j86 Skrevet 26. februar 2015 #2141 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer så masse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 26. februar 2015 #2142 Del Skrevet 26. februar 2015 Jippii Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. februar 2015 #2143 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 26. februar 2015 #2144 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 26. februar 2015 #2145 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2146 Del Skrevet 26. februar 2015 Takk igjen! Nå har hun blitt tatt blodprøve av, barnelegen bekreftet at hun er perfekt i går Ser ut som jeg foreløpig er bortskjemt på natta, bare oppe cirka 2 ganger! ^^ Mamma ville helst at lillemor skulle spist litt oftere om natta, for puppene har begynt å lekke og være ømme når det går for lang tid. Plages litt med sugetaket, så i dag skal vi få hjelp til det og prøve litt flere ammestillinger. Kom forresten sikkert 3-5 ml i melkeoppsamleren på høyre pupp når jeg ammet på venstre i stad Jeg får ikke til å amme liggende enda, men syns det er veldig greit å sitte. Må bare få litt flere stillinger så hele puppen blir tømt ordentlig Pappa kommer til barselavdelinga med en gang han får lov (9:30), så skal vi ta nettoveiing og badestell sammen med pleierne begge to. Han er sååå flink med lillemor Senere blir det etter fødselen-samtale, og utskrivningsamtale. Tenker vi reiser hjem i morgen tidlig siden jeg fortsatt må få litt hjelp til å "fikse" amminga ^^ Ellers så ble jeg litt overrasket av den forelskelsen man får for nyfødte. Jeg trodde jeg skulle føle meg nyforelska, men det ble mer en følelse av "jeg har alltid elsket deg, og kommer alltid til å gjøre det!" Det kribler ikke i magen når jeg ser på henne, det varmer i hjertet! Både min mamma og hans foreldre har vært på besøk og de var alle helt trollbundet av vår vakre lillemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 26. februar 2015 #2147 Del Skrevet 26. februar 2015 Ellers så ble jeg litt overrasket av den forelskelsen man får for nyfødte. Jeg trodde jeg skulle føle meg nyforelska, men det ble mer en følelse av "jeg har alltid elsket deg, og kommer alltid til å gjøre det!" Det kribler ikke i magen når jeg ser på henne, det varmer i hjertet! Så herlig! Håper ammingen også snart er helt i boks!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 26. februar 2015 #2148 Del Skrevet 26. februar 2015 Høres helt fantastisk ut! Kos dere masse videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. februar 2015 #2149 Del Skrevet 26. februar 2015 Amming to ganger per natt er ikke å forakte. Fint at du får ammehjelp slik at det ikke blir noe usikkerheter når du kommer hjem rundt det. Har du vært heldig å få enerom eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 26. februar 2015 #2150 Del Skrevet 26. februar 2015 Ååh for en fin Start på morgenen å lese! Gratulerer så mye! <3 hørtes helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 26. februar 2015 #2151 Del Skrevet 26. februar 2015 Ellers så ble jeg litt overrasket av den forelskelsen man får for nyfødte. Jeg trodde jeg skulle føle meg nyforelska, men det ble mer en følelse av "jeg har alltid elsket deg, og kommer alltid til å gjøre det!" Det kribler ikke i magen når jeg ser på henne, det varmer i hjertet! Åhh jeg fikk helt frysninger av det du skrev der. Så utrolig herlig å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. februar 2015 #2152 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer så mye! Vi må bare nyte den første tiden, den som går så fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 26. februar 2015 #2153 Del Skrevet 26. februar 2015 Endelig er hun her! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 #2154 Del Skrevet 26. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 26. februar 2015 #2155 Del Skrevet 26. februar 2015 Så godt å lese at alt stå bra til, og gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 26. februar 2015 #2156 Del Skrevet 26. februar 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 26. februar 2015 #2157 Del Skrevet 26. februar 2015 Så fantastisk! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 26. februar 2015 #2158 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer! Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 26. februar 2015 #2159 Del Skrevet 26. februar 2015 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. februar 2015 #2160 Del Skrevet 26. februar 2015 Herlig at du er i gang med ammingen! Og bruk den hjelpen du kan få på sykehuset - den er gull verdt! Er det Avent sine melkeoppsamler? Har de også - de er knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå