*bakepulver* Skrevet 13. september 2014 #361 Del Skrevet 13. september 2014 Spark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. september 2014 Forfatter #362 Del Skrevet 13. september 2014 Kanskje greit å holde tempo litt rolig? Så blir deilig bedre for kroppen? Kos deg på jobb! Det var den originale tanken/planen, men den gang ei Traaavel dag.. Men kos likevel Hold det tempoet du orker du, ikke press deg for mye:) hva er det du jobbr med nå igjen? Jobber i en kafé, og er dessverre flinkere til å presse meg helt ut enn til å ta det med ro, gitt.. Hurra for 19 uker og spark fra lille!! Jaaa Hipp hipp ^^ God vakt! ...i ditt eget tempo Jeg merker at jeg ikke orker like mye som jeg gjorde før iallefall. Tenk på hvor mye energi som går med til å produsere et nytt menneske; blir helt matt av den tanken (og tenk hvis jeg blir matt bare en tanke, da er det jo ikke rart jeg orker så mye ) Hehe, takk Det ble nok ikke helt i det tempoet jeg kunne tenkt meg, for vi hadde det travelt. Men ikke liiiike vondt i dag da, holdt å sitte i en halvtime før jeg fikk til å reise meg igjen (nesten uten smerter) i dag Spark! Gikk greit på jobb Slitsomt selvfølgelig, og så hadde vi myye å gjøre i dag.. Hadde laget meg grovt rundstykke med ost, skinke og salat til lunsj, og etter 7 timer på jobb (når jeg egentlig skulle vært ferdig), skulle jeg endelig spise det Så kom jeg på at "Eeeh, ligger det i veska på det varme lageret kanskje?" Så da ble det å holde ut i ca. 1,5 time til, før jeg var ferdig på jobb, og så ca. 15 min til før jeg fikk i meg en liten sub fra subway ....og ble kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. september 2014 Forfatter #363 Del Skrevet 13. september 2014 Nå har bebis seg en øverunde på kickboksing igjen Og jeg har hatt et nytt hormonutbrudd, og grått litt fordi gubben ikke sa ordentlig god natt.. Han kom og trøstet meg da.. og da fikk han såvidt kjenne baby sine spark utenpå magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 #364 Del Skrevet 14. september 2014 Herlig med kickboksing, ikke fultt så herlig med travel dag på jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 14. september 2014 #365 Del Skrevet 14. september 2014 Nå har bebis seg en øverunde på kickboksing igjen Og jeg har hatt et nytt hormonutbrudd, og grått litt fordi gubben ikke sa ordentlig god natt.. Han kom og trøstet meg da.. og da fikk han såvidt kjenne baby sine spark utenpå magen Det er helt fantastisk når man begynner å kjenne spark på utsiden og mannen kan ta en del av det Gled deg til du nærmer deg uke 30, DA blir det sci-fi på høyt nivå. Når hele magen beveger seg fra side til side og bølger seg rundt slik at du ser det på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. september 2014 Forfatter #366 Del Skrevet 14. september 2014 Herlig med kickboksing, ikke fultt så herlig med travel dag på jobb Mhm Takk for god klem Fikk du hvilt deg litt til? Det er helt fantastisk når man begynner å kjenne spark på utsiden og mannen kan ta en del av det Gled deg til du nærmer deg uke 30, DA blir det sci-fi på høyt nivå. Når hele magen beveger seg fra side til side og bølger seg rundt slik at du ser det på utsiden Jaa, han virket foreløpig litt uimponert da, men blir vel bedre når baby blir sterkere Den ville ha han vekk da, for så sterkt har den ikke sparket før tror jeg Åh, tro meg, jeg GLEDER meg til det Mamma har også nevnt at føttene kommer så langt ut at man kan ta tak i hælen, men det syns jeg høres slemt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 14. september 2014 #367 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg klarer fortsatt ikke å forstå hvilke kroppsdeler som buler ut her og der, nettopp begynt å vende meg til at magen lever sitt eget liv. Men det er mer enn facinerende nok... :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. september 2014 Forfatter #368 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg klarer fortsatt ikke å forstå hvilke kroppsdeler som buler ut her og der, nettopp begynt å vende meg til at magen lever sitt eget liv. Men det er mer enn facinerende nok... :fnise: Heheheh Blir det sånn som jeg ser for meg, at man sitter og nistirrer på magen under disse turningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 14. september 2014 #369 Del Skrevet 14. september 2014 Ja.. jeg sitter målbundet og glaner. Så prøver jeg å filme, men det merker a, så da stopper ho. Med en gang jeg legger vekk telefonen er der på igjen. . Arrg ♡ rampeluring!;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. september 2014 Forfatter #370 Del Skrevet 14. september 2014 Hihihi, de er små luringer alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. september 2014 Forfatter #371 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg har laget meg en egen insta for bebis-ting, siden jeg ikke syns den passet helt den forrige Bare å si ifra hvis noen vil følge, så sender jeg navnet Blir jo sikkert magebilder der etterhvert, så kan jo ikke bli heeeelt avslørt heller Forresten, så må jeg sååå tisse, og jeg tror den lille pøbelen vår bruker blæra mi som fothviler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. september 2014 #372 Del Skrevet 14. september 2014 Vil gjerne følge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2014 #373 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 14. september 2014 #374 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg tror jeg har funnet deg allerede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. september 2014 Forfatter #375 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg også! PM kommer Jeg tror jeg har funnet deg allerede Jahaaa ? Du får følge meg daaa, for jeg vil jo se din insta oog Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. september 2014 #376 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg vil følge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvsol Skrevet 14. september 2014 #377 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg vil også følge :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. september 2014 #378 Del Skrevet 14. september 2014 Så fin mage du har! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. september 2014 Forfatter #379 Del Skrevet 15. september 2014 Takk, den begynner å komme seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 15. september 2014 #380 Del Skrevet 15. september 2014 Nå har bebis seg en øverunde på kickboksing igjen Og jeg har hatt et nytt hormonutbrudd, og grått litt fordi gubben ikke sa ordentlig god natt.. Han kom og trøstet meg da.. og da fikk han såvidt kjenne baby sine spark utenpå magen Ååå, så utrolig fantastisk å kunne kjenne sparkene utenpå!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå