Gå til innhold

Hvorfor jukser så mange jenter med puppene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du tror de har DE deilige store puppene. Men når de kler av seg BHen så er det bare to helt ordinære små pupper. Hva er greia liksom med disse push-up BHene? Kan de ikke være ærlige fra starten av så man ikke blir lurt.



Anonymous poster hash: f18e9...bf5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi at gutter skal syns en har fin kløft.



Anonymous poster hash: fb48b...564
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du man heller skal gjøre? Gå med en stram topp uten bh i det hele tatt, slik at det er "fritt" innsyn? Skjerp deg.



Anonymous poster hash: 48fee...591
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kvinner bruker BH, med og uten push-up, for å få en figur som passer perfekt til det antrekket de der og da bærer.

De gjør det primært ikke av hensyn til menn.

Og en kvinne som føler seg sexy har all grunn i verden til å føle seg akkurat slik.

Det er den følelsen som gjenspeiles i tryggheten rundt henne når hun er ute og koser seg.

Mark my words, du vil mye heller møte en kvinne som føler seg sexy enn en kvinne som føler seg utrygg og mindre sexy enn hun er.

Så får dere leve pent med det du kaller 'å bli lurt' ;)

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Du tror de har DE deilige store puppene. Men når de kler av seg BHen så er det bare to helt ordinære små pupper. Hva er greia liksom med disse push-up BHene? Kan de ikke være ærlige fra starten av så man ikke blir lurt.

Anonymous poster hash: f18e9...bf5

Hvorfor sminker jenter seg? Jo, for å bli finere enn det de opprinnelig er. Samme greia med push up BH, silikon osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi mannfolk tar på oss klær som gjør at vi ser best mulig ut med tanke på snitt og form. Vi fikser håret slik at det holder seg bedre enn det gjør rett fra dusjen. Og det er nok ikke uvanlig at endel holder inn magen litt hvis man ønskerå gjøre et godt inntrykk heller.

Hvor er overraskelsen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, vi mannfolk tar på oss klær som gjør at vi ser best mulig ut med tanke på snitt og form. Vi fikser håret slik at det holder seg bedre enn det gjør rett fra dusjen. Og det er nok ikke uvanlig at endel holder inn magen litt hvis man ønskerå gjøre et godt inntrykk heller.

Hvor er overraskelsen?

Når man knepper opp buksa og det faller ut en sokk som har vært der som "stuffing"? ^^

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesielt om man kjøper klær på H&M og andre billigkjeder så er det ofte at klærne sitter bra alle andre steder enn over brystet, og da er det kjekt å kunne fylle ut ved å ha på seg en push-up bh. Syns ikke det er juks, det er å fremheve det man har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ofte ser finere ut med antrekk :) også er det lettere enn å feks ta silikon dersom man er litt misfornøyd med størrelsen. Bryr meg ikke så mye om menn som føler seg "lurt" fordi jeg ikke interesserer meg i en mann som ble interessert i meg pga puppene mine :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man knepper opp buksa og det faller ut en sokk som har vært der som "stuffing"? ^^

Tror ikke du skjønte innlegget mitt. Spørsmålet var retorisk og stilt med tanke på hvordan noen kan være sjokkert over at folk ikke helt lik det de ser ut som på sitt beste og velgredde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du skjønte innlegget mitt. Spørsmålet var retorisk og stilt med tanke på hvordan noen kan være sjokkert over at folk ikke helt lik det de ser ut som på sitt beste og velgredde.

Jeg skrev det som åpenbart kødd. Tenkte kanskje ^^ tegnet var nok til å vise at det var det, men tydeligvis ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man knepper opp buksa og det faller ut en sokk som har vært der som "stuffing"? ^^

Skjønner hvor humoren kommer fra, men vil bare ta det på en seriøs note og... Det er jo forskjell på puppepushup og sokk-i-buksa, da størrelsen på junior har noe å si for opplevelsen fysisk, (her legger jeg IKKE vekt hverken den ene eller andre veien!) mens pupper bare er der for å bli klemt på og suttet på underveis.

Anonymous poster hash: a0378...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvor humoren kommer fra, men vil bare ta det på en seriøs note og... Det er jo forskjell på puppepushup og sokk-i-buksa, da størrelsen på junior har noe å si for opplevelsen fysisk, (her legger jeg IKKE vekt hverken den ene eller andre veien!) mens pupper bare er der for å bli klemt på og suttet på underveis.

Anonymous poster hash: a0378...db0

Samme det vell. Man bruker da bare en sokk i buksa for å pynte litt slik at antrekket ser penere ut. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De eneste BH'ene jeg liker, er push up.

Har prøvd flere andre typer, men jeg liker ikke hvordan de føles på, eller hvordan puppeformen blir.

Derfor går jeg med push-up. Ikke egentlig for at det skal se ut som jeg har større pupper enn jeg har.



Anonymous poster hash: 0dc9e...c62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvor humoren kommer fra, men vil bare ta det på en seriøs note og... Det er jo forskjell på puppepushup og sokk-i-buksa, da størrelsen på junior har noe å si for opplevelsen fysisk, (her legger jeg IKKE vekt hverken den ene eller andre veien!) mens pupper bare er der for å bli klemt på og suttet på underveis.

Anonymous poster hash: a0378...db0

Størrelsen på junior er det ikke så lett å se i buksa hverken med eller uten sokk. Det er umulig å se om det er en shower eller en grower når den er slapp, mens det er hard størrelse som teller i senga.

Jeg har så store pupper at jeg bruker BHer som får de til å se mindre ut istedet for større. Jeg gjør det ikke med tanke på menn, men fordi alle klær er tilpasset en gjenomsnittlig puppestørrelse, så de ser rare ut med store pupper. Jeg antar at det er det samme for jenter med små puppe.

Anonymous poster hash: 726a9...314

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg personlig liker ikke push up BH på meg selv. Nr 1: Puppene ser større ut enn de er, og det irriterer meg fordi jeg ikke har så store pupper. Nr 2: De er ubehagelige.

Push up BH'er er smarte i og med at man kan passe kjolene/toppene man ønsker å bruke. Noen kjoler er løse i puppepartiet selv om de er små/passende i størrelse ellers. Da er det greit å slenge på seg en BH som fyller tomrommet.

Man skal få bestemme hva man ønsker å ha på, og meningen er absolutt ikke å lure folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan de ikke være ærlige fra starten av så man ikke blir lurt.

Anonymous poster hash: f18e9...bf5

Fordi når man kan se tusen ganger bedre ut enn man egentlig gjør, så gjør man det. Det pussige er at menn ikke har kastet seg på bølgen. Når 70% av alle damer på byen har innlegg i Bh'en, stylter på bena, strømpebukser med hold in, falske negler, foundation, concealer, sparkel og falske øyevipper, så ser jo enhver normal mann ut som en dass i forhold. Det er forsåvidt greit så lenge alle menn ser like dass ut. Den dagen du har en Ronaldo-type metroseksuell mann med perfekt sminket ansikt og falske muskler under skjorta, da har vi likestilling i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt sykt. Ser jo nesten ikke ut som samme person. :fnise:

Jaa! Litt off-topic av meg, men kom på det når jeg så videoen du la ut! Helt sykt ja!

Anonymous poster hash: fb48b...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...