Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #661 Del Skrevet 7. oktober 2014 Tippelisteee: Jente: Lilleninja Skyblue Nautika LilleMeg90 Spiremor LaTraviata KaosPåToBein Saraby Gutt: MissDior HopsiDeisi Androide Malicious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #662 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvilken gyn tenkte du å bruke da? BTW, vi må snart ut og spise kakeeeee igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. oktober 2014 #663 Del Skrevet 7. oktober 2014 Se der ja! Jeg var usikker på om jeg hadde tippet allerede! Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2014 #664 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvilken gyn tenkte du å bruke da? BTW, vi må snart ut og spise kakeeeee igjen. Enig i den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #665 Del Skrevet 7. oktober 2014 Enig i den! Kakkeee..... Er så sjukt fysen på alt i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2014 #666 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kakkeee..... Er så sjukt fysen på alt i verden! Jeg også. Har en mental krig med meg selv akkurat nå, i forhold til å motstå isen som ligger i fryseren. Deilig irish cream. Naaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #667 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg også. Har en mental krig med meg selv akkurat nå, i forhold til å motstå isen som ligger i fryseren. Deilig irish cream. Naaam! Irish Cream... mmm...... SLUTT A!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #668 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvilken gyn tenkte du å bruke da? BTW, vi må snart ut og spise kakeeeee igjen. Tenkte å ringe Oddland og Skotheimsvik (eller hvordan de nå skriver det) Har hørt mye bra om de JEG ER KLAR I dag eller i morgen kanskje? Må være ferdig før 18 i morra evt da, siden lillesøster kommer Se der ja! Jeg var usikker på om jeg hadde tippet allerede! Blir spennende å se Hehe, jeg er så speeent! Det er jo nesten litt kos å ikke vite det også da, men samtidig så er jeg en så nysgjerrig person, og blir nesten litt lei meg når jeg ikke får kjøpt litt ordentlig "gutteklær" eller "jenteklær".. Enig i den! JAAAA, KAKEEE I dag eller i morra? :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #669 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hmm, jeg ville heller hatt en McFlurry med daimbiter, og ekstra mye karamellsaus Nå vurderer jeg nesten å kjøre til trondheim for å få meg en ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #670 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kan jo kombinere craving-stillingen med ikeatur da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #671 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ikke i dag assa, hakke tid!!! Men i morra er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #672 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg også. Har en mental krig med meg selv akkurat nå, i forhold til å motstå isen som ligger i fryseren. Deilig irish cream. Naaam! Du kan jo bare ta med isen hit, så tvinger vi MissDior til å komme hit også Jeg har VELDIG fristende kanelboller i kjøleskapet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #673 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ikke i dag assa, hakke tid!!! Men i morra er jeg med Jaaa Når har du tid i morra? Noe må jeg jo fylle dagene med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #674 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jaaa Når har du tid i morra? Noe må jeg jo fylle dagene med Hele dagen regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #675 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hele dagen regner jeg med Hehe, når har du LYST til å møtes da? Kan godt ta det på morgenen/formiddagen for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #676 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hehe, når har du LYST til å møtes da? Kan godt ta det på morgenen/formiddagen for min del Haha, etter 11..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. oktober 2014 #677 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Jeg kan godt møtes i morgen, men da blir O med, og han er IKKE like tålmodig som Kisskiss sin gutt. Så blir nok ikke så lenge da Men det gjør jo ikke noe. Kan heller være lengre neste gang 11:30 f.eks? Endret 7. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #678 Del Skrevet 7. oktober 2014 11:30 funker for min del Hvor skal vi tek da? Går nok bare bra, Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #679 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg kan godt møtes i morgen, men da blir O med, og han er IKKE like tålmodig som Kisskiss sin gutt. Så blir nok ikke så lenge da Men det gjør jo ikke noe. Kan heller være lengre neste gang 11:30 f.eks? Deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. oktober 2014 #680 Del Skrevet 7. oktober 2014 Mon Ami på CN?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå