Gå til innhold

"Nei, jeg er ikke kvinnehater" Hvilke kvinner LIKER dere da?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De tørr jo selvfølgelig ikke å innrømme det.

Åja. Men dere bare VET at de hater kvinner?

Anonymous poster hash: b50ee...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tiaen

Åja. Men dere bare VET at de hater kvinner?

Anonymous poster hash: b50ee...457

Når de ikke klarer å nevne EN kvinne de respekterer, så begynner man å lure litt ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok veldig nærme sannheten for de fleste av disse.

Jeg ler av at du idoliserer en korrupt politiker. lol

Anonymous poster hash: f383b...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Kanskje det er fordi "kvinnehatere" kun eksisterer i hodet på enkelte smågale feminister.

Har aldri sett noen menn her inne som sier at de hater kvinner.

Anonymous poster hash: b50ee...457

Det er flust av foraktfulle, hatske innlegg rettet mot kvinner her, altså kvinner som gruppe.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flust av foraktfulle, hatske innlegg rettet mot kvinner her, altså kvinner som gruppe.

Har jeg ikke sett. Men jeg har sett kritiske innlegg rettet mot enkelte kvinner eller enkelte grupper av kvinner (f.eks. Ottar). Noe disse kvinnene velger å tolke som "kvinnehat".

Anonymous poster hash: b50ee...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kanskje det er fordi "kvinnehatere" kun eksisterer i hodet på enkelte smågale feminister.

Har aldri sett noen menn her inne som sier at de hater kvinner.

Anonymous poster hash: b50ee...457

Her er en av mange tråder.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=799278&page=1

Anonymous poster hash: 30df6...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på hva som må til for å bli drømmedama til Teeden...

Anonymous poster hash: a98a1...a5b

Hahaha ;).

Tror du må være en tause Birgitte- type som ikke har så mye mellom ørene, ikke har egne behov og meninger, er villig til å ta alt ansvar på hjemmebane og bruke mesteparten av fritiden din til å pleie egoet hans og høre på hvor forferdelig alle andre kvinner er ;p.

Hvis noen kjenner seg igjen setter han sikkert pris på en PM ;).

Anonymous poster hash: 10571...013

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kjenner seg igjen setter han sikkert pris på en PM ;).

Anonymous poster hash: 10571...013

Han er vel utestengt han.

Anonymous poster hash: 30df6...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kommentarer av typen "Kvinner er manipulerende, late, ondskapsfulle," m.m., og påstander om at dette er faktum- da har man med kvinnehat å gjøre.

Hvordan hadde det hørtes ut om du byttet ut ordet kvinne med Afrikaner? Rimelig rasistisk, hva..? ;)



Anonymous poster hash: 10571...013
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel utestengt han.

Anonymous poster hash: 30df6...146

På grunn av hatretorikken?

Det synes jeg vel kanskje var rimelig overdrevent i såfall- jeg er ikke tilhenger av knebling.... Vi klarer da fint å takle de idiotiske påstandene hans i debatter. Hvis han har truet noen er det noe annet.

Anonymous poster hash: 10571...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kvinner jeg liker?

- Hun tjener bra, men ikke bedre enn meg.

- Hun er allikevel spandabel

- Hun er smart, men ikke smartere enn meg.

- Hun har et yrke som gir fordeler til forholdet.

- Hun er hverken lærer, politi eller sykepleier.

- Hun liker å holde seg i form, men hun er ikke noe idrettstalent, og i hvert fall ikke mer enn meg.

- Hun har fin kropp, men ikke så fin at alle andre gutter vil ha henne.

- Hun har ikke god selvtillit, og hun har ikke så dårlig selvtillit at hun hele tiden må ha bekreftelse.

- Svigerforeldrene hennes har ingen issues, og er hyggelige og rause.

- Hun maser ikke om å bli gift

- Hun maser ikke om unger.

- Hun klager ikke over trivialiteter (dolokket osv)

- Hun er ikke sjalu.

- Hun driver ikke med shit-testing og annet barnslig piss.

- Hun er ikke prippen, og liker alle slags kinky former for sengekos.

- Hun har fylt 16.

- Hun har ingen one-piece.

- Hun har fine bein, fine hofter slank midje, søte bryster.

- Hun liker også å vise de frem.

- Hun er glad i nylon, latex, lær, pisk, etc.

- Hun maser ikke om upraktiske biler.

- Hun har ikke ræva interiørsmak, og tror hun har så jævlig bra estetisk sans fordi hun er kvinne. Ikke noe shabby chic, ikke noe mot i brøstet stil, ikke sånn landlig drit, ikke kransekakeslott og smårutete vinduer på plankeskur med dilledetaljer.

- Hun hører ikke på drittmusikk, indieband som ingen har hørt om og hvor ingen kan hverken synge eller spille, hiphop med folk som hverken er hippe eller kan hoppe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en smørbrødliste du hadde, slemgutt81.

Hva kan du tilby?



Anonymous poster hash: 30df6...146
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

På grunn av hatretorikken?

Det synes jeg vel kanskje var rimelig overdrevent i såfall- jeg er ikke tilhenger av knebling.... Vi klarer da fint å takle de idiotiske påstandene hans i debatter. Hvis han har truet noen er det noe annet.

Anonymous poster hash: 10571...013

Er konstant bagatellisering av voldtekt ille nok for deg?

Anonymous poster hash: 30df6...146

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke du heller være sikker på, eller vite. Og siden ingen av dem Ts henvender seg til har kommet med noe svar på hvorfor de er sånn og hvilke kvinner de foretrekker (som jo er spørsmålet hennes) så vet ikke vi andre det heller.

Så hvem er det TS henvender seg til da? Brukernavn takk.

Anonymous poster hash: d632f...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hvem er det TS henvender seg til da? Brukernavn takk.

Anonymous poster hash: d632f...5cb

Tviler på du får noen navn. Er du redd for at du er en av dem kanskje?

Anonymous poster hash: 30df6...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med kommentarer av typen "Kvinner er manipulerende, late, ondskapsfulle," m.m., og påstander om at dette er faktum- da har man med kvinnehat å gjøre.

Hvordan hadde det hørtes ut om du byttet ut ordet kvinne med Afrikaner? Rimelig rasistisk, hva..? ;)

Anonymous poster hash: 10571...013

Prøv å bytte ut ordet menn med jøde eller svarting på noen innlegg her på forumet og se hvordan du liker det.

F.eks hvordan liker du disse:

Som jeg har sagt mange ganger, og mener seriøst, vi må begynne å sile sperm slik at færre negere unnfanges. Det er overtydelig at negere ikke har en særlig viktig plass i det moderne samfunn. La oss redusere andelen negere til et minimum. Negere får det i det minste bedre da!

de aller fleste Jøder utgjør en fare for folk. De fleste folk som lever i nærheten av jøder, har opplevd hetsing fra naboen, mange har også måtte tåle fysisk vold. Det eneste botemiddelet er på sikt å avskaffe behovet for Jøder og deretter å sørge for at ingen jøder blir født slik at jøder dør ut av seg selv. Det mer drastiske ville være aktivt å utrydde alle jøder, men dette er tida neppe moden for ennå.

Du må ikke innbille folk at forholdene er særlig bedre her til lands, selv om negeres overgrep mot hvite kanskje er enda mer brutale i Sørafrika enn i Norge. Negere er like fullt en stor fare for alle hvites helse, og det er viktig at det startes et arbeid med sikte på å avskaffe behovet for Negere, slik at negere på sikt kan elimineres. Nathan Bedford Forrest så dette behovet allerede i 1821, og det er på tide å gjøre hans tanker til realpolitikk.

Anonymous poster hash: d632f...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marsvinet

Vi kan ikke leve i et samfunn hvor en stadig økende andel av den mannlige befolkningen blir single, ensomme, bitre og sinte.

Sett at det finnes ca like mange menn og kvinner, er det like mange single kvinner som menn. Antallet single menn kan derfor ikke øke uproporsjonalt i forhold til kvinneandelen.

Siden det å være singel virker som et større problem for menn enn for kvinner, må single menn senke kravene sine for å få dame. En tjukk/usunn/godt voksen alenemor er det nok mulig for de fleste å få. Tro det eller ei- kvinner (og alenemødre) er også tenkende, følende vesen!

Får man ikke napp hos 7-10ere i 20-årene, må man innse at det en grunn til det, og gå etter noen i sin liga.

Er man (etter en helhetsvurdering fra kvinnelig ståsted) en 2-er mann, må man gå etter en 2-er kvinne (etter en helhetsvurdering fra mannlig ståsted).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett at det finnes ca like mange menn og kvinner, er det like mange single kvinner som menn. Antallet single menn kan derfor ikke øke uproporsjonalt i forhold til kvinneandelen.

Siden det å være singel virker som et større problem for menn enn for kvinner, må single menn senke kravene sine for å få dame. En tjukk/usunn/godt voksen alenemor er det nok mulig for de fleste å få. Tro det eller ei- kvinner (og alenemødre) er også tenkende, følende vesen!

Får man ikke napp hos 7-10ere i 20-årene, må man innse at det en grunn til det, og gå etter noen i sin liga.

Er man (etter en helhetsvurdering fra kvinnelig ståsted) en 2-er mann, må man gå etter en 2-er kvinne (etter en helhetsvurdering fra mannlig ståsted).

Jeg er selvsagt veldig enig i det. ;) Ikke like sikker på din bombastiske analyse av statistikk, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...