Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Tippelisteee:

Jente:

Lilleninja

Skyblue
Nautika
LilleMeg90
Spiremor
LaTraviata
KaosPåToBein
Saraby

Gutt:

MissDior

HopsiDeisi
Androide
Malicious

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kakkeee..... Er så sjukt fysen på alt i verden!

Jeg også. Har en mental krig med meg selv akkurat nå, i forhold til å motstå isen som ligger i fryseren. Deilig irish cream. Naaam! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også. Har en mental krig med meg selv akkurat nå, i forhold til å motstå isen som ligger i fryseren. Deilig irish cream. Naaam! :)

Irish Cream... mmm...... SLUTT A!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken gyn tenkte du å bruke da? :) BTW, vi må snart ut og spise kakeeeee igjen.

Tenkte å ringe Oddland og Skotheimsvik (eller hvordan de nå skriver det) :nigo: Har hørt mye bra om de :jepp: JEG ER KLAR :nigo: I dag eller i morgen kanskje? :) Må være ferdig før 18 i morra evt da, siden lillesøster kommer :)

Se der ja! Jeg var usikker på om jeg hadde tippet allerede! Blir spennende å se :)

Hehe, jeg er så speeent! :) Det er jo nesten litt kos å ikke vite det også da, men samtidig så er jeg en så nysgjerrig person, og blir nesten litt lei meg når jeg ikke får kjøpt litt ordentlig "gutteklær" eller "jenteklær".. :sjenert:

Enig i den! :)

JAAAA, KAKEEE :nigo: I dag eller i morra? :jepp: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg ville heller hatt en McFlurry med daimbiter, og ekstra mye karamellsaus :wow:

Nå vurderer jeg nesten å kjøre til trondheim for å få meg en ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare ta med isen hit, så tvinger vi MissDior til å komme hit også :nigo:

Jeg har VELDIG fristende kanelboller i kjøleskapet.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dag assa, hakke tid!!! :) Men i morra er jeg med :Nikke:

Jaaa :) Når har du tid i morra? :nigo: Noe må jeg jo fylle dagene med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele dagen regner jeg med :ler:

Hehe, når har du LYST til å møtes da? :P Kan godt ta det på morgenen/formiddagen for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når har du LYST til å møtes da? :P Kan godt ta det på morgenen/formiddagen for min del :)

Haha, etter 11..... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan godt møtes i morgen, men da blir O med, og han er IKKE like tålmodig som Kisskiss sin gutt. Så blir nok ikke så lenge da :fnise: Men det gjør jo ikke noe. Kan heller være lengre neste gang :fnise:

11:30 f.eks?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt møtes i morgen, men da blir O med, og han er IKKE like tålmodig som Kisskiss sin gutt. Så blir nok ikke så lenge da :fnise: Men det gjør jo ikke noe. Kan heller være lengre neste gang :fnise:

11:30 f.eks?

Deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...