Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #301 Del Skrevet 4. september 2014 Den gav forresten tilbakemelding på hva den syntes om all denne dultinga fra jordmor, med å stikke rumpa rett i været og grave hodet inn mot ryggen min Morkaka lå forresten fint plassert mot ryggen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. september 2014 #302 Del Skrevet 4. september 2014 åååh!! hurraa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. september 2014 #303 Del Skrevet 4. september 2014 Så fantastisk å lese! Hihi, sjenert liten venn i magen din? Blir spennende å se da! Eller vil dere ta en 3D UL senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #304 Del Skrevet 4. september 2014 åååh!! hurraa! Jaaaaa Snart får du også se din lille gode bebis Hun var knall jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 4. september 2014 #305 Del Skrevet 4. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #306 Del Skrevet 4. september 2014 Så fantastisk å lese! Hihi, sjenert liten venn i magen din? Blir spennende å se da! Eller vil dere ta en 3D UL senere? Blir nok å prøve å få time hos gynekolog med ultralyd Men tror ikke det fins 3D-UL i byen noe mer? :/ Var veldig godt å se lille Den peiva med armene og vinket til oss Skal jo sies at mamma var sikker på at jeg var gutt, og for å lure henne enda litt til så ble jeg født med navlestrengen mellom beina Så bebis ligner bare på mammaen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 4. september 2014 #307 Del Skrevet 4. september 2014 ååååh! Lille <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #308 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Endret 4. september 2014 av Lilleninja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 4. september 2014 #309 Del Skrevet 4. september 2014 Ååååh. Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #310 Del Skrevet 4. september 2014 ååååh! Lille <3 Jaaaa Sprellende, vinkende, rumpevisende bebisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #311 Del Skrevet 4. september 2014 Ååååh. Så herlig Det var sååå goodt Tør jeg si at jeg er litt forelska? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. september 2014 #312 Del Skrevet 4. september 2014 Sååå fantastisk å høre! Er så glad på ders vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 4. september 2014 #313 Del Skrevet 4. september 2014 Så utrolig koselig! Høres helt fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. september 2014 #314 Del Skrevet 4. september 2014 Den gav forresten tilbakemelding på hva den syntes om all denne dultinga fra jordmor, med å stikke rumpa rett i været og grave hodet inn mot ryggen min Morkaka lå forresten fint plassert mot ryggen min Min var fremme!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #315 Del Skrevet 4. september 2014 Åh, så morro! Da fikk du jo eeegentlig vilja di med å ikke vite kjønn da, jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #316 Del Skrevet 4. september 2014 Min var fremme!!!! Sa jordmora om det har noe betydning for om det ikke syntes like fort? Har liksom hørt begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. september 2014 #317 Del Skrevet 4. september 2014 Sa jordmora om det har noe betydning for om det ikke syntes like fort? Har liksom hørt begge deler Nei, hun sa bare at vi ikke kom til å kjenne spark midt på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 4. september 2014 #318 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Nei, hun sa bare at vi ikke kom til å kjenne spark midt på! Ikke verre, nei Endret 4. september 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 4. september 2014 Forfatter #319 Del Skrevet 4. september 2014 Sååå fantastisk å høre! Er så glad på ders vegne Jaaa Så utrolig koselig! Høres helt fantastisk ut! Det var sååå fantastisk Lille bebis Min var fremme!!!! DUMME MORKAKA TIL MISSDIOR Men du kan trøste deg med kjønn daaa Guttemammaen Åh, så morro! Da fikk du jo eeegentlig vilja di med å ikke vite kjønn da, jo Hehe, ja, tenkte på det Og nå hadde jeg jo gått fra "VIL VITE" til "så lenge alt er i orden" siste to dagene, siden jeg gruet meg sånn Men jordmor sa det var bare bra at man grugledet seg Det skulle være sånn sa hun Nei, hun sa bare at vi ikke kom til å kjenne spark midt på! Kjedelig Nå har mamma og svigers fått sett bilder av lillebebis Vi må finne noe å kalle den nå, siden vi ikke vet hva det er.. Kaller jo babyen for "den", "han" og "hun" om hverandre Mamma har bare fått se over skype da, siden jeg ikke møter henne før i morgen Da skal bildene av babyen være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 4. september 2014 #320 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg vet noen kaller bebisen for mageboeren når de ikke vet kjønn, synes det er litt koslig:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå