Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #321 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg vet noen kaller bebisen for mageboeren når de ikke vet kjønn, synes det er litt koslig:) Kos ja Gubben foreslo knøttet eller knerten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 4. september 2014 #322 Del Skrevet 4. september 2014 Vi har kalt vår mageboer haha. Han bor i magehuset sitt og er 8 mageuker faktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. september 2014 Forfatter #323 Del Skrevet 5. september 2014 Vi har kalt vår mageboer haha. Han bor i magehuset sitt og er 8 mageuker faktisk Hihi Foreløpig tenker jeg mest på det storesøsteren min skrev i sin "tante-status": "Mysterieknøttet" vårt Vi annonserte det på facebook i går Sååå koooos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. september 2014 Forfatter #324 Del Skrevet 5. september 2014 Føler meg stram og litt øm i magen i dag Lurer på om det bare er fordi knøttet vokser, eller om det har sammenheng med at jeg hadde så syykt vondt i ryggen i går? :/ Tror den har snudd seg nå forresten, for kjenner små dult i magen tror jeg ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. september 2014 #325 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Her har vi ikke noe kallenavn enda, bortsett fra at jeg syntes den ligner litt på en nakenrotte/nakenmuldvarp på bilder.. Men har oppdaga at jeg ikke er en av de "lille spiren min elsker deg" , så tror kanskje jeg er litt mindre romantikk, klissklass? Så kanskje derfor min ikke har noe kallenavn Jeg tipper det er fordi hele deg og bebien vokser! Mye vondter man skal føle på i løpet av disse 40 ukene Og: Facebook! MORO Fikk du fine reaksjoner?? Endret 5. september 2014 av Saraby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. september 2014 #326 Del Skrevet 5. september 2014 Hihi Foreløpig tenker jeg mest på det storesøsteren min skrev i sin "tante-status": "Mysterieknøttet" vårt Vi annonserte det på facebook i går Sååå koooos det er gøy da Alle ble glade? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 5. september 2014 #327 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Her har vi ikke noe kallenavn enda, bortsett fra at jeg syntes den ligner litt på en nakenrotte/nakenmuldvarp på bilder.. Men har oppdaga at jeg ikke er en av de "lille spiren min elsker deg" , så tror kanskje jeg er litt mindre romantikk, klissklass? Så kanskje derfor min ikke har noe kallenavn Haha, ikke jeg heller. Ungen min kommer aldri til å bli kalt hverken Prins eller Prinsesse eller noe pjuskeduskenuskekosebebivakkerskatten (vennligst still meg til rette for dette i tilfelle jeg skulle glippe ) Bebido er greit, da Så koselig med annonsering på Facebook, LilleNinja! Hvordan gjorde dere det? Endret 5. september 2014 av Androide 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. september 2014 #328 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Haha, ikke jeg heller. Ungen min kommer aldri til å bli kalt hverken Prins eller Prinsesse eller noe pjuskeduskenuskekosebebivakkerskatten (vennligst still meg til rette for dette i tilfelle jeg skulle glippe ) Bebido er greit, da +1 Ikke glem Keiser eller Keiserinne hjertehjertehjerte - hvis de blir tatt med keisersnitt Bebido syntes jeg var kjempegreit. Spesielt siden det betyr full på spansk. DET er morro Endret 5. september 2014 av Saraby 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 5. september 2014 #329 Del Skrevet 5. september 2014 Når jeg var rundt 17-18 uker så hadde jeg mye rare mageondter, husker jeg. Reiste faktisk til legen ene gangen.. litt overhysterisk. Men fikk beskjed om at det trolig nok bare var ligamentsmerter og livmoren som strekker seg. Og jordmoren min sa noen uker senere at det er svært vanlig å være mest plaget av ligamentsmerter rundt uke 15-16 til uke 21-22. Det kjentes ut som ...nja. Nesten menssmerter (stram og øm som du sier)vs. mageknip/luftsmerter. Noen ganger bare murring" og noen ganger så vondt at jeg lå på sofaen og syntes synd på meg selv. Varte litt over en uke hos meg. Jeg tror forresten også du skal ha en jente. Kanskje fordi jeg kjenner en jente som faktisk heter Ninja. (Bare skrevet med dobbel konsonant, Ninnja). Får du vite kjønn før bebisen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke84 Skrevet 5. september 2014 #330 Del Skrevet 5. september 2014 (Og vi kalte vår "trollungen" "røveren" og "Odelsbarnet". Samt det svært så originale "mini". Selv om vi da hadde fått vite kjønn, så sa vi sjelden "jenta" eller "datteren".) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. september 2014 #331 Del Skrevet 5. september 2014 Så koslig med facebook annonsering! hvordan gjorde dere det? Mye tilbakemedling?:) Jeg har to facebookvenner som har annonsert det denne uken så kjenner det kribler litt i fingrene, men har ikke tenkt å gjøre det før etter oul vi heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 5. september 2014 #332 Del Skrevet 5. september 2014 Så koselig med annonsering! Hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. september 2014 Forfatter #333 Del Skrevet 5. september 2014 Her har vi ikke noe kallenavn enda, bortsett fra at jeg syntes den ligner litt på en nakenrotte/nakenmuldvarp på bilder.. Men har oppdaga at jeg ikke er en av de "lille spiren min elsker deg" , så tror kanskje jeg er litt mindre romantikk, klissklass? Så kanskje derfor min ikke har noe kallenavn Jeg tipper det er fordi hele deg og bebien vokser! Mye vondter man skal føle på i løpet av disse 40 ukene Og: Facebook! MORO Fikk du fine reaksjoner?? Vi har begge blitt litt sånn klisjè forelska Jeg våknet i morges, og fikk ikke sove, jeg lå bare og smilte, og så for meg babyen på UL som sprella Masse fiiine reaksjoner ^^ det er gøy da Alle ble glade? Jaaa Nesten all familie (unntatt søskenbarn og noen tanter/onkler) visste det allerede Haha, ikke jeg heller. Ungen min kommer aldri til å bli kalt hverken Prins eller Prinsesse eller noe pjuskeduskenuskekosebebivakkerskatten (vennligst still meg til rette for dette i tilfelle jeg skulle glippe ) Bebido er greit, da Så koselig med annonsering på Facebook, LilleNinja! Hvordan gjorde dere det? Jeg kan legge ut bildet, har bare redigert ut navnene våre Når jeg var rundt 17-18 uker så hadde jeg mye rare mageondter, husker jeg. Reiste faktisk til legen ene gangen.. litt overhysterisk. Men fikk beskjed om at det trolig nok bare var ligamentsmerter og livmoren som strekker seg. Og jordmoren min sa noen uker senere at det er svært vanlig å være mest plaget av ligamentsmerter rundt uke 15-16 til uke 21-22. Det kjentes ut som ...nja. Nesten menssmerter (stram og øm som du sier)vs. mageknip/luftsmerter. Noen ganger bare murring" og noen ganger så vondt at jeg lå på sofaen og syntes synd på meg selv. Varte litt over en uke hos meg. Jeg tror forresten også du skal ha en jente. Kanskje fordi jeg kjenner en jente som faktisk heter Ninja. (Bare skrevet med dobbel konsonant, Ninnja). Får du vite kjønn før bebisen kommer? Ja, det har vært skikkelig vondt i dag, kjenner det ned i musa (TMI ) når jeg går mye og sånt :/ Er liksom ikke helt som menssmerter heller, kjennes ut som jeg har blitt mørbanka Hehe Er nok som dere er flere som sier, babyen som vokser (Og vi kalte vår "trollungen" "røveren" og "Odelsbarnet". Samt det svært så originale "mini". Selv om vi da hadde fått vite kjønn, så sa vi sjelden "jenta" eller "datteren".) Hehe Kos Trollungen og tullungen har vi kalt denne litt også, siden den ikke ville avsløre seg på UL Så koslig med facebook annonsering!hvordan gjorde dere det? Mye tilbakemedling? Jeg har to facebookvenner som har annonsert det denne uken så kjenner det kribler litt i fingrene, men har ikke tenkt å gjøre det før etter oul vi helle En goood del tilbakemelding ja, og noen som kom innom meg på jobb for å hilse på og gi meg klem også i dag ^^ Bilde kommer Så koselig med annonsering! Hvordan gjorde dere det? Bilde kommeeer Det var veldig kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. september 2014 Forfatter #334 Del Skrevet 5. september 2014 Gubben er gamer Så da mekka jeg denne ^^ (I paint, selvfølgelig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 5. september 2014 #335 Del Skrevet 5. september 2014 Gubben er gamer Så da mekka jeg denne ^^ (I paint, selvfølgelig ) whææ, dritkult! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 5. september 2014 #336 Del Skrevet 5. september 2014 Gubben er gamer Så da mekka jeg denne ^^ (I paint, selvfølgelig ) Dritkult! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. september 2014 #337 Del Skrevet 5. september 2014 Så artig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 5. september 2014 #338 Del Skrevet 5. september 2014 Såå kult:D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 5. september 2014 Forfatter #339 Del Skrevet 5. september 2014 Takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. september 2014 #340 Del Skrevet 6. september 2014 Gubben er gamer Så da mekka jeg denne ^^ (I paint, selvfølgelig ) Haha, genialt!! Hadde funket her i huset også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå