Gå til innhold

Hvorfor jukser så mange jenter med puppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2265-620x.jpg

Anonymous poster hash: fb48b...564

Og fortsatt mener kvinner at de går nedover i utseende når de velger partner....Ille å skulle bli valgt pga karisma, intelligens, muskler, penger, status, fremtidsvisjoner, humor osv, så er det eneste gutten får tilbake en illusjon.

Endret av Teeden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nikee

Fordi når man kan se tusen ganger bedre ut enn man egentlig gjør, så gjør man det. Det pussige er at menn ikke har kastet seg på bølgen. Når 70% av alle damer på byen har innlegg i Bh'en, stylter på bena, strømpebukser med hold in, falske negler, foundation, concealer, sparkel og falske øyevipper, så ser jo enhver normal mann ut som en dass i forhold. Det er forsåvidt greit så lenge alle menn ser like dass ut. Den dagen du har en Ronaldo-type metroseksuell mann med perfekt sminket ansikt og falske muskler under skjorta, da har vi likestilling i praksis.

2265-620x.jpg

Anonymous poster hash: fb48b...564

:overrasket: Jeg skjønner at jeg har MYE å lære om sminke altså!

Skal si de er flinke! Jeg bruker kun: mascara og litt solpudder, thats it. Men jeg får vel begynne med dette også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så et reality show om sminking der det handlet om å lage sminke til hollywoodfilmer, masker og den slags. Sikkert masse der jenter kan lære av ettersom de tok for seg mye rundt skyggelegging, gjenskin osv selv om det handlet om monstre og den slags som oftest, men den serien var faktisk ganske kul å se på, selv for en kar. Helt sinnsykt noe av det de fikk til med kun litt maling. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg snakker kun for meg selv når jeg sier at det faktisk er GØY å sminke seg. Det jeg gleder meg til og planlegger mest når jeg skal ut, er sminken. Det er nok ofte derfor jenter av og til har på seg litt for mye, for det er så fort gjort å bli litt revet med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg snakker kun for meg selv når jeg sier at det faktisk er GØY å sminke seg. Det jeg gleder meg til og planlegger mest når jeg skal ut, er sminken. Det er nok ofte derfor jenter av og til har på seg litt for mye, for det er så fort gjort å bli litt revet med.

Det er kjempegøy!

Pleide å sminke meg selv og så dro jeg til ene venninna mi og sminket resten av de 5 jentene i tur og orden( i slutten av tenåra). :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det med sminke er urettferdig. Jenter syns det er gøy å sminke typene sine på fylla, men vi får ikke lov til å sminke dem. :(. Skjønner ikke det, da resultatet jo hadde vært helt og holdent awesome!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor er det utrolig viktig at menn ikke tar en endelig avgjørelse om en kvinnes utseende før hun kommer ut av dusjen. Først da får du se hva hun er god for. Husk å gjemme unna sminkesakene hennes så hun ikke rekker å sminke seg etter dusjen.



Anonymous poster hash: f18e9...bf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri trengt push-up eller noe sminke, da naturen har utstyrt meg skikkelig:)

Prøvde sminke en gang og da blåste fjeset mitt opp som en blåsefisk!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror de har DE deilige store puppene. Men når de kler av seg BHen så er det bare to helt ordinære små pupper. Hva er greia liksom med disse push-up BHene? Kan de ikke være ærlige fra starten av så man ikke blir lurt.

Anonymous poster hash: f18e9...bf5

Du høres ut som litt av en douchebag.

Virker som du feiler veldig i å falle for person, du faller kun for kropp?

Er du et resultat av samfunnets "one-night-stand" kultur? where is the loove?

Glad jeg ikke kjenner slike som deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en jente bruker push-up BH i dagens samfunn kan umulig komme som noe sjokk

på noen mann. Og de fleste jenter gjør det for å få en finere form under klærne.

Alt i alt vil jeg si det handler om selvtillit. Selv kan jeg helt fint gå uten push-up BH

og sminke, både til hverdags & fest, uten å føle at jeg ser verre eller bedre ut av

den grunn. Kanskje det har noe å gjøre med at jeg har omgitt meg med menn som

faktisk har gitt meg komplimenter som at jeg ser like bra ut uten sminke som med osv.

Hadde jeg daglig vært omgitt av menn som er opptatt av om/hvis jeg bruker en

push-up BH osv, er det godt mulig selvtilliten ikke hadde vært såpass bra som den er,

og ergo ført til at jeg følte for å pynte mer på utseendet enn nødvendig i form av

klær, undertøy & sminke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Er jo ikke juks med litt push up. Er jo verre med de med innlegg som du legger inn. Da blir de iallefall større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha jeg derimot bruker aldri push up fordi jeg vil at puppene skal se mindre ut, føler meg lite komfortabel med kløft "store" pupper.

Jeg syns og det er kjedelig å sminke meg, så bruker lite.. og hater å gå i høye hæler, huff jeg burde jobbe med mer med min feminine side tror jeg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som litt av en douchebag.

Virker som du feiler veldig i å falle for person, du faller kun for kropp?

Er du et resultat av samfunnets "one-night-stand" kultur? where is the loove?

Glad jeg ikke kjenner slike som deg :)

Åja, hvordan våger en mann å ha standarder når det kommer til kvinner? Dere skal jo bare elskes og æres for å være kvinner, uavhengig av hvor godt dere ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Puppene mine får finere form med litt pushup. Går ofte i heelt tynne bh-er, men er også fint med litt innlegg. Pupper er også deilige små, og jeg er glad mine ikke er større enn det de er og de blir heller ikke større av det lille jeg har av pushup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

2265-620x.jpgAnonymous poster hash: fb48b...564

Kan man ikke da bare holde seg unna jenter som bruker så mye sminke om man ikke vil se en annen person når hun tar av seg sminka? Det er ganske lett å se de jentene som har på 20 lag foundation og falske vipper.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

:overrasket: Jeg skjønner at jeg har MYE å lære om sminke altså!

Skal si de er flinke! Jeg bruker kun: mascara og litt solpudder, thats it. Men jeg får vel begynne med dette også :fnise:

Jeg bruker også kun mascara, øyenbrynsfarge (ikke sånn blyant som det helt påtegna ut, men sånn pudderaktig farge siden brynene mine er lyse og håret mørkt) og litt pudder. Ser fortsatt ut som meg selv når sminken er av :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Jeg bruker også kun mascara, øyenbrynsfarge (ikke sånn blyant som det helt påtegna ut, men sånn pudderaktig farge siden brynene mine er lyse og håret mørkt) og litt pudder. Ser fortsatt ut som meg selv når sminken er av :P

Jeg synes det er viktig å se ut som seg selv når man er uten og med sminke :fnise: Altså tror jeg hadde fått litt sjokk om jeg våknet opp med en person som så helt annerledes ut hver morgen, og ikke ble seg selv før etter x-antall lag med sminke :lol:

Eneste unntaket mitt for mer sminke er hvis jeg skal ut, men da er det øyenskygge og eyeliner og det er liksom "ut" sminken min. Du ser veldig godt at det er meg uten den også, kanskje litt mer trøtt i trynet, men fremdeles meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg synes det er viktig å se ut som seg selv når man er uten og med sminke :fnise: Altså tror jeg hadde fått litt sjokk om jeg våknet opp med en person som så helt annerledes ut hver morgen, og ikke ble seg selv før etter x-antall lag med sminke :lol:

Eneste unntaket mitt for mer sminke er hvis jeg skal ut, men da er det øyenskygge og eyeliner og det er liksom "ut" sminken min. Du ser veldig godt at det er meg uten den også, kanskje litt mer trøtt i trynet, men fremdeles meg ;)

helt sant!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...