Gjest Geitis Skrevet 11. mars 2022 #541 Del Skrevet 11. mars 2022 De beste barnebursdagene var de med Crystal Pepsi og Grandis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 11. mars 2022 #542 Del Skrevet 11. mars 2022 Rogadame skrev (22 timer siden): Shagma- fransk tegneserie som gikk på søndager på 80 tallet. Wuzzles - kosedyr som var blanding av to dyr( lillesøster hadde en gule jenta og løva) Eeire Indiana -90 tallet. Halvskummel serie. Husker jeg syns gutten var kjekk . Hva i alle dager, det er jo den!! Jeg har tenkt på den i hvor mange år, 25 kanskje? Husker Marshall, fordi det sto det på forsterkeren til broren min da jeg var liten, så da ble jeg minnet på navnet.. og at det var noe med en forsvunnet gutt, noe rart skjedde med missing-bildet hans på melkekartongen.. nei dette skal jeg få mannen med på å se igjen, om det var like kult som jeg syntes det var da 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #543 Del Skrevet 11. mars 2022 Geitis skrev (2 minutter siden): De beste barnebursdagene var de med Crystal Pepsi og Grandis Jeg har hørt mye om denne Crystal Pepsi, skulle ønske jeg kunne smakt den, kanskje det endelig hadde blitt en Pepsi som jeg faktisk likte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mingus Skrevet 11. mars 2022 #544 Del Skrevet 11. mars 2022 Gjest Zalo2 skrev (På 1.6.2014 den 2.18): http://www.tomopop.com/ul/10466-my-little-pony-an-introduction/MyLittlePony1-550x.jpg Hvorfor kan jeg ikke trykke hjerte på disse? Jeg elsker de! Mamma sendte mine til fattige barn i Romania uten å spørre meg etter jeg ble voksen, så jeg kjøper dem til uforskammet høye priser på finn for å få samlingen jeg alltid ønsket meg og mer enn jeg hadde! Kun G1! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 11. mars 2022 #545 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har hørt mye om denne Crystal Pepsi, skulle ønske jeg kunne smakt den, kanskje det endelig hadde blitt en Pepsi som jeg faktisk likte Tror den smakte som vanlig Pepsi om ikke jeg husker feil😅 men ja, det var helt episk hver gang noen hadde kjøpt inn denne herligheten😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #546 Del Skrevet 11. mars 2022 Ella1 skrev (10 minutter siden): En sånn hadde jeg! Cid skrev (7 minutter siden): Cola med peanøtter i 🤨 Husker at det var en greie. Jeg foretrakk dog å ha peanøttene for seg i en skål. xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #547 Del Skrevet 11. mars 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Tror den smakte som vanlig Pepsi om ikke jeg husker feil😅 men ja, det var helt episk hver gang noen hadde kjøpt inn denne herligheten😅 Ah, tenkte kanskje at det hadde en sprite lignende smak FrankDrebin skrev (Akkurat nå): En sånn hadde jeg! Husker at det var en greie. Jeg foretrakk dog å ha peanøttene for seg i en skål. xD Solgte de dem slik eller brukte folk å putte oppi selv? Og hvordan smakte det? Coca Colanut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 11. mars 2022 #548 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ah, tenkte kanskje at det hadde en sprite lignende smak Solgte de dem slik eller brukte folk å putte oppi selv? Og hvordan smakte det? Coca Colanut Grøss, jeg har aldri skjønt den Cola og peanøtt greien jeg🙈 å det sier jeg vel vitende om at jeg kan finne på å putte rosiner i teen min🙈 litt dobbeltmoralsk kanskje😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #549 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Solgte de dem slik eller brukte folk å putte oppi selv? Og hvordan smakte det? Coca Colanut Med mindre noe gikk meg hus forbi, så var de som var gærne nok pent gjøre det selv. Cola og peanøtter smaker veldig godt sammen, men best å ha hver for seg. Jeg liker kombinasjonen av biff og øl også, men jeg plumper ikke biffen oppi ølet av den grunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #550 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Med mindre noe gikk meg hus forbi, så var de som var gærne nok pent gjøre det selv. Cola og peanøtter smaker veldig godt sammen, men best å ha hver for seg. Jeg liker kombinasjonen av biff og øl også, men jeg plumper ikke biffen oppi ølet av den grunn. Kommer vel en ølbiff en dag Nå har vi jo potetgull som smaker ribbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #551 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Kommer vel en ølbiff en dag Nå har vi jo potetgull som smaker ribbe Haha, ja, det så jeg, tror det er andre "middagssmaker" også, men jeg husker å ha sett ribbevarianten, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #552 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (2 minutter siden): Haha, ja, det så jeg, tror det er andre "middagssmaker" også, men jeg husker å ha sett ribbevarianten, ja. Blir kvalm av tanken på å smake det 🤢 Hva blir det neste, vafler med ketchupsmak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #553 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Blir kvalm av tanken på å smake det 🤢 Hva blir det neste, vafler med ketchupsmak? Jeg liker å ha ribbe på julaften, men ikke i form av potetgull. Haha, uff. Eller sjokolade med reker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #554 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (2 minutter siden): Jeg liker å ha ribbe på julaften, men ikke i form av potetgull. Haha, uff. Eller sjokolade med reker. Der var en sjokolade pizza nylig men den smakte jeg ikke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 11. mars 2022 #555 Del Skrevet 11. mars 2022 Rogadame skrev (23 timer siden): Shagma- fransk tegneserie som gikk på søndager på 80 tallet. Husker jeg ble introdusert til den serien av en tremenning da jeg og broren min var på besøk. Elsket den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #556 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Der var en sjokolade pizza nylig men den smakte jeg ikke på Det husker jeg. Den forbigikk jeg i stillhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. mars 2022 #557 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (1 time siden): På fox kids? Nei, mener den gikk på NRK og en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #558 Del Skrevet 11. mars 2022 MarianneE skrev (3 minutter siden): Nei, mener den gikk på NRK og en periode. Han gutten var vel med i Dallas også synes jeg å ha lest. Sønnen til JR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 11. mars 2022 #559 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Jeg forbinder også 80-tallet med skamklipping av actionfilmer. Ikke alt var bare rosenrødt på den tiden! Endret 11. mars 2022 av FrankDrebin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 11. mars 2022 #560 Del Skrevet 11. mars 2022 FrankDrebin skrev (1 minutt siden): Jeg forbinder også 80-tallet med skamklipping av actionfilmer. Ikke alt var bare rosenrødt på den tiden! Skamklipping hvordan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå