Chizue Skrevet 10. juni 2014 #221 Del Skrevet 10. juni 2014 DENNE jeg var skikkelig redd for denne og jeg tror den har satt sine spor enda... Samme med De er bare....skikkelig skumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 10. juni 2014 #222 Del Skrevet 10. juni 2014 På tide å lukke youtube for idag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerx Skrevet 10. juni 2014 #223 Del Skrevet 10. juni 2014 Ser den her var etterspurt: Caitlin's way: Tusen hjertelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 10. juni 2014 #224 Del Skrevet 10. juni 2014 Redda Joppe, død eller levande! (Herreguuud det var nifst! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. juni 2014 #225 Del Skrevet 10. juni 2014 The Tribe! (begynte kanskje etter år 00??) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 11. juni 2014 #226 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Huset på prærien blir nok en helt annen sjanger. Serie for barn/tenåringer. Som sagt en rødhåret litt "tøff" jente som kommer til et nytt sted, tror kanskje hun flytter i fosterhjem. Har med speilreflekskameraet over alt, og rir (?). Engelskspråklig, tenker irsk, skotsk, eller muligens britisk, men er ikke sikker. Ble sendt på NRK rundt årtusenskiftet en gang. ...glem det så det var postet lenger opp xD Endret 11. juni 2014 av The Tardis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirasi Skrevet 11. juni 2014 #227 Del Skrevet 11. juni 2014 http://www.nintendo.no/jai/i42869-x158-y158-q100-a1-r1-h511191047273122117101 Zelda, Donkey Kong, Chris Bandicoot, Spyro the dragon og så klart Final Fantasy. Ninja Turtles, Action Man, He-man, My little pony, Transformers, Polly Pocket. Blader som Girls, Topp, Vi og gutta og de tyske variantene. Plakater på vegger og tak. Hos meg var de av Jaren Leto og Johnny Depp, det kunne de vært i dag også når jeg tenker meg om. Baywatch og Pacific blue. Vi lekte livreddere i svømming og sykkelpoliti på fritida. Midt i smørøyet og alle de seriene de sendte på NRK for ungdom/større barn. Minesveiper. Dos-modus på pc. Disketter. Det teite motorsykkel-spillet på skolens eneste pc hvor vi måtte fange epler og kunne bygge baner selv. Miss sixty, Buffalo-sko, Killah Babe, Magetopper, ring i navlen, piercing i tunga og på overleppe, tatovering på korsryggen. Skjørtbukser(bukser med kort skjørt sydd på), bukser med splitt og sleng, bukser med glidelåsen bak. Dongeri-catsuits... Ta opp sanger på velbrukte kassetter, ringe inn ønske for å få sine favoritter. Sony walkman og senere minidisc og laserdisc før dvd. Freaks and geeks. Buffy! Spike var en av mine største fjortis-crush. I 2000, så i grenseland: http://m.youtube.com/watch?v=HOynVqvF3WQ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 11. juni 2014 #228 Del Skrevet 11. juni 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magicpie Skrevet 11. juni 2014 #229 Del Skrevet 11. juni 2014 The Tribe! (begynte kanskje etter år 00??) Ååh, husker jeg og venninnene mine brukte å sminke oss slik som de i The Tribe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. juni 2014 #230 Del Skrevet 12. juni 2014 Kan tenke meg det er flere enn meg som måtte lage Herbarium på barneskolen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 12. juni 2014 #231 Del Skrevet 12. juni 2014 Kan tenke meg det er flere enn meg som måtte lage Herbarium på barneskolen jaaaaa Også husker jeg at vi brukte hver vår på barneskolen å plante solsikke.. Når de blomstret fikk vi ta dem med hjem, også konkuranse om hvem sin ble høyest... min solsikke døde hele tiden..tror jeg glemte å vanne den o_o er like ille med planter idag.. "Oii skal den vannes sier du? jeg trodde det var plast jeg...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 12. juni 2014 #232 Del Skrevet 12. juni 2014 Og ikke minst Sommeren med Selik! Jeg har sommeren med Selik på dvd Kjøpte den på salg for lenge siden <3 "Under samme tak" var så absolutt min favoritt-serie! Jeg har de to første sesongene på dvd, med norsk tekst Hadde et håp om at de påfølgende sesongene også ville utgis med norsk tekst, men det ser dårlig ut gitt... TV-moro fra nittitallet: https://www.youtube.com/watch?v=hBd1jNdLd4Y Jeg likte ikke det programmet, men "alle" vennene mine så på det. Så jeg så på det ufrivillig hvis jeg uheldigvis var på besøk når serien gikk. Og så den serien som het "Kjærlighetsskipet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 12. juni 2014 #233 Del Skrevet 12. juni 2014 jaaaaa Også husker jeg at vi brukte hver vår på barneskolen å plante solsikke.. Når de blomstret fikk vi ta dem med hjem, også konkuranse om hvem sin ble høyest... min solsikke døde hele tiden..tror jeg glemte å vanne den o_o er like ille med planter idag.. "Oii skal den vannes sier du? jeg trodde det var plast jeg...." Dette med blomster-vokse-konkurranse hadde ikke vi, men jeg kom på faget som het O-fag! Det elsket jeg! Og Steve Urkel da! Han var en skikkelig artig snåling (Lurer på om jeg synes det hadde vært morsomt i dag.....tviler... Tipper det er best å ikke se det igjen så minnene ikke ødelegges) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomelo Skrevet 12. juni 2014 #234 Del Skrevet 12. juni 2014 Føler meg gammel når jeg ser alt dette igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tråka Skrevet 12. juni 2014 #235 Del Skrevet 12. juni 2014 er det bare meg som husker lillys butikk? den likte jeg godt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 12. juni 2014 #236 Del Skrevet 12. juni 2014 Åhh, jeg husker en serie om en gutt som falt ned fra et tre og havnet i koma. Også drømte han mye spennende. Haha, lame forklaring, I know Noen andre som husker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 12. juni 2014 #237 Del Skrevet 12. juni 2014 Åhh, jeg husker en serie om en gutt som falt ned fra et tre og havnet i koma. Også drømte han mye spennende. Haha, lame forklaring, I know Noen andre som husker? Jepp. The Odyssey. Jeg likte også den. Også digga jeg denne serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 12. juni 2014 #238 Del Skrevet 12. juni 2014 Og denne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. juni 2014 #239 Del Skrevet 12. juni 2014 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 13. juni 2014 #240 Del Skrevet 13. juni 2014 Fikk noen assosiasjoner til noen lekefigurer med skjold og sverd som mange lekte med! Ahh, hva var det for noe igjen?! Lurer på om de var fra en tv-serie! Også han blå figuren med en slags krussedull inni, eller et lyn som kunne løpe veldig fort. Med sånn hakkete rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå