Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje greit å holde tempo litt rolig? Så blir deilig bedre for kroppen? Kos deg på jobb! :)

Det var den originale tanken/planen, men den gang ei :P Traaavel dag.. Men kos likevel :)

Hold det tempoet du orker du, ikke press deg for mye:) hva er det du jobbr med nå igjen? :)

Jobber i en kafé, og er dessverre flinkere til å presse meg helt ut enn til å ta det med ro, gitt.. :sjenert:

Hurra for 19 uker og spark fra lille!! :hjerte:

Jaaa :hjerte::rodmer: Hipp hipp ^^

God vakt! ...i ditt eget tempo :Nikke: Jeg merker at jeg ikke orker like mye som jeg gjorde før iallefall. Tenk på hvor mye energi som går med til å produsere et nytt menneske; blir helt matt av den tanken (og tenk hvis jeg blir matt bare en tanke, da er det jo ikke rart jeg orker så mye :fnise: )

Hehe, takk :) Det ble nok ikke helt i det tempoet jeg kunne tenkt meg, for vi hadde det travelt. Men ikke liiiike vondt i dag da, holdt å sitte i en halvtime før jeg fikk til å reise meg igjen (nesten uten smerter) i dag :rolleyes:

Spark! :rodmer:

:strix:

Gikk greit på jobb :) Slitsomt selvfølgelig, og så hadde vi myye å gjøre i dag.. Hadde laget meg grovt rundstykke med ost, skinke og salat til lunsj, og etter 7 timer på jobb (når jeg egentlig skulle vært ferdig), skulle jeg endelig spise det :) Så kom jeg på at "Eeeh, ligger det i veska på det varme lageret kanskje?" :glare: Så da ble det å holde ut i ca. 1,5 time til, før jeg var ferdig på jobb, og så ca. 15 min til før jeg fikk i meg en liten sub fra subway :P....og ble kvalm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bebis seg en øverunde på kickboksing igjen :nigo::rodmer: Og jeg har hatt et nytt hormonutbrudd, og grått litt fordi gubben ikke sa ordentlig god natt.. :sjenert: Han kom og trøstet meg da.. og da fikk han såvidt kjenne baby sine spark utenpå magen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har bebis seg en øverunde på kickboksing igjen :nigo::rodmer: Og jeg har hatt et nytt hormonutbrudd, og grått litt fordi gubben ikke sa ordentlig god natt.. :sjenert: Han kom og trøstet meg da.. og da fikk han såvidt kjenne baby sine spark utenpå magen :strix:

Det er helt fantastisk når man begynner å kjenne spark på utsiden og mannen kan ta en del av det :rodmer:

Gled deg til du nærmer deg uke 30, DA blir det sci-fi på høyt nivå. Når hele magen beveger seg fra side til side og bølger seg rundt slik at du ser det på utsiden :bond::bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med kickboksing, ikke fultt så herlig med travel dag på jobb :klem:

Mhm :) Takk for god klem :hjerte: Fikk du hvilt deg litt til?

Det er helt fantastisk når man begynner å kjenne spark på utsiden og mannen kan ta en del av det :rodmer:

Gled deg til du nærmer deg uke 30, DA blir det sci-fi på høyt nivå. Når hele magen beveger seg fra side til side og bølger seg rundt slik at du ser det på utsiden :bond::bolledeig:

Jaa, han virket foreløpig litt uimponert da, men blir vel bedre når baby blir sterkere :) Den ville ha han vekk da, for så sterkt har den ikke sparket før tror jeg :fnise:

Åh, tro meg, jeg GLEDER meg til det :nigo: Mamma har også nevnt at føttene kommer så langt ut at man kan ta tak i hælen, men det syns jeg høres slemt ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer fortsatt ikke å forstå hvilke kroppsdeler som buler ut her og der, nettopp begynt å vende meg til at magen lever sitt eget liv. Men det er mer enn facinerende nok... :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer fortsatt ikke å forstå hvilke kroppsdeler som buler ut her og der, nettopp begynt å vende meg til at magen lever sitt eget liv. Men det er mer enn facinerende nok... :fnise: :fnise:

Heheheh :ler: Blir det sånn som jeg ser for meg, at man sitter og nistirrer på magen under disse turningene? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. jeg sitter målbundet og glaner. Så prøver jeg å filme, men det merker a, så da stopper ho. Med en gang jeg legger vekk telefonen er der på igjen. . Arrg ♡ rampeluring!;-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget meg en egen insta for bebis-ting, siden jeg ikke syns den passet helt den forrige :fnise:

Bare å si ifra hvis noen vil følge, så sender jeg navnet :) Blir jo sikkert magebilder der etterhvert, så kan jo ikke bli heeeelt avslørt heller :lur:

Forresten, så må jeg sååå tisse, og jeg tror den lille pøbelen vår bruker blæra mi som fothviler :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også! :)

PM kommer :nigo:

Jeg tror jeg har funnet deg allerede :lur:

Jahaaa ? :ler: Du får følge meg daaa, for jeg vil jo se din insta oog :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, så utrolig fantastisk å kunne kjenne sparkene utenpå!! :strix:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...