Lilleninja Skrevet 28. august 2014 Forfatter #241 Del Skrevet 28. august 2014 Kjempefin mage! Tuuusen takk Hurraaa for bebimage. Og samme her, bare eeeeen uke igjen! Hipp hipp Teeenk på deeet Hurra for 17 uker :D Jippiii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 28. august 2014 #242 Del Skrevet 28. august 2014 Jippi! 17 uker! Nå går det unna, synes jeg! Vi raser jo avgårde begge to? ihihi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 28. august 2014 #243 Del Skrevet 28. august 2014 Snart halvveis jo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 28. august 2014 #244 Del Skrevet 28. august 2014 17 uker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. august 2014 Forfatter #245 Del Skrevet 29. august 2014 Jippi! 17 uker! Nå går det unna, synes jeg! Vi raser jo avgårde begge to? ihihi Jaaa Men tiden fra torsdag til torsdag føles fortsatt lang Snart halvveis jo! Herreguuuuud, ja Begynner nesten å bli litt stressa! 17 uker! P.S: Jeg syns jeg er flink som har begynt å bruke sitering/multisitat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. august 2014 #246 Del Skrevet 29. august 2014 17 uker! Ha en finfin helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 29. august 2014 Forfatter #247 Del Skrevet 29. august 2014 17 uker! Ha en finfin helg! Tuuusen takk I like måde! Goood klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 31. august 2014 #248 Del Skrevet 31. august 2014 Så fin mage!! <----- din andre gravidmage-smiley 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 31. august 2014 Forfatter #249 Del Skrevet 31. august 2014 HIHIIIIII Takk Den er der hele tida nå, men i litt varierende grad etter hvor mye luft det er under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 1. september 2014 Forfatter #250 Del Skrevet 1. september 2014 Hei alle sammeeen Nå er det litt å skrive om altså! På lørdag var jeg på jentekveld Taco, kos og respektivt vin og druejuice (digg) Jeg drakk så mye druejuice at jeg ikke fikk plass til mer enn nesten en hel tortillalefse med taco Jeg var nok ganske kjedelig selskap da, la meg ned på kjøkkengulvet i en kombinasjon av luftsmerter og ekstrem trøtthet Var stolt når jeg greide å holde meg våken til klokka 23-24 den dagen I går hadde jeg en effektiv dag Bakte gulrotkake OG banankake, og hjalp litt til på "familiedugnad" med svigers ^^ Merker det godt i korsryggen i dag da, at jeg ikke hadde helt ergonomiske arbeidsstillinger i går :/ Såååå.. Hvis alt er i orden på OUL om 3 (!) dager, tror jeg at jeg skal tørre å si at jeg kjente første spark ordentlig i dag Skulle til å spise når det kjentes ut som at noe "dultet" i rett opp-og-ned bevegelse nede i magen Sånn, SWOOP liksom Så satt jeg i ro i en liten stund, og bare "eeeehm, hva var det deeeer? ", og jammen kom det på nytt! Jeg ropte jo "whoop!" andre gangen det skjedde, hehe Litt kooos, håper det var babyen altså Det er jo litt rart for en fis å gå rett opp/ned, og så på akkurat samme plassen igjen? xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. september 2014 #251 Del Skrevet 2. september 2014 Heldige du som kjenner babyspark! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 2. september 2014 #252 Del Skrevet 2. september 2014 La deg ned på kjøkkengulvet? Du kunne ikke fått en sofa eller seng? Koselig med babydulting da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. september 2014 Forfatter #253 Del Skrevet 2. september 2014 Heldige du som kjenner babyspark! Håper det var det ja Superkos, jeg holdt på å begynne å gråte etterpå La deg ned på kjøkkengulvet? Du kunne ikke fått en sofa eller seng? Koselig med babydulting da Hehe, jeg er litt rar, for jeg liker å ligge på gulv Men så var det også en kombinasjon av at venninna bor hos foreldrene enda, så vi bare ville være på kjøkkenet, og at kattene hennes har vært i alle de andre rommene og jeg er allergisk Jaaaa, det var kooos Håper det var det dét var altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. september 2014 #254 Del Skrevet 2. september 2014 Herlig med små dult fra den lille da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. september 2014 Forfatter #255 Del Skrevet 2. september 2014 Herlig med små dult fra den lille da Jaaa Det må jo bare ha vært den Håper den mørbanker meg innenfra snart, så jeg kan være sikker Forresten, hvis det er noen her som ikke har tippet enda, så begynner det å haste altså Håper jo på å få vite det på OUL om 2 (!) dager (Ja, spørs bare om ikke jeg har nedtelling ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. september 2014 #256 Del Skrevet 2. september 2014 Åå gleder meg til å kjenne liv.. Det er akkurat som de sier: "hei mamma! Jeg er her, og bare så du vet det så har jeg det fint altså. Jeg kan til og med turne salto. Kjente du det?" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 2. september 2014 #257 Del Skrevet 2. september 2014 Husker ikke om jeg har tippet, men tipper gutt Hvordab jobber du på fredag? Kaffe/kakao/te?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 2. september 2014 #258 Del Skrevet 2. september 2014 Hmm, husker ikke om jeg har tippet. Men jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 2. september 2014 #259 Del Skrevet 2. september 2014 Tror du får gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 2. september 2014 Forfatter #260 Del Skrevet 2. september 2014 Tippeliste : Skyblue: Nautika: MissDior: HopsiDeisi: LilleMeg90: Spiremor: La Traviata: Androide: Malicious: To be continued Åå gleder meg til å kjenne liv.. Det er akkurat som de sier: "hei mamma! Jeg er her, og bare så du vet det så har jeg det fint altså. Jeg kan til og med turne salto. Kjente du det?" Jaa! Har ikke kjent noe enda i dag, da så kanskje jeg bare var heldig i går? ^^ Vil mørbankes av babyspark snart! Husker ikke om jeg har tippet, men tipper gutt Hvordab jobber du på fredag? Kaffe/kakao/te?? Du har deeet, og jammen tippet du det samme sist Jeg jobber til 16:30, men tenkte å dra til mammaaa.. Er du ledig noen andre dager denne uka? (altsååå, i morra eller torsdag ettermiddag ) Hmm, husker ikke om jeg har tippet. Men jente Det hadde du, og du var enig med deg selv Tror du får gutt Notert JEG ER SÅ SPEEEENT! Går bare hele dagen og tenker "2 dager igjen til OUL!", "Om 5 timer er det faktisk bare en dag igjen til OUL", osv Gruer meg fortsatt litt fordi jeg er redd for at ikke alt skal være i orden, men dultet i går har betrygget meg litt da, for nå føler jeg meg litt mer sikker på at det var en fot i magen Har jo aldri kjent noe sånn verken før eller (så langt) etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå