Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3

Lilleninja

Anbefalte innlegg

Den gav forresten tilbakemelding på hva den syntes om all denne dultinga fra jordmor, med å stikke rumpa rett i været og grave hodet inn mot ryggen min :ler:

Morkaka lå forresten fint plassert mot ryggen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk å lese! :strix:

Hihi, sjenert liten venn i magen din? Blir spennende å se da! Eller vil dere ta en 3D UL senere?

Blir nok å prøve å få time hos gynekolog med ultralyd :) Men tror ikke det fins 3D-UL i byen noe mer? :/

Var veldig godt å se lille :rodmer: Den peiva med armene og vinket til oss :fnise:

Skal jo sies at mamma var sikker på at jeg var gutt, og for å lure henne enda litt til så ble jeg født med navlestrengen mellom beina :fnise: Så bebis ligner bare på mammaen sin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den gav forresten tilbakemelding på hva den syntes om all denne dultinga fra jordmor, med å stikke rumpa rett i været og grave hodet inn mot ryggen min :ler:

Morkaka lå forresten fint plassert mot ryggen min :)

Min var fremme!!!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa jordmora om det har noe betydning for om det ikke syntes like fort? Har liksom hørt begge deler :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa jordmora om det har noe betydning for om det ikke syntes like fort? Har liksom hørt begge deler :bond:

Nei, hun sa bare at vi ikke kom til å kjenne spark midt på!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verre, nei :nigo: Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå fantastisk å høre! Er så glad på ders vegne :strix:

Jaaa :strix:

Så utrolig koselig! Høres helt fantastisk ut!

Det var sååå fantastisk :nigo: Lille bebis :hjerte:

DUMME MORKAKA TIL MISSDIOR :snurt: Men du kan trøste deg med kjønn daaa :) Guttemammaen :hjerte:

Åh, så morro! Da fikk du jo eeegentlig vilja di med å ikke vite kjønn da, jo :fnise:

Hehe, ja, tenkte på det :fnise: Og nå hadde jeg jo gått fra "VIL VITE" til "så lenge alt er i orden" siste to dagene, siden jeg gruet meg sånn :) Men jordmor sa det var bare bra at man grugledet seg :) Det skulle være sånn sa hun :fnise:

Kjedelig :(

Nå har mamma og svigers fått sett bilder av lillebebis :) Vi må finne noe å kalle den nå, siden vi ikke vet hva det er.. Kaller jo babyen for "den", "han" og "hun" om hverandre :fnise: Mamma har bare fått se over skype da, siden jeg ikke møter henne før i morgen :) Da skal bildene av babyen være med :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...