Tusle Skrevet 19. januar 2015 #1341 Del Skrevet 19. januar 2015 Jeg kan ikke fordra å gå til frisør Sist jeg klippet meg var i juni og da tok hun 50 cm, og jeg endte allikevel ikke opp som skalla. Hadde fortsatt hår til skuldrene Jeg klemmer stadig på tepper og holder opp de pyttesmå ullklærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 19. januar 2015 #1342 Del Skrevet 19. januar 2015 Deilig med frisørtime! Kan vi få se bilde av vugga når den kommer på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. januar 2015 #1343 Del Skrevet 19. januar 2015 Så fin Deilig å gå til frisøren! Må nok ta en tur før Lille kommer, herlig å føle seg litt fresh:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 19. januar 2015 #1344 Del Skrevet 19. januar 2015 Du ser smashing ut med den nye frisyren! Og gratulerer med tåneglklipping, haha! Intimfrisering er det litt verre med, det er jo vanskelig når man ikke ser noenting Skikkelig risikosport hvis man tar sjansen! Men man skal altså ikke røre busken den siste måneden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. januar 2015 #1345 Del Skrevet 19. januar 2015 Så fiiin du ble! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 20. januar 2015 #1346 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Kjempefin! Herlighet, jeg er ikke så flink til å være aktiv i andres bøker. Plutselig er dere jo dritgravide hele gjengen! Jeg vil være med å tippe! 8.! Endret 20. januar 2015 av *bakepulver* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1347 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg kan ikke fordra å gå til frisør Sist jeg klippet meg var i juni og da tok hun 50 cm, og jeg endte allikevel ikke opp som skalla. Hadde fortsatt hår til skuldrene Jeg klemmer stadig på tepper og holder opp de pyttesmå ullklærne Wooow, nå føler jeg ett akutt behov for å se hvor langt håret ditt faktisk var Skjønner ikke at det går an å ikke like å være hos frisør, eneste jeg ikke liker er den pinlige stemninga når man prøver å finne ut om frisøren er en "small talker" eller ikke I går slapp jeg det da, for jeg hadde bestemt meg for å bare lukke øynene (tidvis bokstavlig talt) og slappe aaaaav, rene meditasjonen Jeg måtte inn og kjenne litt på madrassen i sprinkelsenga i stad... Lurer på om jeg skal få skiftet på senga til meg og gubben, og så ha ett teppe, en koseklut og en bamse i senga? Så det lukter "mamma" når hun får det? Er det anbefalt? Deilig med frisørtime! Kan vi få se bilde av vugga når den kommer på plass? Det var såå deilig, ble jo helt zen av det Jeg kan hvertfall ta bilde av vugga, om det blir på plassen eller ikke garanterer jeg ikke for! Det er fortsatt ganske rotete på rommet vårt, hvor den skal stå Så fin Deilig å gå til frisøren! Må nok ta en tur før Lille kommer, herlig å føle seg litt fresh:) Tusen taaakk ^^ Det var veldig verdt det Litt siste bortskjemming før vi får ny sjef Du ser smashing ut med den nye frisyren! Og gratulerer med tåneglklipping, haha! Intimfrisering er det litt verre med, det er jo vanskelig når man ikke ser noenting Skikkelig risikosport hvis man tar sjansen! Men man skal altså ikke røre busken den siste måneden? Tuuusen takk Tenker litt på deg hver gang jeg ser meg i speilet nå, for det minner meg om frisyren du hadde i høst Takk, takk, det var jammen ikke lett! Jeg greide å gjøre det i blinde i uke 33, men da måtte jeg ut og se meg i speilet etterpå Ble to ekstraomganger, gitt ;P Har sett det på noen sider, at de ikke anbefaler å frisere "busken" siste mnd ja, på grunn av økt infeksjonsfare Hvis noen gjør det, så øker det visst faren for de andre på barselsavdelinga også :/ Så fiiin du ble! Tuuusen taaakk Veldig fornøyd! ^^ Kjempefin! Herlighet, jeg er ikke så flink til å være aktiv i andres bøker. Plutselig er dere jo dritgravide hele gjengen! Jeg vil være med å tippe! 8.! Thank you very much Hehehe, dritgravide, faktisk Jeg syns det går veldig fort med alle de andre her inne, men tenker liksom ikke over at det går fremover med meg også ^^ Likevel så følger jeg godt med på om det skjer noe med kroppen ;P Jeg skal notere deeeeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1348 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Tippeliste for lillemor sin ankomst : 1. februar: Havmus 3. februar: Spiremor 5. februar: MissStiles6. februar: EryMax 7. februar: Opprinnelig termin/menstermin Internasjonal termin (40+0) Tusle 8. februar: LilleMeg90 Skyblue *Bakepulver* 9. februar: FrøkenAnonym 10. februar: UL-termin Frk.mh 11. februar: Teriyaki12. februar: La Traviata 13. februar: Nautika 14. februar: Androide KaosPåToBein MissDior 16. februar: HopsiDeisi 17. februar: KissKissBangBang Endret 20. januar 2015 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. januar 2015 #1349 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg fikk med lapp på oul at jeg ikke burde barbere eller vokse den siste måneden før termin. Har egentlig ingen store problemer med å overholde det her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1350 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg fikk med lapp på oul at jeg ikke burde barbere eller vokse den siste måneden før termin. Har egentlig ingen store problemer med å overholde det her i huset Hehe, eneste jeg har hørt om det direkte var vel på fødselskurset, tror de nevnte det der Det blir vel ikke akkurat prioritert etter fødselen heller, regner jeg med, når man er sår og kanskje har sting ... Så jeg får bare leve med å være/ha jungeldyr enn så lenge Tenk hvor godt det blir med trimming der til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. januar 2015 #1351 Del Skrevet 20. januar 2015 Tipper 17. Og du ble superfresh på håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 20. januar 2015 #1352 Del Skrevet 20. januar 2015 Skjønner at noen jordmødre har inntrykk av at det øker faren for infeksjon, men EN MND før?? Det var litt å ta i Jeg kommer til å vokse meg ca. 14 dager før termin, noe min hudpleier også sa var helt innenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 20. januar 2015 #1353 Del Skrevet 20. januar 2015 Skjønner at noen jordmødre har inntrykk av at det øker faren for infeksjon, men EN MND før?? Det var litt å ta i Jeg kommer til å vokse meg ca. 14 dager før termin, noe min hudpleier også sa var helt innenfor. Man må vel ta med i beregningen at man kan føde før termin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1354 Del Skrevet 20. januar 2015 Tipper 17. Og du ble superfresh på håret! Noteeeert Håper ikke det blir så sent, altså Tusen taaaakk Skjønner at noen jordmødre har inntrykk av at det øker faren for infeksjon, men EN MND før?? Det var litt å ta i Jeg kommer til å vokse meg ca. 14 dager før termin, noe min hudpleier også sa var helt innenfor. Hehe, håper ikke voksinga er heeelt innafor *badumtss* Det er nok tatt med i beregninga de som føder i uke 37 og sånt også ^^ Da blir det jo bare en uke før Men skjønner jo godt at du vil ordne det to uker før .. Når det er så mange som skal titte meg i glufsa kunne jeg tenkt meg å føle meg litt freshere, men det er vel det siste jeg tenker på der og da Man må vel ta med i beregningen at man kan føde før termin også Regner med det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. januar 2015 #1355 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg tar siste barberinga ved 38 uker. Gleder meg til den er unnagjort, for nå er det tungt! Må bruke speil og ellers bare føle meg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 20. januar 2015 #1356 Del Skrevet 20. januar 2015 Du ble veldig fin på håret! Så får heller behåringen andre steder være så som så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1357 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg tar siste barberinga ved 38 uker. Gleder meg til den er unnagjort, for nå er det tungt! Må bruke speil og ellers bare føle meg fram. Hehe Jeg må innrømme at det er litt godt å ikke tenke på frisering også! Det var jo så tiltak de siste gangene .. TMI incoming; Jeg har også greid å skjære meg to ganger i ene kjønnsleppa, rett over/under hverandre, sånn at det har blitt ett "opphevet" arr i stedet for to små arr Ser ut som jeg har kjønnsvorter eller noe, men bare akkurat der Vurderer å spørre om de bare kan snitte vekk arrvevet når jeg først skal maltrakteres og eventuelt syes der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #1358 Del Skrevet 20. januar 2015 Du ble veldig fin på håret! Så får heller behåringen andre steder være så som så Tuuusen takk Ja, jeg stusset såpass mye på hodet, at det må jo telle nok for hele kroppen, nesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. januar 2015 #1359 Del Skrevet 20. januar 2015 Hehe Jeg må innrømme at det er litt godt å ikke tenke på frisering også! Det var jo så tiltak de siste gangene .. TMI incoming; Jeg har også greid å skjære meg to ganger i ene kjønnsleppa, rett over/under hverandre, sånn at det har blitt ett "opphevet" arr i stedet for to små arr Ser ut som jeg har kjønnsvorter eller noe, men bare akkurat der Vurderer å spørre om de bare kan snitte vekk arrvevet når jeg først skal maltrakteres og eventuelt syes der nede Jeg synes det er veldig ubehagelig å gå med masse hår der nede, så jeg føler det er veldig verdt anstrengelsen. Så lenge jeg gjør det en gang i uken så går det ganske greit. Er mye mer slitsomt hvis jeg lar det gå for lenge mellom hver gang slik at det har grodd en del. Uff da, det hørtes ikke noe godt ut! Tror jeg enda har tilgode å skjære meg med høvelen der nede. Heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. januar 2015 #1360 Del Skrevet 20. januar 2015 Du veit jo hvor jeg står i forhold til behåringen Men hodehåret rakk meg ned til midt på rumpa. Jeg er 180 cm høy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå