Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan noen sende meg litt energi og motivasjon? :sjenert:

Er ikke like sliten i dag altså, men prøver å mote meg opp til å ta oppvaska etter dagens middag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppvasken går jo ingen steder. Sett deg på sofaen, finn en kopp te og et blad. Kos deg, du fortjener det!

Nei altså, jeg klarte ikke motivere meg selv til å motivere deg til å gjøre noe fornuftig en gang. Jeg har ingen ting å bidra med her :hoho:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk måte å annonsere graviditeten på :ler: Vi er også litt nerder, så noe i den gata hadde funka her og! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den oppvasken går jo ingen steder. Sett deg på sofaen, finn en kopp te og et blad. Kos deg, du fortjener det!

Nei altså, jeg klarte ikke motivere meg selv til å motivere deg til å gjøre noe fornuftig en gang. Jeg har ingen ting å bidra med her :hoho:

Hihi, det ble til at oppvasken ble stående til i morges ja :P Og jeg sovnet på sofaen, og siklet ut halve ansiktet og halve puta jeg lå på :ler: Jeg syns nå forslaget ditt var bra jeg :nigo:

For en fantastisk måte å annonsere graviditeten på :ler: Vi er også litt nerder, så noe i den gata hadde funka her og!

:nigo:

Hehe, men du har kanskje litt bedre redigeringsevner enn meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 uker i dag, etter justeringa på UL :nigo:

Og nå driver mini og sparker meg i blæra og rett over blæra :fnise:

Pøbelungen min :rodmer: Ble sittende med tårer i øynene når jeg kjente det, gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 19 uker! :hoppe:

Hihi, en liten luring du har i magen, høres det ut som :rodmer:

Takk :laugh: Ja, spørs bare :hjerte:

Hurra for 19 uker :strix: og blærespark :fnise:

Jippii :danse: Tror kanskje den syntes det var trangt med så full blære :fnise:

Ååh hyggelig med spark! Og 19 uker :hoppe:

Jaaa, det er ordentlig kooos :hjerte::rodmer: Da kjenner jeg liksom at det er noe der.. Og selv om det fortsatt er ganske svake dult, så blir de sterkere og sterkere, og kjenner at det er baby nå :nigo::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på jobb.. Håper på å få til å jobbe litt fortere i dag enn jeg gjorde i går :P Greide ikke få opp tempoet av en eller annen grunn i går :klo:

Håper ryggen og hofta gjør litt mindre vondt i dag.. Har blitt veldig plaget med at det gjør såå vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hold det tempoet du orker du, ikke press deg for mye:) hva er det du jobbr med nå igjen? :)

Endret av lillemeg90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God vakt! ...i ditt eget tempo :Nikke: Jeg merker at jeg ikke orker like mye som jeg gjorde før iallefall. Tenk på hvor mye energi som går med til å produsere et nytt menneske; blir helt matt av den tanken (og tenk hvis jeg blir matt bare en tanke, da er det jo ikke rart jeg orker så mye :fnise: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...