*bakepulver* Skrevet 7. september 2014 #341 Del Skrevet 7. september 2014 ...har jeg ikke vært her inne før? Kan ikke love at jeg klarer å følge så godt med, men skal prøve 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. september 2014 Forfatter #342 Del Skrevet 7. september 2014 Tror ikke det, nei VELKOMMEN Det er tanken som teller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. september 2014 Forfatter #343 Del Skrevet 8. september 2014 Kan noen sende meg litt energi og motivasjon? Er ikke like sliten i dag altså, men prøver å mote meg opp til å ta oppvaska etter dagens middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 8. september 2014 #344 Del Skrevet 8. september 2014 Den oppvasken går jo ingen steder. Sett deg på sofaen, finn en kopp te og et blad. Kos deg, du fortjener det! Nei altså, jeg klarte ikke motivere meg selv til å motivere deg til å gjøre noe fornuftig en gang. Jeg har ingen ting å bidra med her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. september 2014 #345 Del Skrevet 9. september 2014 For en fantastisk måte å annonsere graviditeten på Vi er også litt nerder, så noe i den gata hadde funka her og! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. september 2014 Forfatter #346 Del Skrevet 9. september 2014 Den oppvasken går jo ingen steder. Sett deg på sofaen, finn en kopp te og et blad. Kos deg, du fortjener det! Nei altså, jeg klarte ikke motivere meg selv til å motivere deg til å gjøre noe fornuftig en gang. Jeg har ingen ting å bidra med her Hihi, det ble til at oppvasken ble stående til i morges ja Og jeg sovnet på sofaen, og siklet ut halve ansiktet og halve puta jeg lå på Jeg syns nå forslaget ditt var bra jeg For en fantastisk måte å annonsere graviditeten på Vi er også litt nerder, så noe i den gata hadde funka her og! Hehe, men du har kanskje litt bedre redigeringsevner enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bakepulver* Skrevet 9. september 2014 #347 Del Skrevet 9. september 2014 OMG BESTE MÅTEN Å ANNONSERE PÅ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. september 2014 Forfatter #348 Del Skrevet 9. september 2014 OMG BESTE MÅTEN Å ANNONSERE PÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 10. september 2014 #349 Del Skrevet 10. september 2014 Hehe, men du har kanskje litt bedre redigeringsevner enn meg Dét skal du nok ikke være så sikker på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. september 2014 Forfatter #350 Del Skrevet 10. september 2014 Hehehe Det skal ikke så mye til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. september 2014 Forfatter #351 Del Skrevet 12. september 2014 19 uker i dag, etter justeringa på UL Og nå driver mini og sparker meg i blæra og rett over blæra Pøbelungen min Ble sittende med tårer i øynene når jeg kjente det, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 12. september 2014 #352 Del Skrevet 12. september 2014 Gratulerer med 19 uker! Hihi, en liten luring du har i magen, høres det ut som 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. september 2014 #353 Del Skrevet 12. september 2014 Hurra for 19 uker og blærespark 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. september 2014 #354 Del Skrevet 12. september 2014 Ååh hyggelig med spark! Og 19 uker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. september 2014 Forfatter #355 Del Skrevet 13. september 2014 Gratulerer med 19 uker! Hihi, en liten luring du har i magen, høres det ut som Takk Ja, spørs bare Hurra for 19 uker og blærespark Jippii Tror kanskje den syntes det var trangt med så full blære Ååh hyggelig med spark! Og 19 uker Jaaa, det er ordentlig kooos Da kjenner jeg liksom at det er noe der.. Og selv om det fortsatt er ganske svake dult, så blir de sterkere og sterkere, og kjenner at det er baby nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 13. september 2014 Forfatter #356 Del Skrevet 13. september 2014 Nå skal jeg på jobb.. Håper på å få til å jobbe litt fortere i dag enn jeg gjorde i går Greide ikke få opp tempoet av en eller annen grunn i går Håper ryggen og hofta gjør litt mindre vondt i dag.. Har blitt veldig plaget med at det gjør såå vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 13. september 2014 #357 Del Skrevet 13. september 2014 Kanskje greit å holde tempo litt rolig? Så blir deilig bedre for kroppen? Kos deg på jobb! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 13. september 2014 #358 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Hold det tempoet du orker du, ikke press deg for mye:) hva er det du jobbr med nå igjen? Endret 13. september 2014 av lillemeg90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 13. september 2014 #359 Del Skrevet 13. september 2014 Hurra for 19 uker og spark fra lille!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 13. september 2014 #360 Del Skrevet 13. september 2014 God vakt! ...i ditt eget tempo Jeg merker at jeg ikke orker like mye som jeg gjorde før iallefall. Tenk på hvor mye energi som går med til å produsere et nytt menneske; blir helt matt av den tanken (og tenk hvis jeg blir matt bare en tanke, da er det jo ikke rart jeg orker så mye ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå