mars 2022 #711 Del Skrevet 18. mars 2022 Frøkenfryden skrev (57 minutter siden): Anbefales. Jeg har ikke messenger eller facebook. Livet funker fint uten👍🏻 Jeg har det, ingen ringer meg og ingen tar tlf hvis jeg ringer ( bortsett fra mamma, fordi hun føler at hun må ta vare på den lille gutten sin) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #712 Del Skrevet 18. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Anbefales. Jeg har ikke messenger eller facebook. Livet funker fint uten👍🏻 Jeg har messenger selv men jeg blir ikke bombadert med masse meldinger fra diverse så funker bra for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #713 Del Skrevet 18. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Jeg har det, ingen ringer meg og ingen tar tlf hvis jeg ringer ( bortsett fra mamma, fordi hun føler at hun må ta vare på den lille gutten sin) Mødre er best 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. mars 2022 #714 Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) Cid skrev (8 timer siden): Har du fått andre Nintendo maskiner siden? Ja, jeg kjøpte den opprinnelige Nintendo DS greia i sin tid (ikke den 3D greia som kom senere), men den ble dessverre frastjålet i en gjenglemt jakke. Ellers hadde jeg noen av DSens forfedre da, deriblant denne. Endret 18. mars 2022 av FrankDrebin 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #715 Del Skrevet 18. mars 2022 FrankDrebin skrev (2 minutter siden): Ja, jeg kjøpte den opprinnelige Nintendo DS greia i sin tid (ikke den 3D greia som kom senere), men den ble dessverre frastjålet i en gjenglemt jakke. Ellers hadde jeg noen av DSens forfedre da, deriblant denne. 3DS er faktisk veldig bra, kommet mange retro spill man kan kjøpe der med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. mars 2022 #716 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (3 minutter siden): 3DS er faktisk veldig bra, kommet mange retro spill man kan kjøpe der med Nice, den var på "lista" i sin tid, men så langt kom jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #717 Del Skrevet 18. mars 2022 FrankDrebin skrev (22 minutter siden): Nice, den var på "lista" i sin tid, men så langt kom jeg ikke. Den blir discontinued snart da, etter 11 år, årene går fort! Jeg kjøpte min i 2011 når jeg var 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. mars 2022 #718 Del Skrevet 18. mars 2022 Cid skrev (1 time siden): Den blir discontinued snart da, etter 11 år, årene går fort! Jeg kjøpte min i 2011 når jeg var 20 Det går fort ja, synes ikke det virker så lenge siden den ble sluppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. mars 2022 #719 Del Skrevet 18. mars 2022 FrankDrebin skrev (6 minutter siden): Det går fort ja, synes ikke det virker så lenge siden den ble sluppet. Jeg har denne som ser ut som en snes, bare det mest unike for meg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 18. mars 2022 #720 Del Skrevet 18. mars 2022 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå